Defineer lagere temperatuurquote:Op maandag 30 maart 2015 14:38 schreef funky_fart het volgende:
veel lagere temperatuur die hij bereikt.
Ik ben afgegaan op ervaringen in het Freaktab draadje, van users die naast de Ainol ook een Voyo en /of Pipo X7 hebben. Bij tests met verschillende niveaus van belasting kwam ik verschillen van rond de 15-17 graden Celsius tegen. Die users waren erg enthousiast, omdat custom heatsink oplossingen niet nodig waren bij de Ainol, waar ze die bij de Pipo bijvoorbeeld wél hebben moeten aanbrengen.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Defineer lagere temperatuur, bedoel de X7 heeft wellicht soms wat last van throtelling maar de VOYO A1 Mini PC niet dacht ik.
USB 3.0 is wel lekker inderdaad
Ja, wel wat throtteling af en toe. Maar meer en deel van de tijd gaat het hier wel goed.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:40 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Ik ben afgegaan op ervaringen in het Freaktab draadje, van users die naast de Ainol ook een Voyo en /of Pipo X7 hebben. Bij tests met verschillende niveaus van belasting kwam ik verschillen van rond de 15-17 graden Celsius tegen. Die users waren erg enthousiast, omdat custom heatsink oplossingen niet nodig waren bij de Ainol, waar ze die bij de Pipo bijvoorbeeld wél hebben moeten aanbrengen.
Vonk wel overtuigend.
Jij geen hete Pipo in je handen soms?
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:40 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Jij geen hete Pipo in je handen soms?
Ja, wellicht. Moet eerst nog even een andere review afronden,daarnaast nog geen mounts dus dat filmt wat brakquote:Op maandag 30 maart 2015 17:56 schreef Onufriev het volgende:
Zijn er trouwens nog fok!kers die binnenkort met een review komen van een Yi camera?
Ik lees wat minder goede reviews over deze site, heeft iemand hier ervaring mee? Zonnebrillen zien er redelijk uit.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:28 schreef l0lownkill het volgende:
Zonet weide horloge bij BG besteld vanuit UK warehouse.
Ook een oreka zonnebril gehaald op aanraden van iemand hier. Hier heb je ze allema op een rijtje, voor iedereen wat wils: http://www.focalprice.com/buy/oreka%20sunglasses.html
Ik heb voor deze gekozen:
Now the waiting game begins
Nauwelijks mensen die iets de hemel in prijzen als het goed is... maar als er eens iets mis is gaat men natuurlijk meteen klagen. Dus zo kom je overal wel slechte ervaringen tegen. Neem maar gewoon als regel: staat het in de OP (al helemaal als het een tegeltje heeft) dan is het OK (betekent: er is voorheen daar door ons besteld en dat is aangekomen en tot tevredenheid verlopen).quote:Op maandag 30 maart 2015 19:34 schreef nietzoslim het volgende:
[..]
Ik lees wat minder goede reviews over deze site, heeft iemand hier ervaring mee? Zonnebrillen zien er redelijk uit.
En anders gewoon zoeken naar de seal of approval zoals al vaker aangegevenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nauwelijks mensen die iets de hemel in prijzen als het goed is... maar als er eens iets mis is gaat men natuurlijk meteen klagen. Dus zo kom je overal wel slechte ervaringen tegen. Neem maar gewoon als regel: staat het in de OP (al helemaal als het een tegeltje heeft) dan is het OK (betekent: er is voorheen daar door ons besteld en dat is aangekomen en tot tevredenheid verlopen).
@ Yi sports cam. Wat Robert zegt!tzt.
die chineeze webshpp zijn eniet te vertrouwing! je kijgt het pas na paar wekne binne rn dan kan je nog betalen aan de deur ook! IK WIS NIE WAT IK MEEMAAKTE TOEN DE POSBOODE ZOMAAR OM GELD VROEG!!! STELETJEE OPLIGTERS DAAR KOOP NOOOIT MEER SAAR WEG ER WORT OP GROOTE SGAAL OPGELIGT ER ZIJN OOK GEEN GOEIE MENSEN EMEER IN DE WERELT ALMAAL ENE POT NAT!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 30 maart 2015 20:15 schreef neo2000 het volgende:
Gewoon op klacht punt en el kijke of een shop goet is. Doe ik altijt, ff klacht punt en el checkuh of een sjop betrouwbaar is!
Mensen zijn soms inderdaad te achterlijk voorwoorden.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:27 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
die chineeze webshpp zijn eniet te vertrouwing! je kijgt het pas na paar wekne binne rn dan kan je nog betalen aan de deur ook! IK WIS NIE WAT IK MEEMAAKTE TOEN DE POSBOODE ZOMAAR OM GELD VROEG!!! STELETJEE OPLIGTERS DAAR KOOP NOOOIT MEER SAAR WEG ER WORT OP GROOTE SGAAL OPGELIGT ER ZIJN OOK GEEN GOEIE MENSEN EMEER IN DE WERELT ALMAAL ENE POT NAT!!!!!!!!!!!!!!
Gewenste oplossing: STELLRJE KUTHONDEN IK WLI GELT ZIEN!!!!!!!
Nu ook te preorderen bij BGquote:Op zondag 29 maart 2015 17:46 schreef shiznuts het volgende:
Nieuwe Pistons! Met 2015 Reddot design award. Brainwavz Beta-like angled in-ear.
[ afbeelding ]
~ http://detail.tmall.com/item.htm?id=26522664670
Heb je toevallig ook de mogelijkheid om eens te testen of'ie lief is met iOS devices?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 06:00 schreef Kenzi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tot nu toe heeft Xiaomi me nog niet teleurgesteld (muv dan van het design van de Pistons v3
)
potje Asphalt 8 gespeeld en dat gaat lekker vloeiend.
Die gamecontroller is best tof, nu nog aan de gang krijgen onder Windows en Steam.
ik ga eens ff kijken of ik iemand er bij kan slepen die een iphone heeft.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:17 schreef dodge_911 het volgende:
Ehh, volgens mij heb ik 'n Anker kloon gevonden bij BG
[ afbeelding ]
Iemand die 't aandurft?![]()
![]()
![]()
Specs zijn voor zover ik kan zien gelijk aan de 40W Desktop Charger van Anker. IQ technology ontbreekt evenwel.
report betreffende deze post:
[..]
Heb je toevallig ook de mogelijkheid om eens te testen of'ie lief is met iOS devices?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |