SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:23 schreef cherrycoke het volgende:
5 uur wachten totdat bloodborne is geupdate
Mja die komt ook nog wel; even wachten tot hij op marktplaats staat voor een tientje of 2 topsquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:18 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de games van tegenwoordig niet langer dan 8 uur (singeplayer).
Speel The Order, heb je er weer 1 binnen![]()
Zo, dat is wel een hele dikke prijsquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geinig, die mega prijsvraag van Sony is in Nederland gevallen:
werkte nog ook, 16 minuten staat er nuquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:25 schreef Disker91 het volgende:
Pauze/unpauze. Werkt vaak met updates. Zo ging die van mij van 6 uur naar 13 min.
En anders van de Mcdonalds wifi af
hoe wat waar ect ?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:49 schreef I.C.O.N. het volgende:
Yay! Nu een Nederlandse planetside 2 beta key
ja heb ik meerdere malen gedaanquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Moest je jezelf voor aanmelden
Tijden terug alweer
geen custom button mapping, dus geen bb voor mij, klotezooi. Kan de bumperknoppen beperkt gebruiken. Veel plezier zoquote:
stomquote:
Wel met de nieuwe Playstation firmware update. Kan je alle knoppen naar wens aanpassenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:12 schreef Manke het volgende:
[..]
geen custom button mapping, dus geen bb voor mij, klotezooi. Kan de bumperknoppen beperkt gebruiken. Veel plezier zo
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:36 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Voor die ene dollar is het 't wel waard dan, zal eens even kijken
echt?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:35 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Wel met de nieuwe Playstation firmware update. Kan je alle knoppen naar wens aanpassen
Serieus? Dat is wel een goeie feature dan!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:35 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Wel met de nieuwe Playstation firmware update. Kan je alle knoppen naar wens aanpassen
quote:
Yup heel veel goede goede aanpassingen en toevoegingen. Ze zijn wel langzaam, maar doen het wel meteen goed.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus? Dat is wel een goeie feature dan!
Koop dan ook niet zo veelquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wow, dat is wel klasse ja
Kijk persoonlijk vooral uit naar de mogelijkheid die kutspellen die ik 5 min gespeeld heb uit mijn trophy lijstje te halen.
Al die gratis PS+ meuk die je probeert 'omdat je ze een kans moet geven' zeker?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wow, dat is wel klasse ja
Kijk persoonlijk vooral uit naar de mogelijkheid die kutspellen die ik 5 min gespeeld heb uit mijn trophy lijstje te halen.
oa Binding of Isaac, geglitchde transistor enz.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Al die gratis PS+ meuk die je probeert 'omdat je ze een kans moet geven' zeker?
als boi niet zo geglitched was had ik nu de platquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:27 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
oa Binding of Isaac, geglitchde transistor enz.
Speel ik Rogue Legacy unlocked die transistor trophies
Ohja heb m'n account terug hequote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als boi niet zo geglitched was had ik nu de plat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |