quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jezus wat schreeuwerig, lijkt wel een kop van Bild
Is het ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bijzonder hequote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Edit: het is nog Bild ook, verrassend ...
Omdat het een nogal schreeuwerige kop is.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:10 schreef RingBewoner het volgende:
Waarom is iedereen hier zo verontwaardigt over de berichtgeving van Bild?
Dat vind ik niet echt verrassendquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat het een nogal schreeuwerige kop is.
Nogal wiedes:quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat het een nogal schreeuwerige kop is.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Tja, het gaat om een Duitse maatschappij met waarschijnlijk veel Duitser aan boord, dus dat is wel groot nieuws. Kijk maar hoe de kranten hier volstonden na MH17.
Ik bedoel ook de andere "nieuws" berichten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Tja, het gaat om een Duitse maatschappij met waarschijnlijk veel Duitser aan boord, dus dat is wel groot nieuws. Kijk maar hoe de kranten hier volstonden na MH17.
Vind hem er ook redelijk lelijk uitzien.quote:
Doe een sollicitatie en pak het anders aan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind hem er ook redelijk lelijk uitzien.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:12 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik bedoel ook de andere "nieuws" berichten.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Doe een sollicitatie en pak het anders aan.
whehehequote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:12 schreef Refurb het volgende:
[ afbeelding ]
Dionne eet graag even lekker een broodje tussendoor.
Het is net een mensquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:12 schreef Refurb het volgende:
[ afbeelding ]
Dionne eet graag even lekker een broodje tussendoor.
Omdat dit gezeik niet bepaald constructief is. Dit is de manier waarop sommige kranten nou eenmaal werken, deal with it.quote:
Poppen die ook weer op?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:14 schreef Gezicht het volgende:
Flight Security-expert beweert dat de oorzaak of een bewuste daad, of een explosieve decompressie is geweest.
Dus omdat het niet mijn krant is moet ik maar gaan solliciteren?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Omdat dit gezeik niet bepaald constructief is. Dit is de manier waarop sommige kranten nou eenmaal werken, deal with it.
Mensen spreken hun gedachtes erover uit, deal with it.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Omdat dit gezeik niet bepaald constructief is. Dit is de manier waarop sommige kranten nou eenmaal werken, deal with it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |