Ben jij een Pool, anders heb ik nog wel een badkamer die gestuct kan wordenquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:43 schreef Uccie het volgende:
Die er volgens google 40vmin over doet haar lippen te tekenen.
zelfs ik plamuur binnen 20 min mijn hoofd vol!!!
Maar jij hebt toch helemaal geen make-up nodig?quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:43 schreef Uccie het volgende:
Die er volgens google 40vmin over doet haar lippen te tekenen.
zelfs ik plamuur binnen 20 min mijn hoofd vol!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent alleen een paar dagen te laatquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:52 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga even pizza bestellen, goede aanbieding
[ afbeelding ]
Dat was de grap dan ook nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent alleen een paar dagen te laat
Plamuren en aflakken. De basis is prima, dus stuccen hoef ik niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij een Pool, anders heb ik nog wel een badkamer die gestuct kan worden.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch helemaal geen make-up nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Beetje ver weg ook.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:52 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga even pizza bestellen, goede aanbieding
[ afbeelding ]
Die was te moeilijk.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:53 schreef Specularium het volgende:
Altijd dat grafafhalen in de aanbieding.
Alsof ik bestel om het af te halen.
Ghahahahahahahahahaquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:56 schreef Fokker89 het volgende:
Het gaat er om dat die tent pas om 16:00 open is
Ohquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:56 schreef Fokker89 het volgende:
In Ridderkerk is ook iedereen pas om 16:00 zijn bed uit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:56 schreef Fokker89 het volgende:
alleen de pizzakoerierquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
In Ridderkerk is ook iedereen pas om 16:00 zijn bed uit.
Zie nu een item erover op Editie NL.quote:
Het is geen lelijk meisje toch?quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:29 schreef anonymoussie het volgende:
Kylie is de jongste.
Misschien vindt Felix haar wel een topshow.
Ging om een gadget om je lippen voller te krijgen.quote:
SPOILER: Voor SpeculariumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Dat vind ik wel spannend.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is geen lelijk meisje toch?
Ik zou er wel zo uit willen zien.
Gaat niet meer lukken, ik ben het dubbele in leeftijdquote:
Dan kan je die moeder doen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gaat niet meer lukken, ik ben het dubbele in leeftijd
Ik vind haar zonder lipfillers mooier.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is geen lelijk meisje toch?
Ik zou er wel zo uit willen zien.
Whut?quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dan kan je die moeder doen.
Hoewel ik dat niet zo spannend vind.
Timmmmm wel volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |