Als die nog op de grond staat jaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is ook de angst bij vele
Als een vliegtuig crasht is het gelijk veel heftiger. En toch las ik ergens dat iets van 56 procent van mensen die een vliegtuigongeluk meemaken het overlevenbest veel nog
Aangezien ze op Twitter oproepen om de site in de gaten te houden denk ik dat die site wel storm loopt ja..quote:
Oke man. Doei.quote:
twitter:AFP twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 12:05:06#BREAKING No survivors expected in French Alps plane crash: Hollande reageer retweet
Ja, maar ik had dat beter moeten onderbouwen. Ik postte het los - wat gezien de historie logischerwijs niet mag. Ik heb absoluut geen vliegangst (vind het alleen irritant om zo fucking lang te moeten wachten - ga liever met de TGV door Frankrijk heen naar Spanje), maar ik begin toch wel het idee te krijgen dat vliegen gevaarlijk kan zijn. Dus op die manier 'komt het dichtbij'. Dat postte ik daarna ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:03 schreef Trebo het volgende:
[..]
Excuus. Ik dacht dat jij dat 'grapje' ook had gemaakt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:03 schreef JACM het volgende:
[..]
Lekker hypocriet weer van de grootste 'grappenmaker' in serieuze topics.
On-topic. Er is dus een noodoproep geweest?
Ja dan is het ook echt een crashquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als die nog op de grond staat ja
Doorschuiven na de landing of iets dergelijks wordt natuurlijk ook al als een ongeluk gezienquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is ook de angst bij vele
Als een vliegtuig crasht is het gelijk veel heftiger. En toch las ik ergens dat iets van 56 procent van mensen die een vliegtuigongeluk meemaken het overlevenbest veel nog
RIPquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:05 schreef Blistering het volgende:
twitter:AFP twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 12:05:06#BREAKING No survivors expected in French Alps plane crash: Hollande reageer retweet
aiquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:05 schreef Blistering het volgende:
Komt een keer een tijd met twitter dat de journalisten al ter plekke zijn om het vliegtuig de grond te zien raken.quote:
Ligt er ook aan wat de oorzaak is verder, noodlandingen kunnen ook goed gaan verder. Maar je hebt wel gelijk jaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Doorschuiven na de landing of iets dergelijks wordt natuurlijk ook al als een ongeluk gezienGaat het eenmaal neer vanaf flinke hoogte dan zal dat geen 56% meer zijn vrees ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |