Het beste kan je er gewoon vanuit gaan dat je het altijd moet betalen, dan valt het alleen maar mee. Met DHL / express verzendingen is de kans groter dan dat je het via China post / Singapore post / NL direct mail laat versturen, maar de kans is er nog steeds.quote:Op zondag 26 april 2015 16:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Bij 1949deal geven ze aan pakketjes een waarde te geven van 20 dollar bij verzending, helpt dit vaak of kun je dan beter vanuit gaan dat je alsnog Douanekosten moet betalen.
Elephone G2 kan je hier een preview van vinden http://frontpage.fok.nl/p(...)ne-met-lollipop.htmlquote:Op zondag 26 april 2015 15:39 schreef larkin33 het volgende:
Ik ben al een paar dagen aan het rondkijken voor een nieuwe mobiel, maar ik kan nog niet echt tot een keuze komen. Mijn eisen zijn:
- max 4,5" scherm
- quad-core
- 4G ondersteuning
- max ~¤130
De android versie maakt mij niet echt uit kitkat/lollipop (heb er ook geen verstand van), en dat 4G is niet een must aangezien ik geen abbo heb, maar lijkt me wel handig. Tot nu toe zit ik te twijfelen tussen deze 3 opties:
Motorola MOTO E 4G (2015)
Elephone G2
Infocus M2
Heeft iemand ervaring/voorkeur of andere suggesties dan hoor ik dat graag
Als de Douanekosten daadwerkelijk verrekend worden dan gaat het voordeel om bij de bovengenoemde website te bestellen teniet. Maar de waardevermelding van de verkoper heeft dus weinig effect over het al dan niet betalen van extra belasting? Kijken ze nu bij elk pakketje of het bedrag dat vermeldt wordt overeenkomt met de waarde die zij eraan meegeven.quote:Op zondag 26 april 2015 16:42 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het beste kan je er gewoon vanuit gaan dat je het altijd moet betalen, dan valt het alleen maar mee. Met DHL / express verzendingen is de kans groter dan dat je het via China post / Singapore post / NL direct mail laat versturen, maar de kans is er nog steeds.
Niet bij elk pakketje, maar ze kunnen random controles doen, en als hij door de x-ray gaat en ze zien een telefoon dan ben je de sjaak ja.quote:Op zondag 26 april 2015 16:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Als de Douanekosten daadwerkelijk verrekend worden dan gaat het voordeel om bij de bovengenoemde website te bestellen teniet. Maar de waardevermelding van de verkoper heeft dus weinig effect over het al dan niet betalen van extra belasting? Kijken ze nu bij elk pakketje of het bedrag dat vermeldt wordt overeenkomt met de waarde die zij eraan meegeven.
Kans dat het kwijt raakt is niet zo groot, en mocht dat het geval zijn heb je gewoon paypal inderdaad dus daar hoef je je niet druk om te maken.quote:Op zondag 26 april 2015 17:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ze sturen het via airmail. De kans dat je hierop extra moet betalen is vrij nihil. Vraag me alleen af of de kans dat het onderweg kwijt raakt groot is. Alhoewel je met PayPal verzekert bent. Maar dan nog.
Nee, jij bent alleen mien jong.quote:Op zondag 26 april 2015 21:30 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Nou, dan vraag ík het wel.
Welke ist 'worden mien jong?
quote:Dear customer:
You have successfully reserved for the “P7000 $159.99 flash sale event” on Elephone official website, the event starts at 17:00(UTC+08:00) on May11, 2015. Then you can participate in the limited flash sale with your email X. Thanks for your support.
Elephone team
(This Email is sent by system, no need to reply)
Ja, het is een systeem dat je meedoet aan de 'kans' op het kopen van de P7000 voor die prijs. Dus het is niet zo dat als je hem gereserveerd hebt dat je hem kan kopen, je reserveert een 'plek'.quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:25 schreef Mdrop het volgende:
Meer mensen een mail ontvangen van Elephone dat ze een P7000 met korting kunnen bestellen? Hier met vier e-mail adressen geprobeerd en slechts een uitnodiging ontvangen. Opvallend, het enige niet Gmail adres.
[..]
Ja dat begrijp ik, maar vroeg me af of meer mensen gelukt was. Vandaar de vraag.quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:30 schreef rene90 het volgende:
Ja, het is een systeem dat je meedoet aan de 'kans' op het kopen van de P7000 voor die prijs. Dus het is niet zo dat als je hem gereserveerd hebt dat je hem kan kopen, je reserveert een 'plek'.
Klopt, op Gmail komt die mail niet binnen. Op mijn eigen domein werkt het welquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar vroeg me af of meer mensen gelukt was. Vandaar de vraag.
Banggood is altijd een veilige keus, ziequote:Op woensdag 29 april 2015 01:42 schreef larkin33 het volgende:
Uiteindelijk toch maar voor een andere mobiel gekozen, namelijk de "No.1 M2" , deze dus: http://www.kimovil.com/en/where-to-buy-no-1-m2
Nou zit ik alleen met het probleem dat ik geen enkele ervaring heb met alle webshops waar hij verkrijgbaar is![]()
Ben al de hele dag aan het rondkijken wat nou veilig is en welke levering ik moet kiezen, maar kom er niet echt uit...![]()
Mijn vraag dus nu: hoe/waar zouden jullie deze telefoon bestellen? Welke website is betrouwbaar en welke leveringsmethode is het best (ik wil best wat extra betalen om hem binnen 10 dagen in huis te hebben, liefst met weinig douane kosten natuurlijk). :/ Iemand die mij uit de brand kan helpen?
Mhe, valt wat tegen:quote:Op woensdag 29 april 2015 11:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik ben er een tijdje uit geweest, dus heb de meest recente ontwikkelingen niet gevolgd. Is er nog een beetje een knappe gamephone op de Chinese markt? Vereisten zijn:
- hardware controls, liefst met dual analoge sticks
- liefst 1080p maar minimaal 720p en IPS
- 5" scherm of groter
- recente high end processor (moet Reicast, PPSSPP, en Mupen zonder problemen kunnen draaien)
Iets als de Snail W3D, die maar niet uitkomt en een erg hoge adviesprijs heeft.
Als dagelijkse smartphone is Android nog steeds niet mijn ding, maar ik merk wel dat een combi van Android- en iOS-apparaten mij veel beter bevalt dan alleen maar iOS.
Die ken ik ja, dat is de voorloper van de W3D. Vind ik behoorlijk aan de prijs voor relatief zuinige specs. Zeker gezien het mij puur om het gamen gaat en ik er niet mee hoef te bellen.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:14 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mhe, valt wat tegen:
http://nl.aliexpress.com/(...)ayer/2036069970.html
Zoiets dus? Die zie ik nog niet met MTK6752 processor oid.
Verder geen/weinig keuze dan, helaas.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Die ken ik ja, dat is de voorloper van de W3D. Vind ik behoorlijk aan de prijs voor relatief zuinige specs. Zeker gezien het mij puur om het gamen gaat en ik er niet mee hoef te bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |