Nee, dan is er nog 1 (of 2 of 3) motor(en)quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:11 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Als mijn auto problemen hebt zet ik hem langs de kant. Als vliegtuig motorproblemen heeft dan ben je screwed.
Dan doe je ook niks meer hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:11 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En toch vouw ik m'n auto liever met 120 km/u om een boom dan dat ik sterf in een vliegtuigongeluk.
Ja auto's zijn veel veiliger natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:08 schreef Mani89 het volgende:
Je bent echt gek als je tegenwoordig nog in een vliegtuig stapt, neem gewoon de auto. Of de fiets.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Er schijnen geen overlevenden te zijn.
http://www.nu.nl/buitenla(...)uiden-frankrijk.html
Denk dat het met de auto wel wat sneller gaat, als je op 8km hoogte te horen krijgt dat er een probleem is met de motor kan je er nog wel even over doen.quote:
quote:
Fijn om te weten dat het toestel financieel dus al bijna was afgeschreven.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:13 schreef BlauweTijger het volgende:
''Het toestel is gebouwd in 1990. ''
Is dan nog langer meegegaan dan verwacht (volgens een engineer @ ARD).quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Blauw kentekenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:13 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Zit je nog een paar minuten met zo'n zuurstofmasker op te gillen inderdaad. Dan liever binnen een milliseconde m'n hoofd door het stuur geperst.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:13 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Denk dat het met de auto wel wat sneller gaat, als je op 8km hoogte te horen krijgt dat er een probleem is met de motor kan je er nog wel even over doen.
Hmm ja.. weet niet zo goed wat ik er van moet vinden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:14 schreef Downwards het volgende:
[..]
Is dan nog langer meegegaan dan verwacht (volgens een engineer @ ARD).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |