Ik ook 500MB erbij, dankjewel!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:46 schreef E.T. het volgende:
Ik krijg de indruk dat alle Hi-klanten er juist op vooruit gaan bij KPN (krijgen meer MB's voor hetzelfde geld of zelfde bundel maar goedkoper)..
Ik krijg er 500MB bij per maand voor hetzelfde bedrag.. Mij hoor je niet klagen
Nadat begin 2000 dit bijna een sport is geworden om goedkoop telefoons te scoren (contract afsluiten wanneer je wist dat er een wijziging aan zat te komen, daarna contract ontbinden). Zijn de telefoon aanbieders hier een stuk voorzichtiger mee en laten ze eigenlijk de lopende contracten vrij van inhoudelijke wijzingen die nadelig zijn voor de consument, en zorgen ze er enkel voor dat je niet meer kan verlengen op een oud contract na een wijziging binnen die contracts vorm.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:48 schreef Brisingr_ het volgende:
Het gaat me niet om de voordelen die ze bieden, ik wil graag weten of ik in mijn recht sta mijn contract te beeindigen. Vandaar dat ik het vraag!
Dit dus.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:23 schreef Jaeger85 het volgende:
Ik acht de kans klein dat je vroegtijdig kunt opzeggen, tenzij de voorwaarden in jouw nadeel worden gewijzigd.
Je weet nu al dat de inhoudelijke voorwaarden in jouw nadeel gaan veranderen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:41 schreef Brisingr_ het volgende:
Ik kreeg vandaag een bericht dat Hi wordt overgezet naar KPN.
Zij veranderen dus eenzijdig de overeenkomst lijkt mij, en nu weet ik dat als bijvoorbeeld een verzekeraar iets wijzigt in de polisvoorwaarden de klant het recht heeft om per direct op te zeggen. Is dat ook mogelijk bij KPN nu?
Net zoiets als Ziggo, als je dat hebt krijg je er UPC gratis bij. Echt fantastisch!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Je weet dat Hi een zusterbedrijf Is van KPN he?
Ja. Als je niet verlengd, loopt je huidige contract door en wordt het 1 juli overgezet plus cadeautje, terwijl het vanaf 23 juni maandelijks opzegbaar wordt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gefeliciteerd! blablablabalabala +3000 mb. Yay
gaat in op 1 juli. contract loopt tot 23 juni.![]()
![]()
Als je nou niet verlengt he, loopt het dan gewoon door?
Gelukkig. Wat ik nu heb, kan je straks namelijk niet meer kiezen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:51 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja. Als je niet verlengd, loopt je huidige contract door en wordt het 1 juli overgezet plus cadeautje, terwijl het vanaf 23 juni maandelijks opzegbaar wordt.
Heb je echt onbeperkt? Of tot een bepaald aantal gb's en dan je snelheid verlaagd maar zonder extra kosten? Dat is tegenwoordig bijna overal de standaard.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:57 schreef deezler het volgende:
Ik heb nog een ouderwets contract met onbeperkt internet (fair use dinges). Zolang dat zo blijft blijf ik zitten. Nergens klachten over, goedkoop abonnement en geen gezeik over datalimieten die je dreigt te overschrijden..
Ik krijg er ook 1000MB bij per maand, maar ik zou liever minder betalen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:46 schreef E.T. het volgende:
Ik krijg de indruk dat alle Hi-klanten er juist op vooruit gaan bij KPN (krijgen meer MB's voor hetzelfde geld of zelfde bundel maar goedkoper)..
Ik krijg er 500MB bij per maand voor hetzelfde bedrag.. Mij hoor je niet klagen
Dat is toch precies waar fair use policy voor staat? Dat je onbeperkt mag gebruiken, maar dat na een bepaalde limiet je snelheid wordt verlaagd?quote:Op woensdag 25 maart 2015 06:14 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Heb je echt onbeperkt? Of tot een bepaald aantal gb's en dan je snelheid verlaagd maar zonder extra kosten? Dat is tegenwoordig bijna overal de standaard.
(...)
Het gaat niet daarom. Ik heb een zakelijke telefoon gekregen die ik ook prive mag gebruiken, en toen ik mijn huidige contract af wilde kopen bleek dat dat nog meer kost dan het abonnement gewoon af te laten lopen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:47 schreef Justinn het volgende:
[..]
Je weet nu al dat de inhoudelijke voorwaarden in jouw nadeel gaan veranderen?
Hi is trouwens een onderdeel/merknaam van KPN Mobile, net zoals Telfort en Simyo. Als je zo'n bevooroordeelde hekel hebt aan KPN, had je een andere provider moeten kiezen die géén merknaam is van KPN toen je het contract afsloot.
Bedankt voor je reactie, nuttige info dit!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:28 schreef Dennism het volgende:
[..]
Nadat begin 2000 dit bijna een sport is geworden om goedkoop telefoons te scoren (contract afsluiten wanneer je wist dat er een wijziging aan zat te komen, daarna contract ontbinden). Zijn de telefoon aanbieders hier een stuk voorzichtiger mee en laten ze eigenlijk de lopende contracten vrij van inhoudelijke wijzingen die nadelig zijn voor de consument, en zorgen ze er enkel voor dat je niet meer kan verlengen op een oud contract na een wijziging binnen die contracts vorm.
De kans dat je mag opzeggen zal dus klein zijn, tenzij ze het merk Hi en de nog lopende contracten niet rustig uitfaseren.
En wat als UPC Ziggo overneemt maar verdergaat onder de naam Ziggo?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:52 schreef Brisingr_ het volgende:
Heb ondertussen even het Hi forum in de gaten gehouden, maar zij geven zelf aan dat dit niet mag:
https://www.hi.nl/forum/v(...)dex1.html#post155182
Ik kan me er nauwelijks iets bij voorstellen. Ik heb een contract met Hi. Als ik tv zou hebben van UPC en Ziggo neemt UPC over, dan hoef ik me er toch niet klakkeloos bij neer te leggen dat ik voortaan klant van Ziggo ben?
Ik heb geen idee. Nooit iets gemerkt van snelheidsverlaging, maar ik ben op mijn telefoon ook geen grootverbruiker van internet..quote:Op woensdag 25 maart 2015 06:14 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Heb je echt onbeperkt? Of tot een bepaald aantal gb's en dan je snelheid verlaagd maar zonder extra kosten? Dat is tegenwoordig bijna overal de standaard.
Ik blijf ook lekker zitten. 35 euro pm voor voor 2 + 1 gb en wat belminuten. Tegenover mijn vriendin met Vodafone 1 gb en wat belminuten die 55 euro pm moet aftikken. Allebei hebben we de zelfde tel
Dat is ook alleen maar als je boven je bundel komtquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:32 schreef deezler het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Nooit iets gemerkt van snelheidsverlaging, maar ik ben op mijn telefoon ook geen grootverbruiker van internet..
En dat gebeurt denk ik maar een paar keer per jaar.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:33 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar als je boven je bundel komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |