maar het valt niet uit te sluiten!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:18 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Er zijn verklaringen van o.a. Lufthansa dat daar geen concrete aanwijzingen voor zijn, dat lijkt mij toch wat betrouwbaarder dan een fokker die even "aanslag?" uit zijn toetsenbord perst.
twitter:JeroenAkkermans twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 15:19:15Een woordvoerder v de gemeente Haltern (in NRW) bevestigt dat er 16 scholieren en 2 leraren aan boord vh toestel zaten reageer retweet
Betrouwbare bronnen... binnen enkele uren van een crash.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:18 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kom dan met een concrete aanwijzing dat het een aanslag is. Alle betrouwbare bronnen spreken dat momenteel tegen namelijk.
Er zijn nog geen concrete aanwijzingen, laat mensen lekker speculeren dat is het idee van een forumquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:18 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kom dan met een concrete aanwijzing dat het een aanslag is. Alle betrouwbare bronnen spreken dat momenteel tegen namelijk.
dat kan allemaal ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:19 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
De data is niet echt consistent met een aanslag, maar het kan natuurlijk iemand zijn die in de cockpit is beland. Of een zelfmoord van een van de piloten, of of of of of...
Het wachten is op vluchtrecorders...
Dat zegt niets. Een aanslag is zowat het slechtste wat een luchtvaartmaatschappij kan overkomen, dus nogal logisch dat ze zeggen dat er nog geen aanwijzingen zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:18 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Er zijn verklaringen van o.a. Lufthansa dat daar geen concrete aanwijzingen voor zijn, dat lijkt mij toch wat betrouwbaarder dan een fokker die even "aanslag?" uit zijn toetsenbord perst.
We moeten maar wachten totdat het vliegtuig is gevondenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:21 schreef eight het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Een aanslag is zowat het slechtste wat een luchtvaartmaatschappij kan overkomen, dus nogal logisch dat ze zeggen dat er nog geen aanwijzingen zijn
Of er zijn gewoon echt geen aanwijzingen. Verder lijkt me een technisch mankement erger voor een luchtvaartmaatschappij, want dan is het hun eigen 'schuld', terwijl ze aan een aanslag weinig tot niks kunnen doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:21 schreef eight het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Een aanslag is zowat het slechtste wat een luchtvaartmaatschappij kan overkomen, dus nogal logisch dat ze zeggen dat er nog geen aanwijzingen zijn
Nee maar:quote:
Ja vast. Als ze aanwijzingen hadden dat het wel zo was dan zouden ze het nu wel wat minder ontkennen lijkt mij zo.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:21 schreef eight het volgende:
[..]
Wel noodsignaal.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:23 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nee maar:
- geen noodsignaal
- geen afwijking van de koers
- vliegtuig was in tact vlakt voor de crash; geen rook
Dit inderdaad. Alsof zo'n helikopter niet een foto/video kan maken. Beetje vreemd allemaal...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:23 schreef starla het volgende:
Nog niet 1 fricking foto van het wrakstuk?
We zijn 5 uur verder man.
Ik hou er niet van om sociaal gewenst gedrag te vertonen omdat anderen dat prettiger vinden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:23 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nee, de rest negeert het gewoon en dat is een stuk prettiger.
Als het onderhoud volgens de specs van de fabrikant is uitgevoerd...... neu..quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:22 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Verder lijkt me een technisch mankement erger voor een luchtvaartmaatschappij, want dan is het hun eigen 'schuld'
Laatste wat ze hoorde van het vliegtuig was ''Emergency, Emergency'.quote:
Terrorisme kun je ook zo goed als voorkomen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:22 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Of er zijn gewoon echt geen aanwijzingen. Verder lijkt me een technisch mankement erger voor een luchtvaartmaatschappij, want dan is het hun eigen 'schuld', terwijl ze aan een aanslag weinig tot niks kunnen doen.
Alleen een melding van het systeem van de luchtleiding, niet van het vliegtuig zelf.quote:
Onjuist. ATC heeft zelf een noodsignaal uitgegeven omdat er geen contact meer met het vliegtuig viel te maken. Vanuit het vliegtuig zelf is niks ontvangen. Dus of:quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:24 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik heb berichten gelezen waarin dat wel word bevestigd.
Dat is natuurlijk wel opmerkelijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:25 schreef alpeko het volgende:
[..]
Onjuist. ATC heeft zelf een noodsignaal uitgegeven omdat er geen contact meer met het vliegtuig viel te maken. Vanuit het vliegtuig zelf is niks ontvangen.
Meen dat bij ernstige problemen altijd een soort van back-up is voor de belangrijkste dingen waaronder radio.quote:
MH370quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:26 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel opmerkelijk.
Bedankt voor je leuke en verrassende bijnaam voor mij. Dat voegt zeker wel wat toequote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, jij bent de enige, allemaal even applaus voor BruineHolBewoner mensen..
Tering.twitter:stephaneguillon twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 12:30:12On me dit que l’airbus de la compagnie GermanWings avait été affrété par TF1 pour la saison 2 de Dropped. C’est une connerie ? reageer retweet
twitter:ACatInParis twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 15:25:52Another #Germanwings press conf due in around an hour. Still checking passenger details, no clear sign yet why plane crashed in Alps #4U9525 reageer retweet
De ramp vergelijken met een seriequote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wij zijn softies vergeleken met de Fransen zelf.Tering.twitter:stephaneguillon twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 12:30:12On me dit que l’airbus de la compagnie GermanWings avait été affrété par TF1 pour la saison 2 de Dropped. C’est une connerie ? reageer retweet
Kan geen Frans.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wij zijn softies vergeleken met de Fransen zelf.Tering.twitter:stephaneguillon twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 12:30:12On me dit que l’airbus de la compagnie GermanWings avait été affrété par TF1 pour la saison 2 de Dropped. C’est une connerie ? reageer retweet
Que?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dat heeft te maken met die helicoptercrash van vorige week met die franse sportlui erin. Flauw grapje voor lieden met een slechte smaak imhoquote:
quote:
"Mij is verteld dat de Airbus van het bedrijf GermanWings werd gecharterd door TF1 voor seizoen 2 van Dropped. Is dit onzin?"quote:
TF1 (publieke zender) heeft het vliegtuig gebruikt voor het 2e seizoen van Dropped (nav de helicoptercrash voor dat programma)quote:
Hij zegt dat hem is verteld dat TF1 het vliegtuig had gehuurd voor Dropped.quote:
Die lijst hebben ze maar wordt nog niet bekend gemaakt omdat eerst de familie van slachtoffers wordt ingelicht.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:31 schreef raptorix het volgende:
Wat een gezeik toch altijd met: Het is niet duidelijk wie er aan boord waren! Tegenwoordig is alles digitaal, en roept men altijd: JA MAAR VANWEGE HET TERRORSISME!
Maar in dit soort gevallen is het kennelijk niet mogelijk om binnen 6 uur een lijst op te stellen met inzittenden.
Het lijkt me dat dat het beste is waar ze op kunnen hopen. Nalatigheid in onderhoud of andere te voorkomen technische mankementen is het slechtste wat ze kan overkomen. Aanslag is een probleem van de veiligheidsdiensten en het vliegveld.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:21 schreef eight het volgende:
[..]
Dat is prima mogelijk hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:31 schreef raptorix het volgende:
Wat een gezeik toch altijd met: Het is niet duidelijk wie er aan boord waren! Tegenwoordig is alles digitaal, en roept men altijd: JA MAAR VANWEGE HET TERRORSISME!
Maar in dit soort gevallen is het kennelijk niet mogelijk om binnen 6 uur een lijst op te stellen met inzittenden.
Die lijst zal er gewoon zijn. Maar dat zijn waarschijnlijk enkel namen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:31 schreef raptorix het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |