Duikvlucht heeft 8 minuten geduurd volgens een figuur net bij de NOS, ik heb weleens een geluidsopname gehoord waar je het geschreeuw van de passagiers hoorde en dat wil ik niet nog een keer horen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:10 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Zo heel erg langzaam was het niet. Ik verwacht dat je als passagier wel degelijk iets gemerkt zult hebben van het dalen.
Langzaam is gaan dalen? Dat valt volgens mij nog wel mee hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:09 schreef Gewas het volgende:
Lijkt me een van de meest nare manieren om aan je eind te komen. Zeker als je hoort dat dat vliegtuig langzaam is gaan dalen en toen is neergestort.
Specularium, kun je bovenstaand berichtje van je collega verwijderen? Nogal flauwe reactie in zo'n topic. Bij voorbaat dank voor je consequente gedrag.quote:
20 jaar is niet ongebruikelijk voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Passagiersvliegtuigen worden ook steeds ouder, ze leven vaak langer dan vroeger.
Mwah, bij dit soort vluchten meestal wel, volgens mij. Prijsvechtertje, en dat vliegtuig was aan het aantal inzittenden te zien niet overboekt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:10 schreef Re het volgende:
ingecheckt zegt in principe nog niets over aan boord zijn...
Nee, ik denk dat ze daarop filteren bij de sollicitaties.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:12 schreef reddevil1408 het volgende:
Er zal er toch één iemand zijn binnen de redactie van de Telegraaf die een beetje moreel besef kan tonen, kom op: ÉÉN PERSOON?
Dat moeten 8 hele lange minuten zijn geweest voor die mensen...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:13 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Duikvlucht heeft 8 minuten geduurd, ik heb weleens een geluidsopname gehoord waar je het geschreeuw van de passagiers hoorde en dat wil ik niet nog een keer horen.
Hadden ze in WOII ook al nietquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ze daarop filteren bij de sollicitaties.
"Heeft u enige vorm van moreel besef? Ja? Sorry, dan past u niet in ons team."
Zoiets zie ik wel voor me.
Bij de Volkskrant moet je in potje plassen, als het potje smelt door het zuur wat uit je lus vloeit ben je aangenomen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijkquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:15 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat moeten 8 hele lange minuten zijn geweest voor die mensen...
Dan zou ik de deur openen en springen want je gaat toch.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:13 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Duikvlucht heeft 8 minuten geduurd volgens een figuur net bij de NOS, ik heb weleens een geluidsopname gehoord waar je het geschreeuw van de passagiers hoorde en dat wil ik niet nog een keer horen.
je kan alsnog te laat zijn met boarden, dan gaan ze gewoon weg zonder je, maar dan ben je wel ingechecktquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:14 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Mwah, bij dit soort vluchten meestal wel, volgens mij. Prijsvechtertje, en dat vliegtuig was aan het aantal inzittenden te zien niet overboekt.
Tuurlijk, jij wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan zou ik de deur openen en springen want je gaat toch.
Wtf, de post waar jij nu op reageert (Er zal er toch één iemand zijn binnen de redactie van de Telegraaf die een beetje moreel besef kan tonen, kom op: ÉÉN PERSOON?) is verwijderdquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die mensen moet je echt beschermen, je bent gewoon niet meer je zelf nadat je zo'n klap krijgt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:15 schreef Blester het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)es_Dusseldorf__.html
Dat filmpje... Wat een paupers daar bij Telegraaf zeg.
Ooit een sollicitatie gedaan bij de Telegraaf, duurde zo'n 40 a 45 minuten. Uiteindelijk baan niet genomen. Paupers.quote:
Waarom willen "we" dit wetenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:16 schreef Gezicht het volgende:
1Limburg meldt om de een of andere reden dat de familie van de 20-jarige vrouw uit Deurne haar overlijden heeft bevestigd.
http://www.1limburg.nl/fa(...)uit-deurne-bij-crash
Niet gaan lopen zeiken.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:14 schreef starla het volgende:
[..]
Specularium, kun je bovenstaand berichtje van je collega verwijderen? Nogal flauwe reactie in zo'n topic. Bij voorbaat dank voor je consequente gedrag.
Maar nee hoor, meteen even een camera erbij. Respectloos.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:16 schreef xzaz het volgende:
[..]
Die mensen moet je echt beschermen, je bent gewoon niet meer je zelf nadat je zo'n klap krijgt.
Dat zeker, maar die kans is toch wel klein.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:16 schreef Re het volgende:
[..]
je kan alsnog te laat zijn met boarden, dan gaan ze gewoon weg zonder je, maar dan ben je wel ingecheckt
LOL!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wtf, de post waar jij nu op reageert (Er zal er toch één iemand zijn binnen de redactie van de Telegraaf die een beetje moreel besef kan tonen, kom op: ÉÉN PERSOON?) is verwijderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |