abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150977346
pi_150977504
de poetsmevrouw poetst wel heeel goed Isa! :D

Balen Uniek :{ Is de verwachting voor de komende dagen beter?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_150977622
quote:
O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_150977677

Krijg er altijd de snifjes van.. :) O+
pi_150977707
(En ja, Nederlandse nasynchronisatie is in dit geval ontroerender dan oorspronkelijke Engelse versie :Y Vind ik dan.)
pi_150977749
Uniekie, balen van het weer! Wat zijn de verwachtingen!?
pi_150977750
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:21 schreef minilot het volgende:

Krijg er altijd de snifjes van.. :) O+
O+
pi_150977824
Isa, op een hele dag vrij vijf uur aan een website werken is peanuts in vergelijking met hele nachten doorhalen om eerdere Eftelingprojecten online te krijgen. ;)
pi_150977929
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:25 schreef minilot het volgende:
Isa, op een hele dag vrij vijf uur aan een website werken is peanuts in vergelijking met hele nachten doorhalen om eerdere Eftelingprojecten online te krijgen. ;)
Ik geloof dat ik zoiets liever 's nachts zou doen. Nu zou ik teveel afgeleid worden door alle andere leukere dingen die ik kan doen *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_150977957
Mijn favoriete muzikale Disneyfilmopening is trouwens:

Daarin sta ik wel alleen in mijn Dinseyfan-posse, want men geeft doorgaans de voorkeur aan:

..maar ik hou niet zo van Beauty & The Beast :N
pi_150977992
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:28 schreef Isabeau het volgende:
Nu zou ik teveel afgeleid worden door alle andere leukere dingen die ik kan doen *)
Daar heb ik dan 's nachts weer meer last van. ;)
pi_150978031
Oh, ik geef de voorkeur aan Aladdin O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_150978056
Ja hè?

Sowieso de muziek in Aladdin!

Echt zo verrukkelijk! :9
pi_150978057
:O Alweer veel te veel koffie op. Zwart dit keer want ik moet toch echt ff op het gewicht gaan letten en 9 Cafe Choco's is best veel suiker :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_150978320
Ik heb Aladdin nooit gekeken. Vroeger, toen ik thuis woonde mocht het niet (ik kom uit een nogal extreem christelijk nest), en later is het er nooit van gekomen. Moet ik toch eens op mijn nog-te-kijken-lijstje zetten.

Hoi trouwens, ik kijk best vaak in deze SC, maar ben een beetje verlegen. :@
pi_150978441
Hooooi Atifa *O* Niet verlegen zijn! Niemand bijt hier. Tot nu toe dan.
pi_150978565
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:45 schreef Isabeau het volgende:
Hooooi Atifa *O* Niet verlegen zijn! Niemand bijt hier. Tot nu toe dan.
*)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_150978613
Welkom Atifa :W :W geen vrees, we zijn best lief.. meestal.. vaak.. soms.. :+ *)
pi_150978618
Ik ben niet bang voor bijters. :D
pi_150978778
En ik weet dat jullie lief zijn. Ik vind het elke keer echt leuk om te zien hoe de meeste discussies hier verlopen en hoe lief jullie betrokken bij elkaar zijn. :)
pi_150978823
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Welkom Atifa :W :W geen vrees, we zijn best lief.. meestal.. vaak.. soms.. :+ *)
Jij? Lief? :o
pi_150979195
Iew Sun lief? :+

Nog ff Windigo : als je pijn hebt en je kan daar niet van slapen, is het beter om pijnstillers te vragen die wat doen ipv slaapmed. of was dat al gezegd, dan kan je deze post als niet geschreven beschouwen :D

Poetsvrouw van Isa :o Leg eens een nepdagboek neer met zogenaamd het slotje dicht... op de eerste pagina schrijf je dan iets pakkends voor als ze hem openkrijgt >:)
pi_150979209
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:50 schreef Atifa het volgende:
Ik ben niet bang voor bijters. :D
>:)
pi_150979288
Ik vind het gewoon 'eng' om te douchen _O-
Die mannen op die steigers zijn echt overal en je weet ook niet waar ze nu zijn... we hebben al alle ramen en deuren 'open' zodat ze er ten alle tijde smorgens vroeg bij kunnen en de gordijnen etc overal dicht. Maar bij de douche is een hoekstukkie onbedekt.. dus als je daar in je blootje loopt enzovoorts......
pi_150979373
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:04 schreef Bluezz het volgende:
Poetsvrouw van Isa Leg eens een nepdagboek neer met zogenaamd het slotje dicht... op de eerste pagina schrijf je dan iets pakkends voor als ze hem openkrijgt
Daar zie ik haar absoluut niet voor aan! Ze zou het eerder op slot doen dan gaan lezen.
daarbij heel knap als je mijn handschrift weet te ontcijferen als je in een dagboek van mij zou gaan lezen
pi_150979397
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het gewoon 'eng' om te douchen _O-
Die mannen op die steigers zijn echt overal en je weet ook niet waar ze nu zijn... we hebben al alle ramen en deuren 'open' zodat ze er ten alle tijde smorgens vroeg bij kunnen en de gordijnen etc overal dicht. Maar bij de douche is een hoekstukkie onbedekt.. dus als je daar in je blootje loopt enzovoorts......
Bikini aan O-)
pi_150979425
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:32 schreef PdeHoog het volgende:
:O Alweer veel te veel koffie op. Zwart dit keer want ik moet toch echt ff op het gewicht gaan letten en 9 Cafe Choco's is best veel suiker :')
Ik bleef maar koffie tappen op mijn werk... ik neem eerst 2 bakken thee als ik binnenkom om kwart voor 8.
Dan aan het werk en probeer me nu aan 'tijden' te houden, en heb altijd een glas of flesje water naast me staan... om half 10 en om half 11 tap ik nog maar een bakkie. Werkt perfect! Soms stuiterde ik smiddags nog van al die koffie :D
pi_150979443
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bikini aan O-)
Ik heb alleen een burkini tankini :+
pi_150979460
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar zie ik haar absoluut niet voor aan! Ze zou het eerder op slot doen dan gaan lezen.
daarbij heel knap als je mijn handschrift weet te ontcijferen als je in een dagboek van mij zou gaan lezen
Ok ! :D
pi_150979512
Dat was trouwens nog een heel gedoetje voor het bovenstukje pastte van zo'n tankini dinges }:|
Broekje was gewoon goed, mijn maat, maar die bovenkanten en het borstengedeelte... toestanden!
Maar ik heb er nu eentje die goed past en waar niks uitrolt w/
pi_150979532
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:11 schreef Bluezz het volgende:
Dat was trouwens nog een heel gedoetje voor het bovenstukje pastte van zo'n tankini dinges }:|
Broek was gewoon goed, mijn maat, maar die bovenkanten en het borstengedeelte... toestanden!
Maar ik heb er nu eentje die goed past en waar niks uitrolt w/
"one size fits all" en dan héél hard lachen :')
pi_150979674
Duits vliegtuig met 148 mensen aan boord neergestort in Frankrijk, waarschijnlijk geen overlevenden -O-
pi_150979726
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Duits vliegtuig met 148 mensen aan boord neergestort in Frankrijk, waarschijnlijk geen overlevenden -O-
Oh bah :{ Alweer een :{
pi_150979827
Stopt vingers in oren want moet in juni vliegen :X
pi_150979911
Denk ook wel Nederlanders. Benieuwd hoe dit kon gebeuren :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 24 maart 2015 @ 12:21:50 #36
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_150979951
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:19 schreef Bluezz het volgende:
Stopt vingers in oren want moet in juni vliegen :X
Als je kijkt wat er alleen op schiphol al in en uitvliegt per dag hoef je er niet van in de war te raken ;)

Maar het is altijd wel heel heftig als er een neerstort :(
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  dinsdag 24 maart 2015 @ 12:24:26 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_150980064
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Dan zal Benno Baksteen(...) wel weer als deskundige komen opdraven. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_150980184
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:24 schreef golfer het volgende:

Dan zal Benno Baksteen(...) wel weer als deskundige komen opdraven. :')
Dat is nu eenmaal een deskundige die wel op tv wil :P

Vliegen is natuurlijk nog steeds enorm veilig, het hakt er alleen in, 148 doden in 1x zonder dat die mensen zelf iets verkeerd deden.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 12:29:40 #39
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_150980312
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:42 schreef Atifa het volgende:

Welkom.
Wat heb jij voor bipolaire- of andere borderline-achtige of ADHD stoornissen om er een beetje bij te horen hier? :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_150980388
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:42 schreef Atifa het volgende:
Ik heb Aladdin nooit gekeken. Vroeger, toen ik thuis woonde mocht het niet (ik kom uit een nogal extreem christelijk nest), en later is het er nooit van gekomen. Moet ik toch eens op mijn nog-te-kijken-lijstje zetten.

Hoi en welkom! O+

Klinkt alsof je nog een heleboel in te halen hebt! :D
pi_150980532
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:29 schreef golfer het volgende:

Welkom.
Wat heb jij voor bipolaire- of andere borderline-achtige of ADHD stoornissen om er een beetje bij te horen hier? :')
Ik ga al. Ik heb niets van dat alles -O-

:W
pi_150980545
Ik heb al jaren louter badpakken. Vind ik veel toffer dan wat voor -ini's dan ook. Ook twintigjarige meisjes met perfecte lijven zie ik liever in badpakken dan in van die lelijke bikini's. :7

Ik refereer hierbij bijvoorbeeld aan de altijd snoezige Amanda Seyfried in Mamma Mia!

O+

Ik zou me overigens weer helemaal niet bezwaard voelen om in mijn nakie onder de douche te springen als er een kleine kans bestaat dat bouwvakkers/schilders/whatever daar misschien een stukje van zouden kunnen zien via een niet te bedekken 'hoekstukkie'. Die mensen zijn wel wat gewend! :D
pi_150980558
Oh jemig, het vliegtuig! Ik zie het nu pas! :o ;(
  dinsdag 24 maart 2015 @ 12:37:27 #44
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_150980581
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:04 schreef Bluezz het volgende:
Nog ff Windigo : als je pijn hebt en je kan daar niet van slapen, is het beter om pijnstillers te vragen die wat doen ipv slaapmed. of was dat al gezegd, dan kan je deze post als niet geschreven beschouwen :D
Die optie had ik inderdaad aan de hand van het advies hier bedacht, en daar ga ik inderdaad om vragen. Dat was overigens ook het eerste waar ik om gevraagd had, maar kennelijk ben ik niet duidelijk genoeg geweest. Ik ga er nog even achteraan, bedankt voor de tip :)
  dinsdag 24 maart 2015 @ 12:38:16 #45
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_150980604
Triest voor die mensen in dat vliegtuig en hun familie ;(
pi_150980610
Badpak vind ik niet zo lekker zitten, het 'trekt' altijd zo.
Toen ik ooit zo'n tankini (die naam :r ) probeerde was ik meteen fan.
het dekt alles af, broekje kan met een beetje pijpjes en het zit niet zo strak!

Alleen als je echt banen wil trekken of aquajogdingesen gaat dan is een tankini niet handig omdat ie dan steeds omhoog floept. Voor vakantie is het ideaal, ook met omkleden aan het water.
Vind ik dan he ~:)
pi_150980652
En verder loop ik het liefst zo onbloot nodig waar dan ook.
Bloot zijn :{w
pi_150980692
Ik heb zo'n badpak wat ook een soort jurkje is :P

Klinkt zo oncharmant, badpak
  dinsdag 24 maart 2015 @ 12:41:33 #49
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150980702
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:39 schreef Bluezz het volgende:
En verder loop ik het liefst zo onbloot nodig waar dan ook.
Bloot zijn :{w
Wat zeg je nou, liefst zo ontbloot mogelijk?
The love you take is equal to the love you make.
pi_150980802
Ik hoor net op tv dat de brokstukken van het vliegtuig op 2000 km (...) hoogte liggen. Knap 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')