Ik geloof dat ik zoiets liever 's nachts zou doen. Nu zou ik teveel afgeleid worden door alle andere leukere dingen die ik kan doenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:25 schreef minilot het volgende:
Isa, op een hele dag vrij vijf uur aan een website werken is peanuts in vergelijking met hele nachten doorhalen om eerdere Eftelingprojecten online te krijgen.
Daar heb ik dan 's nachts weer meer last van.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:28 schreef Isabeau het volgende:
Nu zou ik teveel afgeleid worden door alle andere leukere dingen die ik kan doen
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:45 schreef Isabeau het volgende:
Hooooi AtifaNiet verlegen zijn! Niemand bijt hier. Tot nu toe dan.
Jij? Lief?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Welkom Atifa![]()
geen vrees, we zijn best lief.. meestal.. vaak.. soms..
![]()
Daar zie ik haar absoluut niet voor aan! Ze zou het eerder op slot doen dan gaan lezen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:04 schreef Bluezz het volgende:
Poetsvrouw van Isa Leg eens een nepdagboek neer met zogenaamd het slotje dicht... op de eerste pagina schrijf je dan iets pakkends voor als ze hem openkrijgt
Bikini aanquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het gewoon 'eng' om te douchen
Die mannen op die steigers zijn echt overal en je weet ook niet waar ze nu zijn... we hebben al alle ramen en deuren 'open' zodat ze er ten alle tijde smorgens vroeg bij kunnen en de gordijnen etc overal dicht. Maar bij de douche is een hoekstukkie onbedekt.. dus als je daar in je blootje loopt enzovoorts......
Ik bleef maar koffie tappen op mijn werk... ik neem eerst 2 bakken thee als ik binnenkom om kwart voor 8.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:32 schreef PdeHoog het volgende:
Alweer veel te veel koffie op. Zwart dit keer want ik moet toch echt ff op het gewicht gaan letten en 9 Cafe Choco's is best veel suiker
Ok !quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar zie ik haar absoluut niet voor aan! Ze zou het eerder op slot doen dan gaan lezen.
daarbij heel knap als je mijn handschrift weet te ontcijferen als je in een dagboek van mij zou gaan lezen
"one size fits all" en dan héél hard lachenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:11 schreef Bluezz het volgende:
Dat was trouwens nog een heel gedoetje voor het bovenstukje pastte van zo'n tankini dinges
Broek was gewoon goed, mijn maat, maar die bovenkanten en het borstengedeelte... toestanden!
Maar ik heb er nu eentje die goed past en waar niks uitrolt
Oh bahquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Duits vliegtuig met 148 mensen aan boord neergestort in Frankrijk, waarschijnlijk geen overlevenden
Als je kijkt wat er alleen op schiphol al in en uitvliegt per dag hoef je er niet van in de war te rakenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:19 schreef Bluezz het volgende:
Stopt vingers in oren want moet in juni vliegen
Dan zal Benno Baksteen(...) wel weer als deskundige komen opdraven.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Duits vliegtuig met 148 mensen aan boord neergestort in Frankrijk, waarschijnlijk geen overlevenden
Dat is nu eenmaal een deskundige die wel op tv wilquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:24 schreef golfer het volgende:
Dan zal Benno Baksteen(...) wel weer als deskundige komen opdraven.
Welkom.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:42 schreef Atifa het volgende:
Hoi trouwens, ik kijk best vaak in deze SC, maar ben een beetje verlegen.
Hoi en welkom!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:42 schreef Atifa het volgende:
Ik heb Aladdin nooit gekeken. Vroeger, toen ik thuis woonde mocht het niet (ik kom uit een nogal extreem christelijk nest), en later is het er nooit van gekomen. Moet ik toch eens op mijn nog-te-kijken-lijstje zetten.
Hoi trouwens, ik kijk best vaak in deze SC, maar ben een beetje verlegen.
Ik ga al. Ik heb niets van dat allesquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:29 schreef golfer het volgende:
Welkom.
Wat heb jij voor bipolaire- of andere borderline-achtige of ADHD stoornissen om er een beetje bij te horen hier?
Die optie had ik inderdaad aan de hand van het advies hier bedacht, en daar ga ik inderdaad om vragen. Dat was overigens ook het eerste waar ik om gevraagd had, maar kennelijk ben ik niet duidelijk genoeg geweest. Ik ga er nog even achteraan, bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:04 schreef Bluezz het volgende:
Nog ff Windigo : als je pijn hebt en je kan daar niet van slapen, is het beter om pijnstillers te vragen die wat doen ipv slaapmed. of was dat al gezegd, dan kan je deze post als niet geschreven beschouwen
Wat zeg je nou, liefst zo ontbloot mogelijk?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:39 schreef Bluezz het volgende:
En verder loop ik het liefst zo onbloot nodig waar dan ook.
Bloot zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |