En jij weet dat zo goed om?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:42 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
IS nog steeds een prijsvechter. De tickets zijn veel goedkoper dan bij Lufthansa.
Zo'n oud vliegtuig kan voor dit soort vluchten nooit rendabel zijn.
Het is wat Transavia tegenwoordig voor de KLM is.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Het is gewoon Lufthansa met een ander stickertje.
Ik vind dit een sprekend voorbeeld van hoe irrationeel mensen met dit soort kansen omgaan:quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Mensen die na zo'n crash niet durven vliegen snap ik niet eerlijk gezegd.. er gebeuren dagelijks auto-ongelukken maar er is niemand die daardoor niet meer in een auto stapt
quote:Researchers at Cornell University found that because more people drove instead of taking a plane in the three months after 9/11, there were an additional 725 fatalities from car crashes than during the same period in the previous year. A study by Michigan’s Transportation Research Institute took a different tack and came up with a higher figure -1,018 more traffic fatalities than would have been expected based on earlier trends.
Dezelfde mensen die anti-terreur maatregelen steunen, zonder morren hun privacy afstaan en bang zijn voor een aanslagquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Mensen die na zo'n crash niet durven vliegen snap ik niet eerlijk gezegd.. er gebeuren dagelijks auto-ongelukken maar er is niemand die daardoor niet meer in een auto stapt
Het is ook niet rationeel, hee, maar ik zit hier en ik moet dan vertellen dat dat niet rationeel is hè. Hoe word je dan weg gezet, denk je? Als een asperger op zijn minst.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Geleerd van de professor stromingsleer op mijn studie.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
En jij weet dat zo goed om?
Een professor op het VMBO?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:50 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Geleerd van de professor stromingsleer op mijn studie.
Edit: En zoek eens op vliegtuigkerkhof. Duizenden prima vliegende vliegtuigen die niet meer rendabel zijn om mee te vliegen.
Heel tof. Heb jij daarmee inzicht in hoe Lufthansa zijn toestellen onderhoud?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:50 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Geleerd van de professor stromingsleer op mijn studie.
auto's zijn dodelijker per km, maar zijn ze dat ook per uur?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dit een sprekend voorbeeld van hoe irrationeel mensen met dit soort kansen omgaan:
How We Calculate Risk: Fear of Flying After 9/11 Led to Increase in Auto Deaths
[..]
Nee ik zeg alleen dat het merkwaardig is een dat een prijsvechter met zulke oude vliegtuigen vliegt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Heel tof. Heb jij daarmee inzicht in hoe Lufthansa zijn toestellen onderhoud?
Het gaat hier even over een totaal aantal extra doden hè, los van kilometers of wat je maar wilt. Alleen omdat mensen niet vlogen, maar besloten te rijden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:52 schreef crystal_meth het volgende:
auto's zijn dodelijker per km, maar zijn ze dat ook per uur?
Daar denkt Lufthansa anders over: alles wijst op een ongelukquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:39 schreef Pleun2011 het volgende:
Echt alles wijst op een zelfmoordactie eerlijk gezegd
MH17: 1997quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:52 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Nee ik zeg alleen dat het merkwaardig is een dat een prijsvechter met zulke oude vliegtuigen vliegt.
Interestingquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dit een sprekend voorbeeld van hoe irrationeel mensen met dit soort kansen omgaan:
How We Calculate Risk: Fear of Flying After 9/11 Led to Increase in Auto Deaths
[..]
Ik begrijp je wel hoor.. eerlijk gezegd zou ik in zo'n geval tegen mijn gezindslidjes zeggen.. oke, dan gaan we wel iets anders verzinnenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is ook niet rationeel, hee, maar ik zit hier en ik moet dan vertellen dat dat niet rationeel is hè. Hoe word je dan weg gezet, denk je? Als een asperger op zijn minst.
Je disapprecieert gewoon bepaalde situaties, die misschien heel rationeel zijn, maar die binnen een bepaalde micro-setting worden gezien als asperger.
Om de lieve vrede te bewaren, zeg je sommige dingen gewoon niet dude.
Beweer ik dat?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:56 schreef xzaz het volgende:
Alsof nieuwere toestellen veiliger zijn___!
Wat zijn hun argumenten?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Daar denkt Lufthansa anders over: alles wijst op een ongeluk
twitter:NewsOnTheMin twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 19:55:54BREAKING UPDATE: Israeli citizen living in Germany among those killed in todays #Germanwings plane crash. #4U9525 reageer retweet
En dus dat ze ergens op moeten bezuinigen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:58 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
hij zegt dat oude vliegtuigen duurder in gebruik zijn
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:58 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:NewsOnTheMin twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 19:55:54BREAKING UPDATE: Israeli citizen living in Germany among those killed in todays #Germanwings plane crash. #4U9525 reageer retweet
Het is een prijsvechter die gebruik kan maken van de complete infrastructuur van Lufthansa, de gemiddelde A320 in de lucht is 20 jaar oud, voor dat vliegtuig is het dus echt niet bijzonder, ja onderhoudskosten stijgen met de leeftijd maar naar het schijnt voor de A320 niet zo.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:52 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Nee ik zeg alleen dat het merkwaardig is een dat een prijsvechter met zulke oude vliegtuigen vliegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |