hij baseerde dat op de hoeveelheid sneeuw dat daar ligt. Onwaarschijnlijk, maar misschien een hele kleine kans.quote:
Het lijkt mij dat als brokstukken verspreid zijn over een 2 vierkante kilometer de klap groot is geweest en kans daarop wel erg klein is hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik denk op het feit dat ze niet zeker weten dat iedereen dood is gegaan
quote:
Is er nog iets boeiends op die persco gezegd?quote:
Gio volgt volgens seizoen Fred Rutten opquote:
Dat zorgt uiteraard voor een ietwat zachtere "landing" maar kans lijkt mij echt klein hoor, dan zou dat toch wel bevestigd zijn zoveel uur na de crash?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:39 schreef aloa het volgende:
[..]
hij baseerde dat op de hoeveelheid sneeuw dat daar ligt. Onwaarschijnlijk, maar misschien een hele kleine kans.
67 Duitsers waarvan 16 scholieren en 2docenten en 2 baby'squote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is er nog iets boeiends op die persco gezegd?
Klein ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:39 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat als brokstukken verspreid zijn over een 2 vierkante kilometer de klap groot is geweest en kans daarop wel erg klein is hoor.
Volgens mij dat er nadat de daling ingezet werd geen contact meer is geweest met de cockpit, maar dit moet iemand hier even bevestigen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is er nog iets boeiends op die persco gezegd?
aantal nederlanders ook al bekend? als er maar 45 spanjaarden en 67 duitsers waren klinkt dat best als een mogelijk hoog aantalquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
67 Duitsers waarvan 16 scholieren en 2docenten en 2 baby's
misschien radio kapoet? elektronische problemen, weet ik hetquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Volgens mij dat er nadat de daling ingezet werd geen contact meer is geweest met de cockpit, maar dit moet iemand hier even bevestigen.
Klopt. En dat het een duikvlucht was van ongeveer 8 minuten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Volgens mij dat er nadat de daling ingezet werd geen contact meer is geweest met de cockpit, maar dit moet iemand hier even bevestigen.
Nog niet bekendquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
aantal nederlanders ook al bekend? als er maar 45 spanjaarden en 67 duitsers waren klinkt dat best als een mogelijk hoog aantal
Je geeft al aan dat de kans klein is. Er is dus een kans aanwezig.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:39 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat als brokstukken verspreid zijn over een 2 vierkante kilometer de klap groot is geweest en kans daarop wel erg klein is hoor.
Een laagje sneeuw doet bar weinig als je in een aluminium koker met 400km/h erop dendert.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:40 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat zorgt uiteraard voor een ietwat zachtere "landing" maar kans lijkt mij echt klein hoor, dan zou dat toch wel bevestigd zijn zoveel uur na de crash?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:36 schreef Mani89 het volgende:
Er vallen de laatste tijd ook steeds meer vliegtuigen uit de lucht, ik ga voorlopig gewoon maar lekker met de auto totdat dit allemaal is uitgezocht. Heel veel mensen op facebook zeggen dit ook.
het komt vaker voor. Paar jaar terug met die Nederlandse jongen. Maar zal wel niet idd.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:40 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat zorgt uiteraard voor een ietwat zachtere "landing" maar kans lijkt mij echt klein hoor, dan zou dat toch wel bevestigd zijn zoveel uur na de crash?
Onwaarschijnlijk. Dat zou betekenen dat de backup systemen die afzonderlijk van elkaar werken allemaal uitvielen.quote:
Yep. En de inlichtingendiensten gaan die lijst eerst volledig checken, dubbelchecken, uitpluizen, doorspitten etc om ook maar alle verbanden met terrorisme / sabotage / verdachtmakingen te kunnen uitsluitenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die lijst hebben ze maar wordt nog niet bekend gemaakt omdat eerst de familie van slachtoffers wordt ingelicht.
Ook nog mensen van de sociale werkplaats of palletsorteerders? Lekker belangrijk om te vermelden dat er docenten aan boord waren.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
67 Duitsers waarvan 16 scholieren en 2docenten en 2 baby's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |