En dan zegt Jan Klaassen "hey, nou ik denk dat het oorzaak A of B was hoor", en dan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:44 schreef Loekie1 het volgende:
Als ze gewoon vertellen wat er feitelijk te horen is, kan iedereen meedenken.
Laat de autoriteiten nu eerst rustig hun werk doen Of dat rapport nu deze week of over een maand in de publiciteit komt doet weinig ter zakequote:Op woensdag 25 maart 2015 17:44 schreef Loekie1 het volgende:
stiekem, dat is zo'n beetje het enige wat men wil weten over de piloten denk ik. Los van de info op de zwarte dozen dan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien is het nogal gevoelige informatie of onvoldoende om conclusies uit te trekken.. ben ondertussen nou ook wel eens benieuwd naar de piloten.. en stiekem ook of een misschien moslim was.
Echt he, die autoriteiten doen hun best, maar steeds die Loekie1 die de stoorzender komt spelenquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Laat de autoriteiten nu eerst rustig hun werk doen Of dat rapport nu deze week of over een maand in de publiciteit komt doet weinig ter zake
Nou, neequote:Op woensdag 25 maart 2015 17:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
stiekem, dat is zo'n beetje het enige wat men wil weten over de piloten denk ik.
Zum Kotzen inderdaad.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:56 schreef heywoodu het volgende:
Ongeėvenaard zelfgeilen nu bij CNN, allejezus zeg
"WIJ HEBBEN ONTDEKT DAT HET HIER NEER WAS GESTORT EN NIET DAAR WAAR DE FRANSEN HET ZEIDEN!111"
En over hoeveel brandstof er wel gebruikt moet worden om al die helikopters daar in de lucht te houdenquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zum Kotzen inderdaad.
Net ook weer zo'n ziek verhaal over passagiers die omgeboekt hadden.
en dan is het helaas waarquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:03 schreef heywoodu het volgende:
Waarschijnlijk geen overlevenden, aldus CNN.
Waaaaaaaaaat erg!!!!quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:03 schreef heywoodu het volgende:
Waarschijnlijk geen overlevenden, aldus CNN.
Dat was toch een fotorolletje?quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:41 schreef niels0 het volgende:
[..]
Verdwenen USB-stick. Waar heb ik dat eerder gehoord?
quote:
Mensen willen graag weten of hun theorie klopt of nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan zegt Jan Klaassen "hey, nou ik denk dat het oorzaak A of B was hoor", en dan?
Logisch, maar de BEA wil geen foute informatie naar buiten brengen. Dus die gaan nu eerst zorgvuldig de transcripties opstellen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mensen willen graag weten of hun theorie klopt of niet
BNW is de andere kant op.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:41 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vind het wel knap en geruststellend dat er zo snel een straaljager op afgestuurd werd. Zo'n vliegtuig kan dus niet ongehinderd Parijs bereiken als een kaper dat mocht willen.
Vreemd dat daar geen enkele vraag over gesteld werd.
Jottem, fijn met z'n allen meedenken, misschien klunnen we wel een reisje naar die bergen maken waar ze neergestort zijn en daar de oplossing vindenquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:44 schreef Loekie1 het volgende:
Dan maken ze een kampvuur en gaan Kumbaya zingen. Tweestemmig.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan zegt Jan Klaassen "hey, nou ik denk dat het oorzaak A of B was hoor", en dan?
SMS-acties met gouden tips lijkt me ook wel een goed idee.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jottem, fijn met z'n allen meedenken, misschien klunnen we wel een reisje naar die bergen maken waar ze neergestort zijn en daar de oplossing vinden
SMS Loekie1 aan naar 4321.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
SMS-acties met gouden tips lijkt me ook wel een goed idee.
Oh ja, nu weet ik het weer. Toch weer eens kijken allemaal.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:47 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. De correcte quote is:
"I'm not and don't call me Shirley!"
Lijkt het maar zo of zou deze er met opzet uit gehaald zijn om zo een eventuele schadeclaim vanwege technische defecten te voorkomen?quote:De tweede zwarte doos van het verongelukte toestel van Germanwings zou woensdag gevonden zijn. De belangrijke inhoud van de Flight Data Recorder (FDR) ontbreekt echter. De geheugenkaart is niet aanwezig.
Op de Flight Data Recorder staan alle technische gegevens van de vlucht, waaronder de gegevens over de motoren. Toch sluiten de onderzoekers niet uit dat de informatie van de cockpitgesprekken voldoende is om de oorzaak van de ramp te achterhalen.
In principe mogen dit soort onderzoeken niet gebruikt worden voor schadeclaims of vervolging van personen. Juist om een zo open mogelijk karakter onderzoek te kunnen houden met als enig doel de verbetering van de veiligheid.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:12 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Lijkt het maar zo of zou deze er met opzet uit gehaald zijn om zo een eventuele schadeclaim vanwege technische defecten te voorkomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |