Er zit al 1 op mijn backpack "gestrapped".quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:42 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Komt me bekend voor![]()
[ afbeelding ]
Bijna dezelfde, alleen niet van die coole draaghengsels
Kan er erg kort over zijn : als heuptasje oid is'ie bruikbaar, als extra pouch op molle-loops ook maar voor wat anders is'ie (imho) veel te klein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
Krijg net een factuur van die Anker.
Moet ik daar nog iets mee?
Mijn Duits is niet meer wat het geweest is.
Shiz?Not encumbered by any real knowledge of German other than what I learned from watching Die Meinzelmännchen :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of dus kort :quote:Hierbij vindt u uw rekening voor uw Anker bestelling. Helaas kan deze niet bij uw pakket gevoegd worden door Amazon.
Moest u vragen hebben over uw rekening, antwoord dan op deze e-mail.
Tip : het gaat in dit geval niet om een betalingsopvordering
Hier is je factuur die we niet bij je pakket konden voegen. Vragen? Reply. Je moet niet opnieuw betalen.:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
In dit geval was het de tijd ook niet waard. Het was mijn eerste bestelling bij een chinese webshop, van nog geen 30 dollar.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:12 schreef RobertNL het volgende:
Hmz, denk dat er niets meer gaat komen dan helaas.
En de datum van bestellen was voor de nieuwe paypal regels dus. Helaas, had zelf overigens nog even heronderhandeld over die 50%, alhoewel dat de tijd soms niet waard is (qua waarde van de producten)
Welke zonnebril?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:34 schreef badschaap het volgende:
vandaag kwam er weer een pakketje binnen uit china. Ik maak dat pakketje open, zit er naast een zonnebril een briefje in van 1 jiao![]()
Oftewel volgens de huidige koers een briefje van omgerekend 1,5 cent
Het kost meer om dat briefje te maken, dan dat ie waard is.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:34 schreef badschaap het volgende:
vandaag kwam er weer een pakketje binnen uit china. Ik maak dat pakketje open, zit er naast een zonnebril een briefje in van 1 jiao![]()
ach het is leuk om erbij te krijgen tochquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:41 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het kost meer om dat briefje te maken, dan dat ie waard is.
Wel een leuke souvenir, zoiets heb ik nog nooit gehad.
Alleen kaartjes met dat je goede feedback moet achterlaten.
"New model my friend!"quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:44 schreef badschaap het volgende:
[..]
ach het is leuk om erbij te krijgen toch
Kwam waarschijnlijk omdat ik die order tijdens chinees nieuwjaar had geplaatst
Briefje komt wel uit 1980 en ziet er nog ongebruikt uit![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:34 schreef badschaap het volgende:
quote:
Heb me dat ook al eens afgevraagd bij die jiao-briefjes. Heb ook nog nooit een met een nieuwer jaartal gezien. Misschien is dat het ontwerp-jaar ipv. het druk-jaar?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:44 schreef badschaap het volgende:
[..]
Dat ze kindervoeding verkocht wist ik wel, maar dit...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:52 schreef noodgang het volgende:
[..]een medewerker heeft zijn maandsalaris meegestuurd, dat is aardig!
[..]
Vast ook imitatie.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:44 schreef badschaap het volgende:
[..]
Als we zo doorgaan kun je beter dollars krijgenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Volgende keer maar paar euro-biljetten vragen.
Of ponden.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:53 schreef Downstar het volgende:
[..]
Als we zo doorgaan kun je beter dollars krijgen
of chocolade munten........quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:36 schreef shiznuts het volgende:
Yay! Postbode kwam weer langs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sneleheid komt door de chipset in dat ding, daarnaast is hij ook USB 1.0 dacht ikquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:37 schreef monkeybrain het volgende:
Ook nog een usb lan adapter ontvangen. Doet ongeveer 6mb/s maar dat kan ook aan de slappe laptop liggen die het moet verwerken of de usb verlengkabel. Ik heb hem niet rechtstreeks aan de usb poort hangen want dan trek je de poort een keertje kapot. Het werkt in ieder geval voldoende en als je een super laptop hebt kun je beter een gigabit adapter halen.
[ afbeelding ]
quote:
Ah, de befaamde LED pig!! Die heb ik ook ooit een gekocht op DX.quote:In 2009, toen je voor een euro nog anderhalve dollar kreeg, is de doorstart gemaakt met het Chinese webshop- en gadgets topic. Voor de users van FOK! ging een nieuw tijdperk van start, waarin elke beginneling begon met de aanschaf van de LED Pig om vervolgens over te stappen naar het grote spul, zoals telefoons, tablets, quadcopters, actioncams, ip-cams, speakers, powerbanks en ander spul dat nu nog ergens in een kast ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |