Na Daisygate hebben we nu Drunkgate hequote:Op donderdag 9 juli 2015 00:01 schreef Seam het volgende:
[..]
Ze gaf een getuigenis dat Alison Mona altijd gehaat zou hebben, ze had voor de rechtbank ook gelogen.
[..]
lol
SPOILER: Aflevering 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Donna op 09-07-2015 11:43:54 ]
SPOILER: Aflevering 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben benieuwd of dat ook echt zo blijkt te zijn
[ Bericht 49% gewijzigd door Mike op 09-07-2015 16:50:01 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:14 schreef Beach het volgende:
Welk lek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben benieuwd of dat ook echt zo blijkt te zijn
De theorie die jij hierboven plaatste lijkt me eerder een verzinsel van een fan.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 09-07-2015 16:50:11 ]
Dit staat niet in mijn spoilers hoor. Niks over dat. Het lijkt nu alsof Beach op mijn spoilers reageert.quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dit had ik liever in een spoiler gezien.
Oh fijn zoquote:Op donderdag 9 juli 2015 11:40 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Dit staat niet in mijn spoilers hoor. Niks over dat. Het lijkt nu alsof Beach op mijn spoilers reageert.
Ik dacht ook dat dat op de vorige pagina een spinsel van een fan was.
Met de vader van Spencer, hahaquote:Op donderdag 9 juli 2015 11:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Oh fijn zo
De vader van Aria hebben wij al even niet gezien.. die zit vast ondergedoken met snode plannen
Wat is Daisygate en wat is Drunkgate?quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Na Daisygate hebben we nu Drunkgate he
Die is druk met het regisseren van de seriequote:Op donderdag 9 juli 2015 11:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Oh fijn zo
De vader van Aria hebben wij al even niet gezien.. die zit vast ondergedoken met snode plannen
De vaders van Spencer en die van Hannah zijn wel rijk genoeg om deze dure operatie te financierenquote:
Dat zou ook iets verklaren jaquote:Op donderdag 9 juli 2015 11:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die is druk met het regisseren van de serie.
Lekker dan, zet dat even in een spoiler.quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:14 schreef Beach het volgende:
maar - is dus A volgens het lek
ik ben benieuwd of dat ook echt zo blijkt te zijn
Volgens mij is het geen lek, maar gewoon een fan met een theorie.quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Lekker dan, zet dat even in een spoiler.
Niemand geloofde ook toen details over het Dollhouse gelekt werden.quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:08 schreef Moppert het volgende:
Dat kan echt geen lek zijn.
Dat is dommer dan dom
Ik geloof niet dat er iemand dom genoeg is om:quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Niemand geloofde ook toen details over het Dollhouse gelekt werden.
En dat was ook waar achteraf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk eerder dat er iemand zich nu heel belangrijk aan het voelen is dat half Reddit zijn theorie gelooft, alleen maar omdat er eerder iets is uitgelekt wat klopte. Het komt niet van dezelfde figuur toch?
Ik ehhh heb geen idee, sorry.quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:13 schreef babette21 het volgende:
Het doet ook een beetje zeer dat er kennelijk mensen zijn die Chad Lowe moeten googleën, iedereen weet toch wel dat hij naast de broer van Rob ooit de hottie uit Life Goes On was?! (of ben ik gewoon oud?) (don't answer that)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |