quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:23 schreef AwayTL het volgende:
Frans wordt denk ik manager bij de gemeente.. Net doen of je heel belangrijk bent, maar niet zoveel doen
Van jou evt wel, maar ik zou zeggen dat je zoiets beter in een veilige gecontroleerde situatie, op een genuanceerde manier persoonlijk kunt vertellen dan dat ze ofwel zelf op fok lezen dat hun pa zo was, ofwel dat kinderen uit hun klas een bron van pestinformatie vinden hier.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:35 schreef DJMO het volgende:
de geschiedenis tussen zijn vader en mij is hier wel redelijk bekend .. en als ze oud genoeg zijn, mogen ze van mij best de waarheid weten waarom ik gescheiden ben.
hij heeft alleen wel het gezicht van een troetelbeertjequote:Op woensdag 25 maart 2015 19:40 schreef Twinkle20 het volgende:
Onze dikzak wordt later uitsmijter bij een of andere hippe tent![]()
Zie het al helemaal voor me .. zo'n grote beer van een kerel die je met zijn blikken kan doden![]()
![]()
Goed! Best wel druk met werk en twee zieke kindjes (Suus vijfde ziekte en sneu, maar sinds deze middag OK, Sil hoge koorts maar geen idee hoe of wat). Dus ik lees steeds een beetje mee en dan lukt het weer niet om te reagerenquote:
Ja hoor, daar ging de koffie ...quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij heeft alleen wel het gezicht van een troetelbeertje
och, arme Sjesquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Goed! Best wel druk met werk en twee zieke kindjes (Suus vijfde ziekte en sneu, maar sinds deze middag OK, Sil hoge koorts maar geen idee hoe of wat). Dus ik lees steeds een beetje mee en dan lukt het weer niet om te reageren![]()
Ik loop wat achter
En met jou, oh almachtige mod?
Ja tuurlijk, voordat je het weet heb je een ban te pakkenquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met mij gaat het prima. Iedereen is nu bang voor me natuurlijk
Het klinkt nu misschien wel erger dan het is hoor! Want ze zijn tussendoor wel vrolijk, maar ze willen resp. wat meer bij me drinken danwel hangen. Maar ik heb net ook -ik schat- 7 keer Lovely Day dat is Suzes liedje, stuk van de tekst op haar geboortekaartje op repeat gehad en met haar door de kamer gedanst en ze schaterde het uit dus we hebben het ook heel leuk drukquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och, arme Sjeshet houdt bij jullie nooit op he?
Met mij gaat het prima. Iedereen is nu bang voor me natuurlijk
^ditquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:36 schreef krijgerrtje het volgende:
Baby met kuiltjes () +1
Patat () +1
En spuit11
oh ik vind dat echt het best te nassen van al die wereldgerechtenquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:31 schreef Butterflower het volgende:
[..]
^dit
Kapsalon lijkt mij zo smerig!
Wat ook smerig is is Kofta van Knorr![]()
Heb ik net op, of nou ja, 2 hapjes tellen denk ik niet
Echt ranzig!
quote:
Lasagne en taco's zijn mijn lievelingsquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ik vind dat echt het best te nassen van al die wereldgerechten
quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:35 schreef Butterflower het volgende:
Oh nou dan had ik allang dood moeten zijn
+1 . Die wereldgerechten hebben mij door de laatste maanden van de zwangerschap heen geholpen .. makkelijk, snel klaar en vaak éénpansgerecht dus weinig afwas (minder lang op m'n benen moeten staan)quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:35 schreef Butterflower het volgende:
Oh nou dan had ik allang dood moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |