Gaat wel. Loop wel zelfstandig naar de wc en zo nu. Als dat alarm ff ophoudt dan kan ik rustig wat eten vanmiddag. Morgen dan weer de vac wissel, dat zal weer minder fijn worden, en dan hopelijk vrijdag, of morgen met veel geluk, naar huisquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:07 schreef AF_ het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik. Volgens mij mag dat niet eens zomaar. Moet e voor tekenen enzo.
Hoe is het verder met jou? Ondanks alle onkunde net dat apparaat
Wees blij dat ie het niet aan jou kwam vragenquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben daar wel een zacht ei inhoef zulke dingen liever niet te horen
Neequote:Op woensdag 25 maart 2015 11:12 schreef computergirl het volgende:
zit die opvangbeker niet gewoon vol
Jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:12 schreef Queller het volgende:
[..]
Wees blij dat ie het niet aan jou kwam vragen
Ik vind dat een van de akeligste dingen van ziekenhuizen; overal die ellende en zulks
Ik snap dat je naar huis wilt. Maar is het niet verstandiger even daar te blijven?quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gaat wel. Loop wel zelfstandig naar de wc en zo nu. Als dat alarm ff ophoudt dan kan ik rustig wat eten vanmiddag. Morgen dan weer de vac wissel, dat zal weer minder fijn worden, en dan hopelijk vrijdag, of morgen met veel geluk, naar huis
Lig hier al vanaf zondagquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:19 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik snap dat je naar huis wilt. Maar is het niet verstandiger even daar te blijven?
Op internet?quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:30 schreef Isegrim het volgende:
Staat er ergens een uitleg wat dat apparaat precies is en doet?
Dat is het inderdaad.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:35 schreef Isegrim het volgende:
Ah.
http://mens-en-gezondheid(...)-vacuumtherapie.html
Zo'n beetje wat ik zelf al had bedacht dat het zou zijn.
Klopt. 2x per week op de poli. Morgen weer en dan vrijdag naar huis als het goed is. En dan maandag weer.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:35 schreef TimeJumper het volgende:
Misschien heb je het al gedaan, maar vergeet dan niet te checken wie er dan bij je thuiskomt om dat ding te wisselen. Dat ze er wel verstand van hebben.
Oh nee, dat gebeurde dan voortaan in het ziekenhuis toch?
Krijg je nou al extra pijnstilling, of wat?quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:10 schreef Toto69 het volgende:
Zo he, ik ben weer flink aangepaktextra slang aangesloten op een spons en veel pijn :s
Krijg nu morfinequote:Op woensdag 25 maart 2015 14:13 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Krijg je nou al extra pijnstilling, of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |