Met als kers op te taart lopen naar de bushalte in Meerkerkquote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 17:41 schreef ManScat het volgende:
Heu, morgen Stadskanaal - Groningen. Het is in ieder geval wat.
In de ritopdracht staat bij de instructies dat de auto bij ophalen door een expert gecontroleerd moet worden. Iemand dit eerder gehad? Op het NL overdrachtformulier hoeft geen schade genoteerd te worden
Ah, dan zie ik het wel. Thanksquote:Op woensdag 1 april 2015 17:52 schreef Sarasi het volgende:
[..]Als het goed is, is dat al gebeurd als jij aankomt. Even navragen daar, maar volgens mij krijg je gewoon een enveloppe mee.
Ik ook tot nu toe één keerquote:Op woensdag 1 april 2015 18:53 schreef jurgenov het volgende:
Voor het eerst een visitekaartje achtergelaten, zoon van berijder was wel geïnteresseerd in deze baan..
Niet tijdens het skieen je telefoon opnemenquote:Op woensdag 1 april 2015 19:59 schreef Drowzz het volgende:
Was nog gebeld vanmiddag, maar was mooi aan het skiën in skihalletjeee dus pech
Haha stond wel op trillen maar Voel je toch nietquote:Op woensdag 1 april 2015 20:05 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Niet tijdens het skieen je telefoon opnemen.
Je moet connected blijven.
Lekker lopen of niet? Welkom trouwensquote:Op woensdag 1 april 2015 20:54 schreef Nucleass het volgende:
Zit al een tijdje te kijken in dit topic en heb daarom ook gesolliciteerd voor deze functie.
Ben sinds kort dus ook een hiker en me eerste auto mag ik gelijk ophalen in Nijverdal.
Jup 34 minuten, maar wel gelijk werk op me eerste officiële dag als hikerquote:Op woensdag 1 april 2015 23:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Lekker lopen of niet? Welkom trouwens
Goede zaak.quote:Op donderdag 2 april 2015 06:02 schreef Nucleass het volgende:
[..]
Jup 34 minuten, maar wel gelijk werk op me eerste officiële dag als hiker
Dan heb je mij waarschijnlijk vervangen in de regio, ben onlangs gestopt. Heb één keer dat pokke-eind gelopen, toen was ik het echt wel zat en heb me twee keer kunnen laten brengen. Jammer dat je de goede oude tijd gemist hebt dat dit bedrijf nog in Enter op het industrieterrein zat, da's vijf minuten lopen vanaf de bushalte. In ieder geval succes!quote:Op woensdag 1 april 2015 20:54 schreef Nucleass het volgende:
Zit al een tijdje te kijken in dit topic en heb daarom ook gesolliciteerd voor deze functie.
Ben sinds kort dus ook een hiker en me eerste auto mag ik gelijk ophalen in Nijverdal.
Of ew?quote:Op donderdag 2 april 2015 10:58 schreef driekeerdrie het volgende:
Weet iemand of morgen op goede vrijdag AR open is en er dus gewoon werk is?
Watquote:Op donderdag 2 april 2015 11:14 schreef HenkvonAnnie het volgende:
[..]
Dan heb je mij waarschijnlijk vervangen in de regio, ben onlangs gestopt. Heb één keer dat pokke-eind gelopen, toen was ik het echt wel zat en heb me twee keer kunnen laten brengen. Jammer dat je de goede oude tijd gemist hebt dat dit bedrijf nog in Enter op het industrieterrein zat, da's vijf minuten lopen vanaf de bushalte. In ieder geval succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |