quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:42 schreef damnHoepla het volgende:
Meen je dit? Ik heb nog niks gehad, maar KPN is duurder dus als iemand weet hoe je dan kan opzeggen...
Ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:48 schreef Brisingr_ het volgende:
Het gaat me niet om de voordelen die ze bieden, ik wil graag weten of ik in mijn recht sta mijn contract te beeindigen. Vandaar dat ik het vraag!
Hangt van je contract af. Staat mij bij dat in het Hi contract specifiek vermeld staat onder welke condities je onder je contract uit kan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:52 schreef Brisingr_ het volgende:
Heb ondertussen even het Hi forum in de gaten gehouden, maar zij geven zelf aan dat dit niet mag:
https://www.hi.nl/forum/v(...)dex1.html#post155182
Ik kan me er nauwelijks iets bij voorstellen. Ik heb een contract met Hi. Als ik tv zou hebben van UPC en Ziggo neemt UPC over, dan hoef ik me er toch niet klakkeloos bij neer te leggen dat ik voortaan klant van Ziggo ben?
Blijkbaar niet...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:11 schreef Eleiko het volgende:
Knap dom van KPN om met Hi te stoppen. Is een goed merk / goede merknaam IMHO.
Ik zou solliciteren. Met deze inzichten ben je binnen een week CEOquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:11 schreef Eleiko het volgende:
Knap dom van KPN om met Hi te stoppen. Is een goed merk / goede merknaam IMHO.
Ik krijg een zakelijke telefoon die ik ook prive mag gebruiken. Ik ga dus sowieso stoppen, maar een paar maanden eerder zou fijn zijn. Ik wilde het afkopen, maar dan betaal je het volle tarief van resterende maanden + administratiekosten. Dit is nog duurder dan het laten aflopen dus.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:13 schreef BarryOSeven het volgende:
Nou als het contract wordt gewijzigd, al dan niet de naam, mag je deze opzeggen.
Geef je groot gelijk dat je bij deze criminele klote club weg wilt, helaas zijn er niet echt alternatieven.
Jawelquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:48 schreef Brisingr_ het volgende:
Het gaat me niet om de voordelen die ze bieden, ik wil graag weten of ik in mijn recht sta mijn contract te beëindigen. Vandaar dat ik het vraag!
Hoe danquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:06 schreef Mariaatje het volgende:
Mijn databundel gaat van 2000mb p/m naar 5000mb p/m
en van 3g (tot 14,4Mbit/s) naar 4g (tot 150Mbit/s)
En dat voor dezelfde prijs van 20,- p/m
Ik ga er dus flink op vooruit.
https://mobiel.hi.nl/sim-only/vooral-internet-standaard/2-jaarquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:10 schreef Stickers het volgende:
[..]
Hoe danik zie nergens zulke tarieven op de website staan.
Niet per definitie. Alleen als de inhoudelijke voorwaarden worden aangepast.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:48 schreef Brisingr_ het volgende:
Het gaat me niet om de voordelen die ze bieden, ik wil graag weten of ik in mijn recht sta mijn contract te beeindigen. Vandaar dat ik het vraag!
Ik ook 500MB erbij, dankjewel!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:46 schreef E.T. het volgende:
Ik krijg de indruk dat alle Hi-klanten er juist op vooruit gaan bij KPN (krijgen meer MB's voor hetzelfde geld of zelfde bundel maar goedkoper)..
Ik krijg er 500MB bij per maand voor hetzelfde bedrag.. Mij hoor je niet klagen
Nadat begin 2000 dit bijna een sport is geworden om goedkoop telefoons te scoren (contract afsluiten wanneer je wist dat er een wijziging aan zat te komen, daarna contract ontbinden). Zijn de telefoon aanbieders hier een stuk voorzichtiger mee en laten ze eigenlijk de lopende contracten vrij van inhoudelijke wijzingen die nadelig zijn voor de consument, en zorgen ze er enkel voor dat je niet meer kan verlengen op een oud contract na een wijziging binnen die contracts vorm.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:48 schreef Brisingr_ het volgende:
Het gaat me niet om de voordelen die ze bieden, ik wil graag weten of ik in mijn recht sta mijn contract te beeindigen. Vandaar dat ik het vraag!
Dit dus.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:23 schreef Jaeger85 het volgende:
Ik acht de kans klein dat je vroegtijdig kunt opzeggen, tenzij de voorwaarden in jouw nadeel worden gewijzigd.
Je weet nu al dat de inhoudelijke voorwaarden in jouw nadeel gaan veranderen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:41 schreef Brisingr_ het volgende:
Ik kreeg vandaag een bericht dat Hi wordt overgezet naar KPN.
Zij veranderen dus eenzijdig de overeenkomst lijkt mij, en nu weet ik dat als bijvoorbeeld een verzekeraar iets wijzigt in de polisvoorwaarden de klant het recht heeft om per direct op te zeggen. Is dat ook mogelijk bij KPN nu?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |