Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
En toch blijft vliegen de veiligste manier om van A naar B te verplaatsen.
Post die verklaringen dan. Jij komt met een artikel, er zijn geen aanwijzingen voor terrorisme. Heb ik wat aan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Flikker nou toch op met je terrorisme en lees het nieuws. Er zijn een aantal verklaringen van LH geweest en die sluiten terrorisme uit.
Nou ja, dat klopt wel. Een topsporter kan vele mensen inspireren, terwijl jij en ik buiten onze eigen kring waarschijnlijk niet eens bekend zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja precies. Zelfs artiesten of sporters (inb4) hebben meer invloed op, veel, levens tov jij en ik so to speak.
Maar dit alles geheel terzijde natuurlijk.
Ned1quote:
Dat is niet helemaal waar. Gewoon op je plek blijven en met de aarde meedraaien is de veiligste manier van verplaatsen. Alleen verplaats je je dan enkel in de ruimte en niet zozeer op de aardkorst....quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
En toch blijft vliegen de veiligste manier om van A naar B te verplaatsen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_terrorisme___.htmlquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:03 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Post die verklaringen dan. Jij komt met een artikel, er zijn geen aanwijzingen voor terrorisme. Heb ik wat aan.
Nou jij ondertussen al wel hoor!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, dat klopt wel. Een topsporter kan vele mensen inspireren, terwijl jij en ik buiten onze eigen kring waarschijnlijk niet eens bekend zijn.
Dat is hetzelfde artikel als net. Lekker duidelijk, echte verklaring ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_terrorisme___.html
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:04 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Gewoon op je plek blijven en met de aarde meedraaien is de veiligste manier van verplaatsen. Alleen verplaats je je dan enkel in de ruimte en niet zozeer op de aardkorst....
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:04 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Gewoon op je plek blijven en met de aarde meedraaien is de veiligste manier van verplaatsen. Alleen verplaats je je dan enkel in de ruimte en niet zozeer op de aardkorst....
AHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA Nu al grap van dit topicquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:06 schreef boik het volgende:
toch mooi dat zon 3e wereldland als spanje zijn administratie beter op orde heeft dan nederland regeltjesland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |