echt hequote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:38 schreef Mani89 het volgende:
Halbe Zijlstra meldt net bij RTL dat hij het ook vreselijk nieuws vindt.
Landen doe je überhaupt al niet op een helling, alleen dal en top en natuurlijk het zeldzame vlakke stuk.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doelt hij niet op het landen van de helikopters?
Ik heb geen idee hoe dat werkt maar ik kan me voorstellen dat het lastiger landen is in een berg sneeuw?
Die is net dus over de rampplek gevlogen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:39 schreef Houtenbeen het volgende:
http://www.flightradar24.com/VLG1894/5d45ef0
Vliegt dezelfde route van Barcelona naar Dusseldorf
twitter:TeamPDuffy49 twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:35:20#germanwings veel sterkte voor familie/vrienden van de slachtoffers van deze ramp,deed me weer denken aan MH17 http://t.co/HwqS6tMayt reageer retweet
Ik heb dit jaar nog een grote operatie meegemaakt na een lawine waaronder 7 skiërs kwamen te zitten. Overal in de omgeving staan helikopers klaar voor dit soort situaties en deze zijn erg goed in staat om niet op al te schuine hellingen in de sneeuw te landen. Daarnaast droppen ze hulpdiensten via touwen op de stijlere stukken.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Landen doe je überhaupt al niet op een helling, alleen dal en top en natuurlijk het zeldzame vlakke stuk.
twitter:airlivenet twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:42:09BREAKING Authorities confirm last words from #germanwings #4U9525 A320 distress call were "emergency, emergency" http://t.co/wFg8KTSve2 reageer retweet
Best toevallig iddquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:44 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Koning van Spanje die toevallig vandaag op staatsbezoek is in Frankrijk.
Wat gek, hij begint bij aankomst boven de Provence al te zakken, waarom doorvliegen naar de Alpen?quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:39 schreef Houtenbeen het volgende:
http://www.flightradar24.com/VLG1894/5d45ef0
Vliegt op dit moment dezelfde route van Barcelona naar Dusseldorf
Nou he echt zo toevallig wow maffia.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:44 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Koning van Spanje die toevallig vandaag op staatsbezoek is in Frankrijk.
Daar zou je eens een leuke studie naar kunnen doen als student journalistiek, hoeveel irrelevante informatie er op zo'n moment van een ramp de ether in wordt geslingerd in de race om scoopsquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:45 schreef Confetti het volgende:
DUSSELDORF LIGT OP 60 KILOMETER VAN GRENS NEDERLAND.
RTL Z
Ik woon ong. 200m van de plaatselijke bergreddingsdienst in Ch, daadwerkelijk landen doen ze niet, aanraken en dan blijven zweven wel.(of hoe je dat ook in vakjargon moet noemen.)quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:43 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog een grote operatie meegemaakt na een lawine waaronder 7 skiërs kwamen te zitten. Overal in de omgeving staan helikopers klaar voor dit soort situaties en deze zijn erg goed in staat om niet op al te schuine hellingen in de sneeuw te landen. Daarnaast droppen ze hulpdiensten via touwen op de stijlere stukken.
In dit gebied in de alpen weet ik zeker dat er tig van dergelijke reddingshelikopters klaar staan.
Was geen BNW-suggestie hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nou he echt zo toevallig wow maffia.
Wauw.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:45 schreef Confetti het volgende:
RTL Z
Wat is daar raar aan?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:45 schreef Confetti het volgende:
RTL Z
Ik gok erop dat de bediening van het vliegtuig niet meer functioneerde.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat gek, hij begint bij aankomst boven de Provence al te zakken, waarom doorvliegen naar de Alpen?
irrelevant bedoel je denk ikquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar zou je eens een leuke studie naar kunnen doen als student journalistiek, hoeveel onrelevante informatie er op zo'n moment van een ramp de ether in wordt geslingerd in de race om scoops
Gehackt door IS.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:47 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ik gok erop dat de bediening van het vliegtuig niet meer functioneerde.
twitter:NUnl twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:43:27President Hollande: Reddingsoperatie op rampplek kan komende uren nog niet van start gaan:http://t.co/l1QBpTBXvM #Germanwings reageer retweet
Thanks, ik typte te snelquote:
Wellicht is een lichte daling normaal op dat punt oid?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat gek, hij begint bij aankomst boven de Provence al te zakken, waarom doorvliegen naar de Alpen?
Als het nodig is landen ze gewoon.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik woon ong. 200m van de plaatselijke bergreddingsdienst in Ch, daadwerkelijk landen doen ze niet, aanraken en dan blijven zweven wel.(of hoe je dat ook in vakjargon moet noemen.)
Vooral bij de NOS. Ze herhalen nu al een aantal uur hetzelfde nieuws.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:50 schreef Mani89 het volgende:
Na een paar uurtjes wordt het in die live uitzendingen altijd een beetje pijnlijk als er helemaal geen nieuws meer is maar ze toch maar geforceerd live zendtijd willen vullen.
Beetje CNN hequote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:50 schreef Mani89 het volgende:
Na een paar uurtjes wordt het in die live uitzendingen altijd een beetje pijnlijk als er helemaal geen nieuws meer is maar ze toch maar geforceerd live zendtijd willen vullen.
Er zijn altijd mensen die pas net inschakelen, daar kun je voor gaan herhalen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:50 schreef Mani89 het volgende:
bedankt voor het postenquote:
Je kan toch ook niet steeds nieuws blijven brengen? Maar eens dat dit geen live uitzending hoeft te zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:51 schreef Infection het volgende:
[..]
Vooral bij de NOS. Ze herhalen nu al een aantal uur hetzelfde nieuws.
Heel af en toe glipt er eens een update tussendoor.
Raar, maar ja heb je weer iets om uit te zendenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:53 schreef Jano9 het volgende:
De pers ook die beelden wil maken van nabestaanden.
www.bild.dequote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:53 schreef Jano9 het volgende:
De pers ook die beelden wil maken van nabestaanden.
Vind het altijd dieptriest om zo kijkers te trekkenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Raar, maar ja heb je weer iets om uit te zenden
Ik dacht dat Hollande net zei dat het nog een aantal uren gaat duren voordat er begonnen kan worden aan de reddingswerkzaamheden?twitter:CNN twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:52:59Helicopters are bringing bodies to a school gymnasium near site of #Germanwings A320 crash. http://t.co/4RUSYV7IUchttps://t.co/fQWAbR5Ea4 reageer retweet
Die Duitsers gaan over lijken.quote:
CNN is de amerikaanse versie van de Telegraaf.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:55 schreef Infection het volgende:
Ik dacht dat Hollande net zei dat het nog een aantal uren gaat duren voordat er begonnen kan worden aan de reddingswerkzaamheden?twitter:CNN twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:52:59Helicopters are bringing bodies to a school gymnasium near site of #Germanwings A320 crash. http://t.co/4RUSYV7IUchttps://t.co/fQWAbR5Ea4 reageer retweet
Money talks and bullshit takes the bus.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:55 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Vind het altijd dieptriest om zo kijkers te trekken
Je moet dan ook vooral geen NOS gaan kijken bij zulk soort omstandigheden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:51 schreef Infection het volgende:
[..]
Vooral bij de NOS. Ze herhalen nu al een aantal uur hetzelfde nieuws.
Heel af en toe glipt er eens een update tussendoor.
Aan de begeleidende tekst te lezen zijn het nabestaanden:quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:01 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ja maar zijn dat echt nabestaanden of instant foto?
quote:Ein Mitarbeiter des Flughafen-Personals (l.) in Düsseldorf begleitet Angehörige ins Airport-Gebäude
oke, ik durfde niet verder te scrollen. Wat een site/krant.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:03 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Aan de begeleidende tekst te lezen zijn het nabestaanden:
[..]
Tja, het gaat om een Duitse maatschappij met waarschijnlijk veel Duitser aan boord, dus dat is wel groot nieuws. Kijk maar hoe de kranten hier volstonden na MH17.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:06 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
oke, ik durfde niet verder te scrollen. Wat een site/krant.
Jezus wat schreeuwerig, lijkt wel een kop van Bildquote:
Jaja, nou weten we het wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jezus wat schreeuwerig, lijkt wel een kop van Bild
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bijzonder hequote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Edit: het is nog Bild ook, verrassend ...
Omdat het een nogal schreeuwerige kop is.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:10 schreef RingBewoner het volgende:
Waarom is iedereen hier zo verontwaardigt over de berichtgeving van Bild?
Dat vind ik niet echt verrassendquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat het een nogal schreeuwerige kop is.
Nogal wiedes:quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat het een nogal schreeuwerige kop is.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Tja, het gaat om een Duitse maatschappij met waarschijnlijk veel Duitser aan boord, dus dat is wel groot nieuws. Kijk maar hoe de kranten hier volstonden na MH17.
Ik bedoel ook de andere "nieuws" berichten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Tja, het gaat om een Duitse maatschappij met waarschijnlijk veel Duitser aan boord, dus dat is wel groot nieuws. Kijk maar hoe de kranten hier volstonden na MH17.
Vind hem er ook redelijk lelijk uitzien.quote:
Doe een sollicitatie en pak het anders aan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind hem er ook redelijk lelijk uitzien.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:12 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik bedoel ook de andere "nieuws" berichten.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Doe een sollicitatie en pak het anders aan.
whehehequote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:12 schreef Refurb het volgende:
[ afbeelding ]
Dionne eet graag even lekker een broodje tussendoor.
Het is net een mensquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:12 schreef Refurb het volgende:
[ afbeelding ]
Dionne eet graag even lekker een broodje tussendoor.
Omdat dit gezeik niet bepaald constructief is. Dit is de manier waarop sommige kranten nou eenmaal werken, deal with it.quote:
Poppen die ook weer op?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:14 schreef Gezicht het volgende:
Flight Security-expert beweert dat de oorzaak of een bewuste daad, of een explosieve decompressie is geweest.
Dus omdat het niet mijn krant is moet ik maar gaan solliciteren?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Omdat dit gezeik niet bepaald constructief is. Dit is de manier waarop sommige kranten nou eenmaal werken, deal with it.
Mensen spreken hun gedachtes erover uit, deal with it.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Omdat dit gezeik niet bepaald constructief is. Dit is de manier waarop sommige kranten nou eenmaal werken, deal with it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |