Guardado bij PSV proberen weg te halen vergelijken met een mannetje voor de breedte zoals Jozefzoon. Slechte vergelijking.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:57 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ach PSV haalt ook genoeg kneusjes binnen (Jozefzoon)
Marcquote:Getreuzel rond Milik komt Ajax mogelijk duur te staan
Ajax heeft Arek Milik nog altijd niet definitief vastgelegd. De Amsterdammers hebben net als de van Bayer Leverkusen gehuurde Pool de intentie uitgesproken om na dit seizoen met elkaar verder te gaan, maar een handtekening is nog niet gezet.
En dat heeft andere clubs wakker geschud. Vanuit Italië is er namelijk interesse voor Milik van Internazionale. Italiaanse media meldden dat de club hem ziet als ideale opvolger van Mauro Icardi, waarvan men hoopt dat hij komende zomer voor veertig miljoen euro verkocht kan worden.
Inter is op zoek naar een goedkoop alternatief voor Icardi en Milik is daar één van. Ook Graziano Pellè, Stevan Jovetic, Pierre-Emerick Aubameyang en Paulo Dybala worden genoemd.
Ja, blij dat ze Zimling en Viergever hebben gehaald inderdaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:09 schreef Gruisman het volgende:
Overigens wel blij dat ze Mokotjo niet gehaald hebben
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Guardado bij PSV proberen weg te halen vergelijken met een mannetje voor de breedte zoals Jozefzoon. Slechte vergelijking.
PSV heeft wel nog geprobeerd Van Rhijn te contracteren toen hij net was doorgebroken en zijn contract afliep.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Guardado bij PSV proberen weg te halen vergelijken met een mannetje voor de breedte zoals Jozefzoon. Slechte vergelijking.
gaat goed komenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:12 schreef FritzWepper het volgende:
[..]Heb voor morgen een afspraak voor m'n 'kampioenstattoo'
hadden ze dat maar gedaanquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
PSV heeft wel nog geprobeerd Van Rhijn te contracteren toen hij net was doorgebroken en zijn contract afliep.
Talenten bij elkaar wegkapen gebeurt vaker, bijvoorbeeld ook met Bazoer. Dat PSV van Rhijn probeerde te halen geloof ik direct. Maar de drager van het elftal wat hoogstwaarschijnlijk kampioen gaat worden vergelijken met Jozefzoon? Die kon voor zijn blessure Narsingh nog niet uit de basis spelen. Dat is geen vergelijking.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
PSV heeft wel nog geprobeerd Van Rhijn te contracteren toen hij net was doorgebroken en zijn contract afliep.
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 15-03-2015 om 23:20:37Beste @Brametjee vastleggen Milik is formaliteit #ajax reageer retweet
Straks laten ze Milik gaan, Zivkovic in Jong en staat Siggy weer in de spits volgend jaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:16 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet?Begin er nu wel een beetje de tering in te krijgen.
Ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:27 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax heeft toch gewoon een optie tot koop?
Wat het behoud van Milik betreft wel. Over Sigthorson maak ik me meer zorgen.quote:
ja en jullie kaapten Hoekstra "tennisbal hooghouden" wegquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Reden 1 : ze plegen sabotagequote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:46 schreef Brammess het volgende:
Ik geloof het allemaal wel eigenlijk. Als de directie niet verder wilt met Milik heeft dat vast een reden. Anders hoop ik dat er een goede ervaren spits voor komt.
En jullie Koeman en Vanenburg. Zo kunnen we dus nog wel ff doorgaanquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja en jullie kaapten Hoekstra "tennisbal hooghouden" weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |