SPOILER: Hall of FameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geronimo!Fylax is op televisie geweest
Mubassie 21 (+4)quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:44 schreef DragonFodder het volgende:
Freds opvliegende karakter levert een hoop ge-emmer op.
Jawel hoorquote:Ik kan niet meer quoten uit een gesloten topic, dus doe ik het ff zo..
2.quote:Arnold_Braunschweiger
Eddy had toch andere verwachtingen toen hij betaalde voor een topless carwash.
3.quote:BB-King
"Hey, waarom heeft die emmer de kleur van een banaan? Vuile racist!"
P.S. de punten horen nog bij de oude eindstand....quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:44 schreef DragonFodder het volgende:
Freds opvliegende karakter levert een hoop ge-emmer op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
2.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:33 schreef Anosmos het volgende:
Chinese kindershow "Samson en Cheng" nauwelijks succesvol
3.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:22 schreef Karstman het volgende:
Googlen op "Asian + girl + pussy" had voor Arnold_Braunschweiger niet het gewenste resultaat
Mubassie 22quote:Op maandag 30 maart 2015 19:04 schreef Mubassie het volgende:
"Ja sorry.. Mijn vader is nu eenmaal gek van LARPen."
Kleine correctie! Nieuw topic, dus nieuwe stand:quote:Op woensdag 1 april 2015 08:50 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
De uitslag! Ze waren leuk!
1.
[..]
2.
[..]
3.
[..]
Mubassie 22
BB-King 14
DragonFodder 12
DaMart 12
robdriessen 12
Arnold_Braunschweiger 11(
trolley 10
Symphonic 8
iamredleader 8
Classy_as_Pug 7
Apotheose 6
ToT 5
jodelahity 4
Miniem 4
Anosmos
Karstman 3
TradeMarkie 2
GekkePoes 1
Donnie-Brasco 1
marcel.nl 1
quote:Op woensdag 1 april 2015 23:45 schreef Karstman het volgende:
Van stoomboot gevallen Zwarte Piet aangespoeld. Zal worden opgevangen in Pieterburen.
Nr 2:quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:53 schreef Mr-Mackey het volgende:
Mensensmokkelaars steeds brutaler: 1 miljoen asielzoekers gered van een olietanker.
Nr. 3:quote:Op woensdag 1 april 2015 23:45 schreef Karstman het volgende:
Van stoomboot gevallen Zwarte Piet aangespoeld. Zal worden opgevangen in Pieterburen.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:32 schreef Mubassie het volgende:
Factor 15 was net iets te weinig voor Pedro.
#2: Marcel.nl:quote:Deze wetenschaper kwam tot de ontdekking dat de zeespiegel niet langer meer stijgt, de afgelopen 6 uur is het gezakt.
#3: Anosmos:quote:Bodemdaling Noord Groningen begint nu echt serieuze vormen aan te nemen
Felicitaties aan de winnaars, excuses aan de niet-genomineerden.quote:Maandenlang met een zaklampje in je hand plaatsvervangend vuurtoren zijn: kutste vakantiebaantje ooit.
2e plaatsquote:Op maandag 6 april 2015 16:07 schreef Mubassie het volgende:
Dierenpolitie arresteert 5 katvangers op Paaseiland.
3e plaatsquote:Op maandag 6 april 2015 23:01 schreef Anosmos het volgende:
Kat Hans Kazan is het beroep van z'n baasje schijt- en schijtzat
Tussenstand:quote:Op maandag 6 april 2015 00:37 schreef Karstman het volgende:
Hé mens! Als je die pluizebollen niet snel weghaalt ligt er vanavond één op je hoofdkussen!
2.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:17 schreef Mr-Mackey het volgende:
Salaam aleikoem! Trek aan mijn vinger en hij zegt BOEM!
3.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:06 schreef marcel.nl het volgende:
Nieuw Al Quaida lid Berlusconi wordt door vooraanstaand leider erop gewezen dat het niet alleen om "harems" stichten gaat.
quote:Op maandag 13 april 2015 00:12 schreef Rob310 het volgende:
haatimam waarschuwt Mubassie dat, als hij niet snel met een uitslag komt, de toorn van Allah hem zal treffen
Jezusquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:38 schreef marcel.nl het volgende:
(VS) Ter dood veroordeelde pedofiel ziet laatste wens in vervulling gaan
Ter dood veroordeelde baby mag laatste wens makenquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:38 schreef marcel.nl het volgende:
(VS) Ter dood veroordeelde pedofiel ziet laatste wens in vervulling gaan
[2]quote:(VS) Ter dood veroordeelde pedofiel ziet laatste wens in vervulling gaan
[3]quote:Dat de kerstman eigenlijk helemaal niet bestaat kwam als een grote schok
PM is onderweg!quote:En dit lieve kindje krijgt een mooie kroon
Nr.2 Mr. Mackeyquote:"Putin's beestje is misschien wat cooler maar mijn hond kan weer likken als Lassie!"
Nr.3 GekkePoesquote:"Gedomesticeerd mens & wild dier versus wild mens & gedomesticeerd dier."
Allen gefeliciteerd. BB-King mag de volgende plaatsen.quote:"Obama is niet voor de poes."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'lokquote'quote:Op woensdag 15 april 2015 21:42 schreef BB-King het volgende:
"Putin's beestje is misschien wat cooler maar mijn hond kan weer likken als Lassie!"
Nummer 2:quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:45 schreef Karstman het volgende:
Mart Smeets klust in zijn vrij tijd graag aan oude Lada's
Nummer 3quote:Op donderdag 16 april 2015 23:49 schreef mabo11 het volgende:
Hij werkt zich de ballen uit zijn broek.
Tussenstand:quote:Op vrijdag 17 april 2015 07:57 schreef marcel.nl het volgende:
Lada, "thé car" only for men with balls
nummer 2quote:
nummer 3quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:09 schreef Anosmos het volgende:
Heineken introduceert: de levensechte, multifunctionele biertap-opblaaspop!
Mr-Mackey 14 (+4)quote:Op maandag 20 april 2015 23:51 schreef BB-King het volgende:
Doe mij maar 2 Heineken vers van deze tap!"
[2] marcel.nl:quote:Hebben we een paar biertjes, gehad, ja dat hebben we, hebben we een paar jointjes gehad, jaaazeker
[3] BB-king:quote:Afrikaan merkt te laat op dat hij zijn hand niet in de hol van een buikspreekpop van Sarkozy stak
Dat levert de volgende tussenstand op:quote:Sarkozy in zijn nopjes met zijn door Onno Hoes voorgestelde exotische toyboy!
Die was wel erg leukquote:
2quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:49 schreef Mubassie het volgende:
"Tuurlijk bemest ik jouw gazon ook wel even buurman. Geen enkel probleem."
3quote:Op zaterdag 25 april 2015 02:43 schreef Scuidward het volgende:
Erwin stond op het punt zichzelf flink in de nesten te werken.
Dat levert de volgende tussenstand op:quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:10 schreef Bosbeetle het volgende:
"De vollemaan conifeer wordt de nieuwe trend dit jaar!" aldus de buurman van Rob de Tuinman
2.quote:Op zaterdag 25 april 2015 09:45 schreef DragonFodder het volgende:
Ik denk dat zij er vandaag al 107 up heeft.
3.quote:Op zaterdag 25 april 2015 11:15 schreef BB-King het volgende:
"Komop jongens, jullie wilden je moeder toch verrassen met een heerlijk ontbijtje?!"
quote:
Sowieso Snickers stelen met een stompje...quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:40 schreef Anosmos het volgende:
Zó herkenbaar: je onderbenen verliezen als je een Snickers wil stelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap nu pas waarom je dit zei, niet zo goed gekeken, dacht dat zijn hand gewoon voor de helft in die bak zatquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:23 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Sowieso Snickers stelen met een stompje...![]()
Is geen stompje hoor, z'n onderarm is gewoon verstopt achter z'n elleboog zeg maar.quote:Op woensdag 29 april 2015 08:47 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Snap nu pas waarom je dit zei, niet zo goed gekeken, dacht dat zijn hand gewoon voor de helft in die bak zat
En veel plezier ToT
Met wat fantasie is het een stompjequote:Op woensdag 29 april 2015 10:03 schreef Anosmos het volgende:
[..]
Is geen stompje hoor, z'n onderarm is gewoon verstopt achter z'n elleboog zeg maar.
+4quote:Op woensdag 29 april 2015 20:35 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Als je niet kijkt kan het ook niet tegenvallen
+2quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:48 schreef ToT het volgende:
Geef me nou eindelijk eens een heel ei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+1 en fijne vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mr-Mackey 14
marcel.nl 11
Karstman 11 (+2)
Mubassie 10
Anosmos 9
BB-King 8
GekkePoes 6
jodelahity 5
DragonFodder 4
Stofzuigerzak 4 (+4)
Apotheose 2
mabo11 2
Scuidward 2
Rob310 1
Bosbeetle 1
ToT 1 (+1)
Pm wordt verstuurd
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:Op woensdag 29 april 2015 23:13 schreef Stofzuigerzak het volgende:
ik ga zo naar bed en moet morgen werken. Mocht ik niet meer reageren dan mag iemand anders de winnaar kiezen
Tot nu toe zeer grappige ondertitels
quote:Op donderdag 30 april 2015 09:31 schreef Karstman het volgende:
Niburu graaft naar bewijzen voor bestaan spoor 9 3/4
Zullen we de nr.2 van de vorige foto, Karstman maar laten jureren? Ik heb Stofzuigerzak al gepm´t en gedm´t maar hij reageert niet meer.......quote:Op woensdag 29 april 2015 23:13 schreef Stofzuigerzak het volgende:
ik ga zo naar bed en moet morgen werken. Mocht ik niet meer reageren dan mag iemand anders de winnaar kiezen
Tot nu toe zeer grappige ondertitels
Slecht idee. Karstman's inzending was geniaal en door hem te laten kiezen sluit je zijn inzending uit.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:42 schreef Rob310 het volgende:
[..]
Zullen we de nr.2 van de vorige foto, Karstman maar laten jureren? Ik heb Stofzuigerzak al gepm´t en gedm´t maar hij reageert niet meer.......
Volgens de spelregels in de OP, mag je de top 3 van leukste onderschriften bij de laatst geplaatste foto kiezen( in dit geval die met de rails) mét ranking: beste, 2e en 3e.quote:
Maar is er "unaniem" besloten hier dat een onpartijdige mod de winnaars maken kiezen?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:38 schreef Rob310 het volgende:
[..]
Volgens de spelregels in de OP, mag je de top 3 van leukste onderschriften bij de laatst geplaatste foto kiezen( in dit geval die met de rails) mét ranking: beste, 2e en 3e.
Als je niet uit de puntentelling komt wordt dat wel geregeld door een vaste bezoeker van het topic 😊
Ik heb een modje gevraagd om onpartijdig te jureren omdat Mr-Mackey wel een punt had met zijn opmerking over jezelf uitsluiten. Iedereen accoord?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
Maar is er "unaniem" besloten hier dat een onpartijdige mod de winnaars maken kiezen?
Ik niet, de persoon die de foto plaatst moet beoordelen. Geen vervangersquote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:05 schreef Rob310 het volgende:
[..]
Ik heb een modje gevraagd om onpartijdig te jureren omdat Mr-Mackey wel een punt had met zijn opmerking over jezelf uitsluiten. Iedereen accoord?
2.quote:
3.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:33 schreef WethouderHekking het volgende:
Algerijnse Paulus de Boskabouter in een nieuw jasje gestoken
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:05 schreef BB-King het volgende:
Na enkele veranderingen mogen de Teletubbies ook in moslimlanden worden uitgezonden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2) WethouderHekking:quote:Dikke Chinees verheugt zich op een schaal boerenkool van de afhaal Nederlander.
3) Sigaartje:quote:"Ik hoop niet dat ik Sonja Bakkel tegen kom op de Chatloulette"
quote:"Zoon en toekomstig opvolger van Kim-jun-un geniet van de toespraak van zijn vader."
Nummer 2quote:Op maandag 18 mei 2015 09:23 schreef DaMart het volgende:
Nieuw legeruniform lijkt schot in de roos te zijn om militairen beter te beschermen tegen kruisraketten.
Nummer 3quote:Op zondag 17 mei 2015 14:29 schreef Mubassie het volgende:
Onderbroekenlol met nieuw model: de Björn Büllet.
De stand:quote:Op zondag 17 mei 2015 12:10 schreef WethouderHekking het volgende:
"Je schiet klote zei die instructeur tegen me, vandaar die kogelvrije onderbroek"
Nummer 2quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:17 schreef WethouderHekking het volgende:
Chocoladesoftijs verkoopt ondanks actieve promotie nog steeds voor geen meter.
Nummer 3quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:29 schreef Karstman het volgende:
Dit is de laatste keer dat ik naar zo'n schijtfestival ga!
De stand:quote:
2:quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:28 schreef Karstman het volgende:
Verplicht gebed bij islamitische brandweermannen blijkt toch problemen op te leveren.
3:quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:55 schreef BB-King het volgende:
"Verdomme, zijn die asociale buren van mij weer aan het barbecueën?"
Tussenstand :quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:02 schreef Mubassie het volgende:
"Geen paniek jongens.. Mijn vrouw zit te schijten."
2quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:11 schreef jodelahity het volgende:
Dat ziet er wel uit als iets waar ik belasting over kan heffen
3quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:42 schreef Mubassie het volgende:
"Hé en dat zilveren plugje wat hier ligt stop je dan in je anus?"
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:10 schreef marcel.nl het volgende:
Studenten TU Delft opnieuw geslaagd in creëren mimieke robot. 10jaar geleden Balkenende, nu met de nieuwste technologiën lukte zelfs Rutte.
2.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:46 schreef BB-King het volgende:
Het Japanse leger heeft momenteel te kampen met ernstige tekorten
3.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:11 schreef Karstman het volgende:
Nieuwe Mega Mindy schurken Suckie en Nuckie baren opzien bij kijkers.
Tussenstandquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:38 schreef BadderHaring het volgende:
Nieuwe reclamecampagne NS richt zich op aziatische reizigers die net uit de kast komen
Nummer 2quote:
Nummer 3quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:12 schreef BadderHaring het volgende:
"Nee echt jonguh, hij was minstens ZO groot! En dat bij zo'n klein koorknaapje!"
Tussenstand:quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:38 schreef marcel.nl het volgende:
Broer Mr. Bean (links) kijkt zo smeuïg, die is Roomser dan de Paus.
Van Martini's natuurlijk. Die drink je nooit in enkelvoud.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:20 schreef Karstman het volgende:
Churandy Martina over de vering in het hotelbed: "Ik ben blij man!"
EDIT: de 's achter Martina weggehaald, geen idee hoe die er kwam...
2quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:01 schreef WethouderHekking het volgende:
Winston opvliegerig :" Ik word doodziek van jou met je hoofdpijn steeds".
3quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:20 schreef Karstman het volgende:
Churandy Martina over de vering in het hotelbed: "Ik ben blij man!"
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |