Tof!quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:35 schreef ingee het volgende:
Ik heb m'n kind ook maar eens in de baby wikilijst gegooid trouwens. We waren in november blijven hangen
.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
Friet! Oh daar heb ik nu echt geen zin in... Maar dat komt vast snel weer als we thuis zijn.
Kapsalon heb ik ook nog nooit op. Vind het er ook niet lekker uitzien.
Ik ontdekte net een kuiltje in de wang van J! En die had ik besteld bij de kliniek (met een glimlach, maar ik vind mensen met kuiltjes in de wang heel aantrekkelijk) ;') dus ik was er blij mee
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:03 schreef ingee het volgende:
Kuiltjesboks!
Sexy baby's hebben we! (ondanks puisten)
Away lonkt even naar cactus met haar kuiltjes..quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
Friet! Oh daar heb ik nu echt geen zin in... Maar dat komt vast snel weer als we thuis zijn.
Kapsalon heb ik ook nog nooit op. Vind het er ook niet lekker uitzien.
Ik ontdekte net een kuiltje in de wang van J! En die had ik besteld bij de kliniek (met een glimlach, maar ik vind mensen met kuiltjes in de wang heel aantrekkelijk) ;') dus ik was er blij mee
Ik dacht dat hij al vergeven was?quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:05 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Away lonkt even naar cactus met haar kuiltjes..
De oudste van mij heeft ook kuiltjes, als L van chanty geen homo is en de beide van ons wel, kunnen we het misschien op een akkoordje gooien.
W wordt geen homo.. Hoogstens een hells angelquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:07 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij al vergeven was?
En L van chanty gaat borstvoeden tot zijn 18e dus die wordt soberso hardstikke hetero
Tiet enthusiast![]()
Geen heldentenor? Of een wagnerbas?quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:10 schreef AwayTL het volgende:
[..]
W wordt geen homo.. Hoogstens een hells angel.
Heeheheh niks mis mee, een stel beren in leer in een blokhut bier drinken. Ohja en motors.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:10 schreef AwayTL het volgende:
[..]
W wordt geen homo.. Hoogstens een hells angel.
Nee hoor, mooi, knap, lief, schattig en om op te eten. Maar sexy vind ik mijn kind nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:10 schreef ingee het volgende:
[..]
Heb jij een lelluk kind dan?
Toddlers and tiaras
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:08 schreef Kursor het volgende:
En on-topique: tand nummero 8 heeft zich gemeld, ze kan zich vanuit zit (wel neergezet) op d'r knietjes trekkenen wil graag met d'r zus met duplo spelen
(en grote zus vindt heel veel goed gelukkig)
En doordat J nu leert eten, gaat M ook eten proeven 's avonds. Eindelijk! Kind is haast 5. Zegt M: 'Kijk eens naar je grote zus, ik neem een hapje. Nu jij ook proberen.' Ehm...dat wil nog niet
en toen verslikte ik mequote:Op woensdag 25 maart 2015 19:23 schreef AwayTL het volgende:
Frans wordt denk ik manager bij de gemeente.. Net doen of je heel belangrijk bent, maar niet zoveel doen
Als jan geen voetballer wordt, dan wordt het wel zo'n handige jongen ben ik bangquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:27 schreef kwakz0r het volgende:
Zouden er ook ouders zijn die zeggen 'mijn wesley, jaaaa, die wordt topcrimineel'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |