Dat mag in principe. Stel dat een overtuigd republikein ooit eens veroordeeld is vanwege majesteitsschennis, dan zou je zo iemand het recht ontnemen om op democratische wijze tegen de monarchie te strijden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:06 schreef Sked het volgende:
Iemand met een strafblad in de TK, om te huilen
Graus heeft de schijn tegen, maar verder is het pure demonisering van mijn kant.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Welk van de PVV'ers heeft een strafblad dan?
Het enige waar ik Graus toe in staat zie is seks met dierenquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:09 schreef Martinello het volgende:
[..]
Graus heeft de schijn tegen, maar verder is het pure demonisering van mijn kant.
Wanneer kreeg iemand in Nederland voor het laatst een strafblad (geen boete) voor majesteitsschennis (een belachelijk artikel m.i.)?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat mag in principe. Stel dat een overtuigd republikein ooit eens veroordeeld is vanwege majesteitsschennis, dan zou je zo iemand het recht ontnemen om op democratische wijze tegen de monarchie te strijden.
Ergens in de jaren 60, maar het was natuurlijk ter demonstratie van een principe. Het kan bijvoorbeeld ook iemand zijn die voor legalisering van de wietteelt wil pleiten en zelf veroordeeld is vanwege teelt of handel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wanneer kreeg iemand in Nederland voor het laatst een strafblad (geen boete) voor majesteitsschennis (een belachelijk artikel m.i.)?
Hij vindt dit ook alleen maar mooi denk ik, al die aandacht.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dit, doe dat lekker op een regionale zender zoals AT5.
AT5 is al voor het ME vs krakersjournaal, RTV N-H, daar mag die neus op.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dit, doe dat lekker op een regionale zender zoals AT5.
Die heeft het sinds gisteren erg druk met zijn nieuwe baan als cliniclown.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:14 schreef Sked het volgende:
Ik vind het trouwens zonde dat ze Martin Kok niet weer hebben uitgenodigd
Kan hij dat wel combineren met zijn baan als journalist?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die heeft het sinds gisteren erg druk met zijn nieuwe baan als cliniclown.
Holleeder heeft nog geen Swastika op zijn voorhoofd. Maar sinds Brammetje wil hij geen geld meer verliezen aan slimme Joden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Charles Manson vergelijken met Holleeder.
Volgens mij kan doet goed samengaan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Kan hij dat wel combineren met zijn baan als journalist?
Heel veel tijd is hij aan de journalistiek in ieder geval niet kwijt, want die stukjes schrijft hij gewoon uit de losse polsquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:17 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Volgens mij kan doet goed samengaan.
Exposure is altijd goed, bij Pauw aanschuiven geeft je toch weer credits.quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:18 schreef marcodej het volgende:
Hij geeft toe dat hij niks van Holleeder weet, maar toch gaat hij daar zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |