Haha stond wel op trillen maar Voel je toch nietquote:Op woensdag 1 april 2015 20:05 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Niet tijdens het skieen je telefoon opnemen.
Je moet connected blijven.
Lekker lopen of niet? Welkom trouwensquote:Op woensdag 1 april 2015 20:54 schreef Nucleass het volgende:
Zit al een tijdje te kijken in dit topic en heb daarom ook gesolliciteerd voor deze functie.
Ben sinds kort dus ook een hiker en me eerste auto mag ik gelijk ophalen in Nijverdal.
Jup 34 minuten, maar wel gelijk werk op me eerste officiële dag als hikerquote:Op woensdag 1 april 2015 23:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Lekker lopen of niet? Welkom trouwens
Goede zaak.quote:Op donderdag 2 april 2015 06:02 schreef Nucleass het volgende:
[..]
Jup 34 minuten, maar wel gelijk werk op me eerste officiële dag als hiker
Dan heb je mij waarschijnlijk vervangen in de regio, ben onlangs gestopt. Heb één keer dat pokke-eind gelopen, toen was ik het echt wel zat en heb me twee keer kunnen laten brengen. Jammer dat je de goede oude tijd gemist hebt dat dit bedrijf nog in Enter op het industrieterrein zat, da's vijf minuten lopen vanaf de bushalte. In ieder geval succes!quote:Op woensdag 1 april 2015 20:54 schreef Nucleass het volgende:
Zit al een tijdje te kijken in dit topic en heb daarom ook gesolliciteerd voor deze functie.
Ben sinds kort dus ook een hiker en me eerste auto mag ik gelijk ophalen in Nijverdal.
Of ew?quote:Op donderdag 2 april 2015 10:58 schreef driekeerdrie het volgende:
Weet iemand of morgen op goede vrijdag AR open is en er dus gewoon werk is?
Watquote:Op donderdag 2 april 2015 11:14 schreef HenkvonAnnie het volgende:
[..]
Dan heb je mij waarschijnlijk vervangen in de regio, ben onlangs gestopt. Heb één keer dat pokke-eind gelopen, toen was ik het echt wel zat en heb me twee keer kunnen laten brengen. Jammer dat je de goede oude tijd gemist hebt dat dit bedrijf nog in Enter op het industrieterrein zat, da's vijf minuten lopen vanaf de bushalte. In ieder geval succes!
Oh nee, zeker niet. Dat moet je voor lief nemen als chauffeur, maar het is wel een flink eind lopen die 35 minuten. Ik was dat lopen na één keer zat, de volgende twee keer kon ik gelukkig afgezet worden bij het bedrijf zodat me dat flink tijd en een stuk lopen bespaarde.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:32 schreef Drowzz het volgende:
[..]
Het klinkt nu net of je gestopt bent omdat je daar moest lopen
hoef je niet eens naar VS, Duitsland kan je zelfs meer mits goed onderhandeld.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:20 schreef Volluto het volgende:
Mocht gisteren een Mercedes E320 uit de V.S van Roosendaal naar Amsterdam rijden. Was wel even wennen om 80 m.p.h. te rijden en kachel op 68 graden F. Volgens dat bedrijfje, wat jullie wel kennen denk ik, kun je ongeveer 30% besparen met importeren. Moest helaas wel anderhalf uur wachten, tot de auto eindelijk klaar was bij de RDW daar.
Volgens mij valt dat importeren uit Duitsland flink tegen tegenwoordig, met alle kosten die er bij komen.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:12 schreef johnson555 het volgende:
[..]
hoef je niet eens naar VS, Duitsland kan je zelfs meer mits goed onderhandeld.
Morgen trouwens dagje abcdefghjiklmnopqurstuxyuz
Hoezo? Hij is morgen gewoon geldig hoorquote:Op donderdag 2 april 2015 17:22 schreef Exorbitantes het volgende:
Hoe doen jullie dat morgen met OV? Gewoon geld op OV zetten en daarmee reizen? Hoe gaat het declareren? Nog nooit op een vakantiedag gewerkt namelijk.
quote:Op donderdag 2 april 2015 17:27 schreef Drowzz het volgende:
[..]
Hoezo? Hij is morgen gewoon geldig hoorje studenten ov
Drilboor komt om acht uur een auto ophalen bij je.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:12 schreef johnson555 het volgende:
[..]
hoef je niet eens naar VS, Duitsland kan je zelfs meer mits goed onderhandeld.
Morgen trouwens dagje abcdefghjiklmnopqurstuxyuz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |