Stippellijn is volgens mij de geplande routequote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:17 schreef Waterdrinker het volgende:
[ afbeelding ]
de lijn die rechtsboven doorloopt is de vliegroute van gisteren, de lijn die rechtsboven stopt is de vliegroute van vandaag
En sowieso een Nederlander, aldus nieuws.nlquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Vliegtuig neergestort hè. Van Germanwings. Een prijsvechter uit Duitsland. 148 mensen omgekomen. Veelal Spanjolen en Dietsers.
Peter R. de Vriesquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:16 schreef Zipportal het volgende:
Heeft Peter R. de Vries al gereageerd?
nee, dat is een hemelsbrede lijn tussen de twee stedenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:18 schreef nattermann het volgende:
[..]
Stippellijn is volgens mij de geplande route
Lichtblauw- laagquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:15 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Stijgt weer? Ik zie maar één daling.
ja zo wil je toch ook vliegen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:18 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
nee, dat is een hemelsbrede lijn tussen de twee steden
het blijft natuurlijk wel speculeren maar vliegtuig is niet uit de lucht gevallen ...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Misschien probleem met de zuurstofvoorziening, zoals hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Helios_Airways-vlucht_522
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Lichtblauw- laag
Donkerblauw- Hoger
Paars- Hoogst
Je hebt gelijk, verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:18 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
nee, dat is een hemelsbrede lijn tussen de twee steden
Dat zou wel een blamage voor airbus zijn. Paar jaar geleden was dat volgens mij ook de oorzaag van het neerstorten van een vlucht van Air Francequote:
Je hebt er altijd meer dan 1, en als er te veel differentie zit tussen systeem A en B dan gaat je vliegtuig je echt wel vertellen dat er iets niet in de haak is. Zelfde geld voor cabin pressure. Die zit minimaal 2x in je checklist. Mocht je 'm dan alsnog missen dan gaat ook je vliegtuig op 10.000 voet gillen en piepen dat je luchtdruk niet op orde is.quote:
Dus als het een betrouwbaar vliegtuig is, is het direct een aanslag?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien spuit 11, maar toen ik hoorde dat het een betrouwbaar vliegtuig is, aanslag?
Meer kans dat het een bekende (van een bekende) is.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:20 schreef Blester het volgende:
Wat maakt het eigenlijk precies uit hoeveel Nederlanders er in het vliegtuig zitten? Duitsers, Belgen, Spanjaarden, Italianen etc zijn ondergeschikt?
Het gaat er echt iedereen met om hoeveel Nederlanders er in het vliegtuig zaten, lekker nationalistisch weer allemaal.
Vooralsnog geen duidelijkheid.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien spuit 11, maar toen ik hoorde dat het een betrouwbaar vliegtuig is, aanslag?
Klopt ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:20 schreef Belastinginspecteur het volgende:
[..]
Je hebt er altijd meer dan 1, en als er te veel differentie zit tussen systeem A en B dan gaat je vliegtuig je echt wel vertellen dat er iets niet in de haak is. Zelfde geld voor cabin pressure. Die zit minimaal 2x in je checklist. Mocht je 'm dan alsnog missen dan gaat ook je vliegtuig op 10.000 voet gillen en piepen dat je luchtdruk niet op orde is.
quote:Vier dagen geleden berichtte Der Spiegel nog over problemen met vliegtuigen van Lufthansa, de moedermaatschappij van germanwings. Het ging daarbij onder meer over bevroren sensoren die computerpannes veroorzaakten. Tijdens een vlucht tussen Bilbao en München, op 5 november vorig jaar, kwam een Airbus 321 in de problemen. Sensoren gaven tijdens het opstijgen foute informatie door aan het computersysteem, waardoor het toestel een snelle steile daling maakte. Minutenlang slaagden de piloten er niet in het neerstorten met eigen stuurimpulsen te stoppen. Pas toen ze de boordcomputer uitschakelden, slaagden ze erin het toestel weer onder controle te krijgen.
http://www.demorgen.be/bu(...)erlevenden-a2262879/
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |