twitter:airlivenet twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:42:09BREAKING Authorities confirm last words from #germanwings #4U9525 A320 distress call were "emergency, emergency" http://t.co/wFg8KTSve2 reageer retweet
Best toevallig iddquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:44 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Koning van Spanje die toevallig vandaag op staatsbezoek is in Frankrijk.
Wat gek, hij begint bij aankomst boven de Provence al te zakken, waarom doorvliegen naar de Alpen?quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:39 schreef Houtenbeen het volgende:
http://www.flightradar24.com/VLG1894/5d45ef0
Vliegt op dit moment dezelfde route van Barcelona naar Dusseldorf
Nou he echt zo toevallig wow maffia.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:44 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Koning van Spanje die toevallig vandaag op staatsbezoek is in Frankrijk.
Daar zou je eens een leuke studie naar kunnen doen als student journalistiek, hoeveel irrelevante informatie er op zo'n moment van een ramp de ether in wordt geslingerd in de race om scoopsquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:45 schreef Confetti het volgende:
DUSSELDORF LIGT OP 60 KILOMETER VAN GRENS NEDERLAND.
RTL Z
Ik woon ong. 200m van de plaatselijke bergreddingsdienst in Ch, daadwerkelijk landen doen ze niet, aanraken en dan blijven zweven wel.(of hoe je dat ook in vakjargon moet noemen.)quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:43 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog een grote operatie meegemaakt na een lawine waaronder 7 skiërs kwamen te zitten. Overal in de omgeving staan helikopers klaar voor dit soort situaties en deze zijn erg goed in staat om niet op al te schuine hellingen in de sneeuw te landen. Daarnaast droppen ze hulpdiensten via touwen op de stijlere stukken.
In dit gebied in de alpen weet ik zeker dat er tig van dergelijke reddingshelikopters klaar staan.
Was geen BNW-suggestie hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nou he echt zo toevallig wow maffia.
Wauw.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:45 schreef Confetti het volgende:
RTL Z
Wat is daar raar aan?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:45 schreef Confetti het volgende:
RTL Z
Ik gok erop dat de bediening van het vliegtuig niet meer functioneerde.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat gek, hij begint bij aankomst boven de Provence al te zakken, waarom doorvliegen naar de Alpen?
irrelevant bedoel je denk ikquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar zou je eens een leuke studie naar kunnen doen als student journalistiek, hoeveel onrelevante informatie er op zo'n moment van een ramp de ether in wordt geslingerd in de race om scoops
Gehackt door IS.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:47 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ik gok erop dat de bediening van het vliegtuig niet meer functioneerde.
twitter:NUnl twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:43:27President Hollande: Reddingsoperatie op rampplek kan komende uren nog niet van start gaan:http://t.co/l1QBpTBXvM #Germanwings reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |