Staan gewoon op Getty hoor. Niet echt de conto van Telegraaf.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:19 schreef Pandaplint het volgende:
Gadverdamme. Telegraaf plaatst nu zelf foto's van geëmotioneerde nabestaanden![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)es_Dusseldorf__.html
Blijkbaar genoeg.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie wil dat leed zien dan? Ik zou wel eens een poll willen zien met die vraag want volgens mij valt het enorm mee.
En jij bekijkt ze en verspreidt ze. Hypocriet hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:19 schreef Pandaplint het volgende:
Gadverdamme. Telegraaf plaatst nu zelf foto's van geëmotioneerde nabestaanden![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)es_Dusseldorf__.html
En elke nieuwssite te f5'en om er hier op FOK! lekker op te walgen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:20 schreef Messina het volgende:
[..]
Maar ondertussen zit jij er lekker te browsen.
Ik geloof er niks van.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Staan gewoon op Getty hoor. Niet echt de conto van Telegraaf.
[ afbeelding ]
[..]
Blijkbaar genoeg.
De hoeveelheid sensatiezoekers hier zegt toch al genoeg.quote:
Ja, maar dit is dan ook FOK!.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De hoeveelheid sensatiezoekers hier zegt toch al genoeg.
Benno 'er zitten hooguit 20 NL passagiers op de MH017' Baksteen?quote:
Sowieso een poll doen op de foks is zo nutteloos als t maar kan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie wil dat leed zien dan? Ik zou wel eens een poll willen zien met die vraag want volgens mij valt het enorm mee.
Ik denk dat tegen 18 uur de hele wereld al kapot gegooid is met die beelden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En jij bekijkt ze en verspreidt ze. Hypocriet hoor.
Want alle passagiers zijn in BCN ingechecked?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:19 schreef Messina het volgende:
[..]
Niet NA het inchecken op het vliegveld.
Ja, inderdaad: Dood verkoopt! Hoe meer bloed, hoe beter de verkochte oplagen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Goede vriend van mij is persfotograaf, heeft ook weleens dat soort beelden gemaakt, moreel verwerpelijk vond hij zelf, maar ja het betaalde keiharde knaken want mensen willen dat leed zien.
En als hij het niet deed had iemand anders wel foto's gemaakt, niet dat dat het goedpraat zo is onze maatschappij tegenwoordig.
Zie net dat ze 666 vrienden op facebook heeftquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:21 schreef Gezicht het volgende:
Omroep Brabant met de volledige naam van die meid op de voorpagina.
Wil je deze foto 3 maanden op je weblog?quote:
Ja, daar vielen de lichamen in een veld naast een dorp / door de daken van de woningen. Nu is het middle of nowhere.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:22 schreef RedFever007 het volgende:
Moet wel zeggen dat de crashfoto's ten tijde van MH17 sneller online kwamen
Ja, ik wil die poll dan ook niet hier zien maar op een normaal medium.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:22 schreef Travel. het volgende:
[..]
Sowieso een poll doen op de foks is zo nutteloos als t maar kan.
tja, er zal geen draadloos internet op die top zijn om je twitter pics door te sturen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:22 schreef RedFever007 het volgende:
Omdat het gebied nu vele malen onherbergzamer is.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:22 schreef RedFever007 het volgende:
Dat, de grote jongens zijn er allang bij en verdienen nu flink aan emo plaatjes.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Blijkbaar genoeg.
Jawel. Telegraaf besluit ze te plaatsen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Blijkbaar genoeg.
twitter:laprovence twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 17:21:21A tanker plane will fly over the crash area to serve as a radio relay http://t.co/ID4fXb5iAy #crashA320 http://t.co/HDYcihFrxD reageer retweet
Exact.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat tegen 18 uur de hele wereld al kapot gegooid is met die beelden.
Alsof het bij 'onze' MH anders was
Wegkijken wordt moeilijk hè, maar ik zie ze oprecht liever niet. Kan toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat, de grote jongens zijn er allang bij en verdienen nu flink aan emo plaatjes.
En laten we nu met z'n allen niet hypocriet zitten doen, net alsof we iedere verdriet foto wegkijken
Van integriteit kan je geen brood kopen. Zeker niet in het journalistenvak.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je iets moreel verwerpelijk vindt en het toch doet om het geld ben je volkomen integriteitsloos.
Vind ik een prima argument. Hij kan wel nobel doen maar uiteindelijk maakt het geen enkel verschil.quote:En dat anders anderen het wel hadden gedaan is geen argument.
Ik durf er vergif op nemen dat de andere kranten morgen ook openen met emobeelden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jawel. Telegraaf besluit ze te plaatsen.
Iedereen is bang, ik niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:25 schreef Nober het volgende:
Daar is Stefan weer, die ken ik nog van Parijs.(RTL Z dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |