Waren het maar lichamen, dit word weer stukjes bij elkaar zoekenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:36 schreef Gezicht het volgende:
Dan te bedenken dat de lichamen van 150 mensen tussen dat puin liggen.
Gelukkig zijn er geen gekke Oekraïense personen die dat op het internet kunnen gooien.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
De passagiers zullen vast ook helemaal uitgerukt zijn.
"De rampplek" zo beter?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Klopt, maar zonder enige tekst erbij zegt het niet veel.
Er is geen tekst bij. Soms zeggen beelden genoeg.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Klopt, maar zonder enige tekst erbij zegt het niet veel.
Ik noem het ook nog maar lichamen om enigszins eerbiedig te zijn, vind stoffelijke overschotten altijd zo'n lugubere term.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waren het maar lichamen, dit word weer stukjes bij elkaar zoeken
Er is niets van over, nee.quote:
Wow, wat een zooiquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier zie je nog een stuk met wat raampjes:
[ afbeelding ]
quote:Crash d'un Airbus A320 au Vernet : 150 morts, un possible survivant
Bron: http://www.laprovence.com(...)sible-survivant.html
http://nos.nl/liveblog/2026594-passagiersvliegtuig-neergestort-in-frankrijk.htmlquote:'Er komt slecht weer aan'
Er komt slecht weer aan de komende uren op de rampplek, zegt het Franse ministerie van Binnenlandse Zaken.
Laat het de Tegelgraaf niet weten.quote:
krijgen we dit weerquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:42 schreef PinkLow het volgende:
Volgt iemand ook Twitter? Valt me op dat heel veel mensen het kei zielig vinden van de 16 scholieren en de 2 baby's.. Hoezo is dat erger dan de rest?
Waren er geen zielige dieren aan boord dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:42 schreef PinkLow het volgende:
Volgt iemand ook Twitter? Valt me op dat heel veel mensen het kei zielig vinden van de 16 scholieren en de 2 baby's.. Hoezo is dat erger dan de rest?
Orginele mening PinkLow.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:42 schreef PinkLow het volgende:
Dat is wel nieuws om 16:43 ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:43 schreef PinkLow het volgende:
Nieuws: De lessen van de school waar de omgekomen leerlingen op zaten, zijn gecanceld..
Nee, deze bevat voor eerst duidelijk een stuk van een vliegtuig, zie rechtsbovenin.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dit soort foto's hebben we nu wel genoeg gezien.
Apart dat ie 6 minuten nodig had om op te stijgen, het is geen fricking A380.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:38 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Het vliegtuig heeft maar één minuut op kruishoogte gevlogen en heeft toen een snelle afdaling van 9 minuten ingezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |