quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:09 schreef Uccie het volgende:
Tadaa:Dat van mij is meer een roerbakje. Maar dit ziet er ook goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:09 schreef Uccie het volgende:
Tadaa:hahaha uccie is gehekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja..waar je mee omgaatquote:
Dat is goed gelukt!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou het moest gewoon op het bord passen
Maar jouw idee ga ik ook een keer maken, nasi àla anonymoussie...Johannes is trots op je.quote:
Het was ook erg lekker en het vult in elk geval.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is goed gelukt!![]()
Ik vind helemaaal mooi.
3 eieren omelet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:17 schreef LTVDK het volgende:
Zelfs d'r borden zijn kleinOf het is een hele grote omelet
Dat zegt natuurlijk nog niksquote:
Ik zal mijn bord gaan meten.quote:
Zeg maar eerder fried rice.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar jouw idee ga ik ook een keer maken, nasi àla anonymoussie...Johannes is trots op je.
Klein bord is ~20 cm, groot bord ~26/30 cmquote:
Dan heb je gewoon veel rijstquote:
Ja dat was een beetje teveel.quote:
Witte of basmati.quote:
Dit is basmati rijst. Bij Thais eet ik pandang.quote:
Dat ook.quote:
Dat eerste is een goede keuze.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit is basmati rijst. Bij Thais eet ik pandang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |