quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:16 schreef Burdie het volgende:
Jij bent mijn favoriete bejaarde hoor, Babette.
Ja! Haar vader was/is de producer van NCIS en JAG dus dat heeft haar carrière enorm geholpen.quote:
Life Goes in was toch met Corky?quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:13 schreef babette21 het volgende:
Het doet ook een beetje zeer dat er kennelijk mensen zijn die Chad Lowe moeten googleën, iedereen weet toch wel dat hij naast de broer van Rob ooit de hottie uit Life Goes On was?! (of ben ik gewoon oud?) (don't answer that)
Yep, die obladieoblada serie met Corky inderdaad. Chad speelde het vriendje van die zus (die later in allerlei andere series opdook), een jongen met HIV. Was nog maar 'n pikkie toen, eigenlijk eerder schattig dan lekker. Niet bepaald lekker opgedroogd, al helpt zijn slome rol in PLL natuurlijk ook niet echt.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Life Goes in was toch met Corky?
Ik zat op de basisschool. Lekkere mannen zeiden mij nog niks.
Er gaat wel een bel rinkelen nuquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
Yep, die obladieoblada serie met Corky inderdaad. Chad speelde het vriendje van die zus (die later in allerlei andere series opdook), een jongen met HIV. Was nog maar 'n pikkie toen, eigenlijk eerder schattig dan lekker. Niet bepaald lekker opgedroogd, al helpt zijn slome rol in PLL natuurlijk ook niet echt.
Ja bij mij ook, ik was een beetje verliefd op die wijsneus van een zus met dat brilletjequote:
Inderdaad. Ik begin me wel erg jong te voelen nuquote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:05 schreef Beach het volgende:
ontopic graag
oude series bespreken doe je maar ergens anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt tijd om de serie een keer te herkijken denk ik, want ondertussen snap ik weinig nog van de eerdere seizoenen en motivaties.
Weet Melissa bijvoorbeeld dat ''A''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:12 schreef babette21 het volgende:
Volgens mij haal je nu het feitelijk verhaal met een paar theorieën door elkaar, of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:27 schreef babette21 het volgende:
[..]Nee dat zijn allemaal theorieën (de link waarop jij ook had gereageerd) inderdaad. Gemixt met wat dingen die al besproken waren in de serie (en wie ik niet helemaal zeker wist). Geen idee of het waar is dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Eventjes om het in mijn hoofd duidelijk te krijgen...puur over die ene avond waar de serie feitelijk begon:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt tijd om de serie een keer te herkijken denk ik, want ondertussen snap ik weinig nog van de eerdere seizoenen en motivaties.
Weet Melissa bijvoorbeeld dat ''A''Voor de feitelijk overzicht van wat er tot dusver bekend is wat er is gebeurd "that night" kan je hier kijken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://pretty-little-liar(...)e_of_Events_-_Alison's_Disappearance
Ik had gehoopt dat er gewoon meer antwoorden kwamen, na twee weken wachten vol spanning met alle trailers.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:04 schreef babette21 het volgende:
Suffe aflevering. Ik had nav die omschrijvingen van deze afleveringen het idee dat er dus meer bekend werd over Charles, maar hij blijkt zichzelf alleen maar uitgenodigd te hebben via een kaartje. Wel een leuke wending op zich, maar het schiet allemaal niet echt op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |