Toch beter dan figuren die alles weten maar niks willen zeggen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:18 schreef marcodej het volgende:
Hij geeft toe dat hij niks van Holleeder weet, maar toch gaat hij daar zitten.
Nog nooit om gelachen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij kon lachen om de Speld.
Ik kan geen veroordeling terugvinden uit de jaren 60. Maar los daarvan heb je wel een punt. Kamerleden moeten kunnen pleiten voor veranderingen in het recht en een strafblad zegt niet per se veel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ergens in de jaren 60, maar het was natuurlijk ter demonstratie van een principe. Het kan bijvoorbeeld ook iemand zijn die voor legalisering van de wietteelt wil pleiten en zelf veroordeeld is vanwege teelt of handel.
: O Met oude foto's moet ik altijd denken aan hoe zo'n vrouw er nu uitzietquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Door Manson moet ik weer denken aan Sharon Tate.
Even een fapje plegen.
[ afbeelding ]
Die is inmiddels in verre staat van ontbindingquote:
Ik weet het, Manson etc.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:26 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Die is inmiddels in verre staat van ontbinding
Houvast, Hou zee zou beter passen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:33 schreef Sked het volgende:
Ik heb hier met plaatsvervangende schaamte naar zitten kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |