Voor iemand uit 1969 welquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, eigenlijk vind ik je halfdood er ook nog best knap uitzien.
Ik dacht dat jij een stuk jonger wasquote:
Lolquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Eens met Ero hoor. Je ziet er voor een doodzieke nog best gezond uit.
Yup, want "begripvolle post" is vaak niet voor jongeren weggelegd tegenwoordig .. dus moet wel een oudje zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een stuk jonger was(in positieve zin, omdat je altijd begripvolle posts in r&p plaatst en ook goed met jeugdigen communiceert). Of ik sla nu weer wartaal uit
Jij bent ook oudquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, want "begripvolle post" is vaak niet voor jongeren weggelegd tegenwoordig .. dus moet wel een oudje zijn
Kijk, zo komt de waarheid aan het licht!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een stuk jonger was(in positieve zin, omdat je altijd begripvolle posts in r&p plaatst en ook goed met jeugdigen communiceert). Of ik sla nu weer wartaal uit
het was allemaal goed bedoeld hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kijk, zo komt de waarheid aan het licht!
Niks aan de hand.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
het was allemaal goed bedoeld hoorkraam ook nog wel wat raars uit soms
Word ik nu verward met Erodome? Hmm. Ik denk dat ik beledigd ben.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Eens met Ero hoor. Je ziet er voor een doodzieke nog best gezond uit.
Oh... oeps...... sorryquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Word ik nu verward met Erodome? Hmm. Ik denk dat ik beledigd ben.
Ja hoor, erg liefquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:59 schreef Keshet het volgende:
Absoluut niet in de buurt van het ziekehuis waar jij bent maar ik wil je wel graag een kaartje sturen! Kan dat?
Vind jou ook lief hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
\Dat ontken ik ook niet
Alleeen ben ik een stuk minder aardig en begripvol![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |