Hallo kloontjequote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:35 schreef . het volgende:
Ik kan er geen traan om laten. KPN staat tegenwoordig gelijk aan crap.
Net zoiets al WAP, maar dan in kleur en iets meer functionaliteiten.quote:
Nooit van Wi-Fi gehoord?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:04 schreef DeLuna het volgende:
Niet erg. Ik ga nu van 8000mb naar 10000mb. Ik ben begonnen op 3000mb met dit abonnementKPN
Nevah, aangezien je altijd nog met een datalimiet zit, en 4G zeker binnenshuis veel meer flaky is dan goede Wi-Fi. Onderweg uiteraard 4G, maar dan nog, waarom zou je >2GB nodig hebben? Muziek kan je offline opslaan, en sexcammen met je vriendje doe je maar thuisquote:
Thuis gebruik ik gewoon Wi-Fi. Met het vorige abonnement begon ik op 1000mb. Toen ik mijn abonnement verlengde naar het huidige kon ik voor dezelfde prijs 3000mb krijgen. Later kreeg ik 1000mb erbij van Hi (de reden weet ik niet eens meer). Doordat iedereen in het gezin KPN/Hi heeft en we ook internet/bellen/tv van KPN hebben, worden de mb's verdubbeld, dus toen zat ik al op 8000mb. En nu de 2000 erbij vanwege dit dusquote:
Dat is waar, ik vind het altijd knap hoeveel mensen kunnen gebruiken, ik heb thuis en op werk WiFi en maak nog geen 300MB op aan mobiele data per maandquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Thuis gebruik ik gewoon Wi-Fi. Met het vorige abonnement begon ik op 1000mb. Toen ik mijn abonnement verlengde naar het huidige kon ik voor dezelfde prijs 3000mb krijgen. Later kreeg ik 1000mb erbij van Hi (de reden weet ik niet eens meer). Doordat iedereen in het gezin KPN/Hi heeft en we ook internet/bellen/tv van KPN hebben, worden de mb's verdubbeld, dus toen zat ik al op 8000mb. En nu de 2000 erbij vanwege dit dus![]()
In principe heb ik er niks voor gedaan. Maar handig is het wel, ik kan nu rustig tv programma's terugkijken in de trein zonder gebruik te hoeven maken van de brakke Wi-Fi in de trein.
Ik vind het ook erg lastig hoor, ik krijg de mb's nooit op. Voor het eerst dat ik deze maand een sms kreeg met dat ik al op 75% zat.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is waar, ik vind het altijd knap hoeveel mensen kunnen gebruiken, ik heb thuis en op werk WiFi en maak nog geen 300MB op aan mobiele data per maand
Mensen die veel streamen (muziek of film) buiten de deur halen dat vrij makkelijk. Als jij dagelijks in de trein Netflix zit te kijken lukt het wel hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is waar, ik vind het altijd knap hoeveel mensen kunnen gebruiken, ik heb thuis en op werk WiFi en maak nog geen 300MB op aan mobiele data per maand
Mjah, films of series kijken op zo'n schermformaat vind ik sowieso armoe, en reis nooit met OV, meeste van m'n spotify playlists offline opgeslagen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:26 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Mensen die veel streamen (muziek of film) buiten de deur halen dat vrij makkelijk. Als jij dagelijks in de trein Netflix zit te kijken lukt het wel hoor.
Ik haal het ook nooit hoor (ook geen OV-reiziger en kijk ook geen films/series op zo'n schermpje), maar kan mij prima voorstellen dat er mensen zijn die het wel makkelijk halen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, films of series kijken op zo'n schermformaat vind ik sowieso armoe, en reis nooit met OV, meeste van m'n spotify playlists offline opgeslagen.
Dat is waar jaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:31 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik haal het ook nooit hoor (ook geen OV-reiziger en kijk ook geen films/series op zo'n schermpje), maar kan mij prima voorstellen dat er mensen zijn die het wel makkelijk halen.
Gelul, mensen houden hun huidige contract(sduur) en krijgen nog een 'cadeautje' erbij. Kostenreductie lijkt me niks mis mee, die mobiele markt is aardig verzadigd dus dat iedere provider tig merken heeft is een beetje onnodig.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:55 schreef Adolecens het volgende:
Niks meer dan een ordinaire prijsverhoging voor klanten en een kosten reductie voor KPN dit hele gelul
4G met fupquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:07 schreef Zspirit het volgende:
Ik vind het heel netjes van Hi.
Heb echt het beste abonnement ooit!
[ afbeelding ]
Ik gebruik mijn telefoon dan als hotspot he. TV kijken doe ik dan op de iPad.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, films of series kijken op zo'n schermformaat vind ik sowieso armoe, en reis nooit met OV, meeste van m'n spotify playlists offline opgeslagen.
DM maar ff je nummer, kijk ik het voor je na.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:34 schreef Sarasi het volgende:
Wat? Ik heb Hi, maar ik heb nergens bericht van gekregen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |