Is niet goed te zien, misschien iets van een tas?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan niet zo heel goed zien wat op de foto te zien is.Ik zie linksmidden wel een blauw iets. Wat is dat?
een vliegtuigstoel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan niet zo heel goed zien wat op de foto te zien is.Ik zie linksmidden wel een blauw iets. Wat is dat?
Want er zijn helemaal geen andere automobilisten op de weg die je dood kunnen rijden?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:27 schreef Mani89 het volgende:
En in een auto heb je tenminste zelf het stuur in handen, dan bepaal je zeg maar zelf nog een beetje of je een ongeluk krijgt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:27 schreef PinkLow het volgende:
wtf is dat blauwe.... Maar nu komt er dus weer een tijd van onderzoeken etc, want waarschijnlijk zal niet iedereen in zijn geheel geborgen kunnen worden.
Misschien zo iemand:quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou dat niet al in de lucht gebeurt moeten zijn...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:27 schreef Gezicht het volgende:
Zo'n klap gemaakt dat het hele toestel is gedesintegreerd? Moet toch een behoorlijke snelheid hebben gehad dan. Biedt één troost: de slachtoffers zullen geen pijnlijke dood hebben gehad.
Maar wel minutenlang doodsangsten gehad.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:27 schreef Gezicht het volgende:
Zo'n klap gemaakt dat het hele toestel is gedesintegreerd? Moet toch een behoorlijke snelheid hebben gehad dan. Biedt één troost: de slachtoffers zullen geen pijnlijke dood hebben gehad.
Maar door die duikvlucht wel lange tijd in onzekerheid/paniek hebben gezeten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:27 schreef Gezicht het volgende:
Jep, tabloids zijn een heel ander soort krant. Maar goed, gaat hier over deze vliegramp. Tragisch, dat stadje waar de schoolklas vandaan komt, is een klein stadje, gaat daar grote impact hebben.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:24 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de Telegraaf hierbij een beetje in het niet vind vallen.
Volgens een ooggetuigen niet. Die zag het vliegtuig in tact vlak voor de crash. Maar dat is tot nu toe het verhaal van één Franse houtzager.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:28 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Zou dat niet al in de lucht gebeurt moeten zijn...
ik geef je redenatie een 7/10, bedankt gr grquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, tabloids zijn een heel ander soort krant. Maar goed, gaat hier over deze vliegramp. Tragisch, dat stadje waar de schoolklas vandaan komt, is een klein stadje, gaat daar grote impact hebben.
RTL meldt het nu ooktwitter:RTLnieuws twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 16:27:37Nederlandse vrouw (20) onder slachtoffers vliegramp Frankrijk http://t.co/vfNG32GUHG #Germanwings reageer retweet
Stap je wel eens in de trein? Bus of op de boot? Daar heb je toch precies hetzelfde probleem? En wat als je op de weg een weggebruiker treft onder invloed en die bots tegen jouw auto, ben je ook dood.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:27 schreef Mani89 het volgende:
En in een auto heb je tenminste zelf het stuur in handen, dan bepaal je zeg maar zelf nog een beetje of je een ongeluk krijgt. En ik ben een goede chauffeur dus. Als een piloot de cabine instapt met een spuit heroine in zijn arm heb je dat zelf niet in de hand.
Je moet wel blijven opletten natuurlijk, een goede automobilist doet dat.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:28 schreef alpeko het volgende:
[..]
Want er zijn helemaal geen andere automobilisten op de weg die je dood kunnen rijden?
Met 400 knopen (740km/u) van de radar verdwenen. Normale landingsnelheid is ongeveer 145 knopen (270km/u).quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:27 schreef Gezicht het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |