Vliegtuig is gecrashed op zo'n 2000 meter hoogte in onbereikbare bergen / sneeuw. Dus nee, je kan er vanuit gaan dat ze die nog niet hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:54 schreef richolio het volgende:
[..]
Alles kan nog op het moment. We weten gewoon nog vrijwel niets eigenlijk.
Is er al nieuws over de zwarte doos enzulks?
Waarom?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:57 schreef heywoodu het volgende:
Germanwings heeft inmiddels de eerste vlucht ook gecancelled, van Düsseldorf naar Zürich.
Niet bekendgemaakt.quote:
Jij denkt vanachter je toetsenbord meer te weten dan LH zelf? Knap.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:58 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Geen aanwijzingReddingswerkers hebben het gebied nog niet eens bereikt en ze komen met aanwijzingen. Grappig. Er was een radiostilte dus ze weten helemaal niks.
Je haalt het e.e.a. door elkaar merk ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jij snapt niet hoe "nieuws" werkt dus stop maar met reageren hier.
Moah vind ik ook niet. Levens van mensen zonder invloed (zoals het mijne ook is bijvoorbeeld) zijn toch echt vele malen onbelangrijker dan levens van mensen met veel invloed (een obama om maar iets te noemen).quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:58 schreef heywoodu het volgende:
"In het echt" is elk mensenleven gelijk, qua nieuws en interesse uiteraard totaal niet.
Hopelijk alleen vandaag, anders kan ik morgen de auto pakkenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet bekendgemaakt.
Update 14.55 Uhr: Inzwischen hat Germanwings den ersten Flug abgesagt. Die Gründe sind unklar. Es handelt sich um den Flug 4U9764 von Düsseldorf nach Zürich. Vor dem Schalter der Airline hat sich jetzt eine lange Schlange gebildet.
Ik haal niks door elkaar, iets wat altijd gebeurt is geen nieuws. Dat mensen in Afrika sterven is een dagelijks ding, een neerstortend vliegtuig met mogelijk Nederlanders daarin niet, wie snapt het nou niet dan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:59 schreef eight het volgende:
[..]
Je haalt het e.e.a. door elkaar merk ik.
Iedereen is vervangbaar dus elk leven is gelijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Moah vind ik ook niet. Levens van mensen zonder invloed (zoals het mijne ook is bijvoorbeeld) zijn toch echt vele malen onbelangrijker dan levens van mensen met veel invloed (een obama om maar iets te noemen).
Gokje: omdat de kist die die vlucht zou moeten uitvoeren ergens in Frankrijk op een berg ligt?quote:
Ja daar heb je ook wel weer een punt. Mijn dood verandert eventueel wat in de levens van directe familie en vrienden, de dood van andere mensen beïnvloedt soms honderden of nog veel meer mensen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Moah vind ik ook niet. Levens van mensen zonder invloed (zoals het mijne ook is bijvoorbeeld) zijn toch echt vele malen onbelangrijker dan levens van mensen met veel invloed (een obama om maar iets te noemen).
Neequote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Iedereen is vervangbaar dus elk leven is gelijk.
Tenzij het muntje door de geschiedenis heen zo vaak op bijvoorbeeld kop zou zijn gevallen dat er een statistisch significant verschil aantoonbaar is.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:58 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Als je een muntje tost heb je 50% kans op kop en 50% kans op munt. Iedere keer weer. Of je nou 1 of al 100 keer gegooid hebt. Dat geldt ook voor de loterij, dobbelstenen en vliegtuigcrashes.
"is" en "vind ik" zijn 2 verschillende dingen, maar dat begrijp je hopelijk wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Iedereen is vervangbaar dus elk leven is gelijk.
Volgens jou zijn er problemen met automatische piloot. Wel aanwijzingen daarvoor dan? Ze weten niks en ze willen de boel natuurlijk ook niet opnaaien meteen met terrorisme.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jij denkt vanachter je toetsenbord meer te weten dan LH zelf? Knap.
Lijkt mij dat die eerst de oorzaak willen weten. Als het een mankement was, gaan ze natuurlijk andere vliegtuigen daarop checken.quote:
quote:"Sébastien Giroux a vu l'A320 de Germanwings en train de perdre de l’altitude sur la zone du Vernet mardi matin, juste avant le crash. "Il n'y avait pas de fumée, rien d'autre, mais vu l'altitude qu'il avait, il ne pouvait pas passer les montagnes, c'était impossible", explique-t-il. "C'est impressionnant, on n'a pas le temps de réaliser", commente le propriétaire d'une scierie à Prads-Haute-Bleone, dans les Alpes-de-Haute-Provence."
Flikker nou toch op met je terrorisme en lees het nieuws. Er zijn een aantal verklaringen van LH geweest en die sluiten terrorisme uit.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:01 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Volgens jou zijn er problemen met automatische piloot. Wel aanwijzingen daarvoor dan? Ze weten niks en ze willen de boel natuurlijk ook niet opnaaien meteen met terrorisme.
Ja precies. Zelfs artiesten of sporters (inb4quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook wel weer een punt. Mijn dood verandert eventueel wat in de levens van directe familie en vrienden, de dood van andere mensen beïnvloedt soms honderden of nog veel meer mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |