quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:00 schreef xzaz het volgende:
Ik gooi hem er maar in: Het is een Grieks complot om de Duitsers te pakken.
Dan zou je denken dat er al iets aan de hand was, voordat het vliegtuig over het berggebied heen ging. In dat geval is het opvallend dat de piloot niet heeft geprobeerd te keren en te landen op het dichtstbijzijnde vliegveld.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:59 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Even andere vluchten teruggekeken maar die blijven op dezelfde hoogte.
Dus mogelijk vliegt het toestel nog ergens? Of zou dat echt uitgesloten zijn?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:01 schreef heywoodu het volgende:
Enige wat men nu kan zeggen is dat er een "noodoproep" is geweest.
Is een beetje regio-afhankelijk. Maar de trein is dikwijls veel veiliger. Logisch ook. Valt niet uit de lucht en bij een aanrijding met iets anders wint de trein het zo goed als altijd.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nit veiliger hoormaar ik ga ook liever met de trein verder
Nee. Ik heb louter oprechte posts gemaakt. Dat "komt wel dichtbij zo" niet meer mag vind ik logisch gezien de historie - maar ik krijg echt steeds sneller het gevoel dat vliegen gevaarlijk is.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Is een beetje regio-afhankelijk. Maar de trein is dikwijls veel veiliger. Logisch ook. Valt niet uit de lucht en bij een aanrijding met iets anders wint de trein het zo goed als altijd.
Had beter in (voer geboortedatum Downwards in) kunnen gebeuren dan.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:01 schreef Coelho het volgende:
De lijn op flightradar houdt net op ten zuiden van Le Vernet. Enkele jaren geleden op vakantie geweest. Er is geen meter vlak, er zijn echter wel de nodige alpenweides. Ik hoop alleen dat hij niet te pletter is gevlogen tegen de bergkam die geheel west loopt...
Lekker hypocriet weer van de grootste 'grappenmaker' in serieuze topics.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, er zijn altijd mensen die grappig 'proberen' te doen.
Excuus. Ik dacht dat jij dat 'grapje' ook had gemaakt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Ik heb louter oprechte posts gemaakt. Dat "komt wel dichtbij zo" niet meer mag vind ik logisch gezien de historie - maar ik krijg echt steeds sneller het gevoel dat vliegen gevaarlijk is.
Dat lijkt wel uitgesloten volgens mij.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dus mogelijk vliegt het toestel nog ergens? Of zou dat echt uitgesloten zijn?
Wacht nou rustig man, dat weten ze nu nog niet. Sjongejonge.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Is een beetje regio-afhankelijk. Maar de trein is dikwijls veel veiliger. Logisch ook. Valt niet uit de lucht en bij een aanrijding met iets anders wint de trein het zo goed als altijd.
Dat is ook de angst bij velequote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |