Tuurlijk als ze konden kiezen kozen ze voor hun kind/echtgenoot/what-ever. Sommige mensen wensen hun partner wel dood maar dat terzijde.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zegt wel wat over Gertjan huhGeld is zo ongelofelijk onbelangrijk als het gaat om mensen waar je van houdt. Maar dat snapt hij denk ik pas als hij iemand van dat kaliber kwijt raakt. Alhoewel, dan nog zijn er mensen die geld belangrijker vinden
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:35 schreef Blistering het volgende:
Holy shit, er zijn net 150 mensen tegen een berg te pletter gevlogen en hier wordt alweer over geld gepraat.
Flikker op joh.
twitter:NewsOnTheMin twitterde op woensdag 25-03-2015 om 12:38:46BREAKING: The Prosecutor says some of the voice recorder data from flight #4U9525 will be released later today. - @PollyR_Aviation reageer retweet
uh, ja, en nu?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:35 schreef GertjanUnchained het volgende:
[..]
Tuurlijk als ze konden kiezen kozen ze voor hun kind/echtgenoot/what-ever. Sommige mensen wensen hun partner wel dood maar dat terzijde.
Maar als de tranen enigszins zijn opgedroogd gaan ze allemaal voor de big payout. Geen enkel mens laat dat geld liggen.
Ik denk eigenlijk dat die gedachte van al het geld al bij dag 1 van de ellende door de meeste hoofden is geschoten. Zo is de mens nou eenmaal, men staat daar echt wel bij stil.
Met dat zinnetje kan je elke post reageren, met dat gespeculeer schiet je ook niks op. Het is allemaal zinloos gebabbel maar men babbelt graag.quote:
twitter:airlivenet twitterde op woensdag 25-03-2015 om 12:48:11PHOTO: Cockpit Voice Recorder of #4U9525 released by BEA France.(Pic via @AviationSafety) http://t.co/7tI4f3ZM89 - @PollyR_Aviation reageer retweet
Goeie opdonder gehadquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:51 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:airlivenet twitterde op woensdag 25-03-2015 om 12:48:11PHOTO: Cockpit Voice Recorder of #4U9525 released by BEA France.(Pic via @AviationSafety) http://t.co/7tI4f3ZM89 - @PollyR_Aviation reageer retweet
Paar krasjes, meer niet. Het gaat om dat ronde gedeelte, de capsule. Allemaal redundant flashgeheugen volgens mij, althans, dat is bij voyage data recorders bij schepen zo. Denk bij deze ook. Kan weinig mis mee zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:51 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:airlivenet twitterde op woensdag 25-03-2015 om 12:48:11PHOTO: Cockpit Voice Recorder of #4U9525 released by BEA France.(Pic via @AviationSafety) http://t.co/7tI4f3ZM89 - @PollyR_Aviation reageer retweet
Eigenlijk ook amateuristisch, in deze tijd nog met die dingen werken. Het moet nog maar blijken of die dingen gebruikt kunnen worden dus echt geschikt zijn ze niet. In deze huidige tijd zou je toch wat beters verwachten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:51 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:airlivenet twitterde op woensdag 25-03-2015 om 12:48:11PHOTO: Cockpit Voice Recorder of #4U9525 released by BEA France.(Pic via @AviationSafety) http://t.co/7tI4f3ZM89 - @PollyR_Aviation reageer retweet
Idd, je zou ook verwachten met die internet technologie van tegenwoordig dat er op minimaal 10 plaatsen een camera zit die de beelden rechtstreeks verstuurd.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:57 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Eigenlijk ook amateuristisch, in deze tijd nog met die dingen werken. Het moet nog maar blijken of die dingen gebruikt kunnen worden dus echt geschikt zijn ze niet. In deze huidige tijd zou je toch wat beters verwachten.
Betaal jij de hogere ticketprijs?quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:58 schreef GertjanUnchained het volgende:
[..]
Idd, je zou ook verwachten met die internet technologie van tegenwoordig dat er op minimaal 10 plaatsen een camera zit die de beelden rechtstreeks verstuurd.
infiltratie door marsmannetjes. Of de CIA heeft er mee te maken. Of allebei.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:47 schreef Loekie1 het volgende:
Het kan ook nog dat de ene piloot de andere en zichzelf wat heeft aangedaan, ondertussen het vliegtuig op landend zettend. Er is tenslotte de laatste acht minuten niks meer gebeurd qua besturing.
Zoveel zou dat niet zijn. Maar ik geloof dat de bandbreedte nog niet zo super is.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:00 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Betaal jij de hogere ticketprijs?
Hoezo? Er zijn ook kosten die juist minder worden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:00 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Betaal jij de hogere ticketprijs?
quote:Achter de bergwand ligt een klein vliegveld. Wellicht deden de piloten een poging om daar te landen. Dit zou een andere verklaring kunnen zijn voor de duikvlucht.
http://www.ad.nl/ad/nl/34(...)er-neergestort.dhtml
Heb met mh370 veel gelezen, en het komt op dit neer:quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:04 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Waarom beschikken ze bij de luchtverkeersleiding ook niet over die data, die staan in contact met het vliegtuig dus waarom hebben die ook geen soort zwarte doos. Hetzelfde met die verdwenen vlucht van MH370, dan hadden ze die info gewoon gehad. Nu weten ze helemaal niks. Is toch veel handiger dan werken met zo'n ding?
Ik heb het van dichtbij meegemaakt en uit de mond van een eerstelijns nabestaande gehoord die zich schaamde voor de gedachte maar hem wel had. Zoals jij zegt op dag 1 al.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:35 schreef GertjanUnchained het volgende:
[..]
Zo is de mens nou eenmaal, men staat daar echt wel bij stil.
Zulke systemen kosten nu eenmaal veel geld, geld wat niet overal even klaar ligt. Maar het is zeker de toekomst, en er wordt aan gewerkt. Alleen zoiets kun je niet even 1, 2, 3 implementeren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:05 schreef xzaz het volgende:
[..]
Heb met mh370 veel gelezen, en het komt op dit neer:
De vliegtuigwereld is een wereld waar verandering niet echt hartelijk wordt ontvangen.
Probleem is vooral dat het per maatschappij gaat om honderden toestellen, en die allemaal upgraden kost gewoon bakken met geld.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:05 schreef xzaz het volgende:
[..]
Heb met mh370 veel gelezen, en het komt op dit neer:
De vliegtuigwereld is een wereld waar verandering niet echt hartelijk wordt ontvangen.
En men krijgt sneller inzicht in de oorzaak. Wat de airliners veel meer geld kan kosten. Ze spreken ook altijd over "meest waarschijnlijke oorzaak". Nooit 'de oorzaak'.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:09 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Probleem is vooral dat het per maatschappij gaat om honderden toestellen, en die allemaal upgraden kost gewoon bakken met geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |