Jaja, maar hoe is die vriendin van d'r broertje nou?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar wel bier en flugel afgelopen zaterdag.
Zonder twijfel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:39 schreef Lienekien het volgende:
Maar in een longdrinkglas, dus dat telt misschien als 'diepe gronden'.
Ik hoor net dat ik die dus nog nooit ontmoet heb.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Jaja, maar hoe is die vriendin van d'r broertje nou?
Succes daarmee. Dat zou voor mij ook niet werken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:42 schreef Atifa het volgende:
Goed, en nu met gezonde tegenzin naar de stad een maxi-jurk in een zachte tint opzoeken die mij staat.
* Atifa is nogal een voorbeeld van hollands welvaren.
Jullie hebben dezelfde PT!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:42 schreef Atifa het volgende:
Goed, en nu met gezonde tegenzin naar de stad een maxi-jurk in een zachte tint opzoeken die mij staat.
Succes! Ennuh, toch een leuke middag gewenstquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:42 schreef Atifa het volgende:
ik ga zo een cola drinken, met ijsklontjes...quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:39 schreef Lienekien het volgende:
Ik drink water met ijsklontjes. Maar in een longdrinkglas, dus dat telt misschien als 'diepe gronden'.
A bubbly personality.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ga zo een cola drinken, met ijsklontjes...
Toen ik alleen nog lekker kookte ging het prima met de grootte van mijn bips. Het Grote Groeien is pas gekomen toen ik er ook nog lekker bij ging bakken!quote:
Ja, ik was daar gisteren. Maar alifa en ik wonen 3 uur treinen bij elkaar vandaan.quote:
Opgefokte hedonist.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:46 schreef minilot het volgende:
Ik drink graag koffie met ongeklopte slagroom in plaats van melk erdoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |