Dat is zijn fout, de klusser zegt dat het erbij hoort. Hiermee is het een zaak van de klusser geworden. "Epic fail" van hem, behulpzaam zijn in dit geval. Ik kan me voorstellen dat je als laminaatzaak niet aan de slag gaat met de deuren van klanten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:31 schreef kimmmmie het volgende:
De klusser heeft toen gezegd dat dit er ook bij hoorde en heeft één deur van onder afgezaagd.
lekker logischquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:40 schreef noutie het volgende:
[..]
Dat is zijn fout, de klusser zegt dat het erbij hoort. Hiermee is het een zaak van de klusser geworden. "Epic fail" van hem, behulpzaam zijn in dit geval. Ik kan me voorstellen dat je als laminaatzaak niet aan de slag gaat met de deuren van klanten.
Maar omdat de klusser in opdracht van de laminaatzaak is gekomen, heeft de laminaatzaak schade aangericht aan jouw deur. Deze moeten ze vergoeden of herstellen.
ps. ik doe niets met rechten, alleen logisch gedacht. dus eigen risico
Het ligt eraan wat ts precies heeft afgesproken met de laminaatzaak.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als de klusser in opdracht werkte van die laminaatzaak.. lijkt me duidelijk dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |