Jezus, in wat voor incompetent kantoor/bedrijf werk jequote:Op woensdag 25 maart 2015 09:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, het zijn fijne tijden.Oh ja, we moeten ook in ons andere gebouw 25 werkplekken inleveren waardoor het bij ons nog veel drukker gaat worden en we zitten al regelmatig met 2 mensen aan 1 bureau.
Waarom staat-ie er dan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij ons staat er een PS4 stof te happen.
Waar jij vermoedelijk je rekening hebt staan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jezus, in wat voor incompetent kantoor/bedrijf werk je
Zoeen waar wel geld is voor dikke bonussen/salarisverhogingen voor het management, maar er geen geld 'is' om 'de werkvloer' fatsoenlijk z'n werk te laten doen. Wie kent ze niet?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jezus, in wat voor incompetent kantoor/bedrijf werk je
Ooit gekregen om te kunnen ontspannen als wij willen, maar eigenlijk zijn wij teveel workaholicsquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ooit gekregen om te kunnen ontspannen als wij willen, maar eigenlijk zijn wij teveel workaholics.
Precies die dus!quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:17 schreef Renesite het volgende:
Aaaaah ja. Daarom zit ik bij de boerenleenbank !
Absoluutquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, het idee is in ieder geval wel sympathiek
Welke branche is dat?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:17 schreef Renesite het volgende:
Aaaaah ja. Daarom zit ik bij de boerenleenbank!
Zo'n bedrijf dus, waar heel veel mensen werken die mijn branche in willen. Krijg daar toch zoveel sollicitanten voor
Dat is Q!quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:17 schreef Renesite het volgende:
Krijg daar toch zoveel sollicitanten voor
Mensen die hun rekeningen niet kunnen betalen. Schuld/bewind/budget.quote:
Noord-Oost-Nederland? Da's wel buiten de ringquote:
Wel jouw regio! Q doet alle regio's!quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oooh. maar da's niet mijn regio. Dus nouja
Schuld af laten betalen dan dood schieten. Die mensen leren nooit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mensen die hun rekeningen niet kunnen betalen. Schuld/bewind/budget.
[..]
Noord-Oost-Nederland? Da's wel buiten de ring
Ik ga over naar de Eekhoornbank!!!quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel jouw regio! Q doet alle regio's!
Ja, ik doe aan inkomensderving voor mijzelf. Zo lust ik er nog wel een paarquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Schuld af laten betalen dan dood schieten. Die mensen leren nooit.
Bij het type bedrijf waar Q. werkt (been there, done thatquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Absoluut. Ik lig regelmatig een half uurtje met een Gameboy in een zitzak voor afleiding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Dus eigenlijk zit jij er voor jezelf, ipv die mensen te helpen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik doe aan inkomensderving voor mijzelf. Zo lust ik er nog wel een paar
Hulpvaardig met een knipoog naar het commerciële. Dat doen maatschappelijk werkers toch ook?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zit jij er voor jezelf, ipv die mensen te helpen?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij het type bedrijf waar Q. werkt (been there, done that) is het motto: Er staat nergens in je contract dat werken leuk moet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een slavendrijvers. Plezier hebben in je werk betaald zich ook positiever uit voor het bedrijf.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij het type bedrijf waar Q. werkt (been there, done that) is het motto: Er staat nergens in je contract dat werken leuk moet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
For great justice!
Nou, ik heb de meeste daarvan vooral niets zien doenquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hulpvaardig met een knipoog naar het commerciële. Dat doen maatschappelijk werkers toch ook?
Oh ja, tuurlijk, dat wist ik ook welquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mensen die hun rekeningen niet kunnen betalen. Schuld/bewind/budget.
[..]
Noord-Oost-Nederland? Da's wel buiten de ring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |