Hallo kloontjequote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:35 schreef . het volgende:
Ik kan er geen traan om laten. KPN staat tegenwoordig gelijk aan crap.
Net zoiets al WAP, maar dan in kleur en iets meer functionaliteiten.quote:
Nooit van Wi-Fi gehoord?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:04 schreef DeLuna het volgende:
Niet erg. Ik ga nu van 8000mb naar 10000mb. Ik ben begonnen op 3000mb met dit abonnementKPN
Nevah, aangezien je altijd nog met een datalimiet zit, en 4G zeker binnenshuis veel meer flaky is dan goede Wi-Fi. Onderweg uiteraard 4G, maar dan nog, waarom zou je >2GB nodig hebben? Muziek kan je offline opslaan, en sexcammen met je vriendje doe je maar thuisquote:
Thuis gebruik ik gewoon Wi-Fi. Met het vorige abonnement begon ik op 1000mb. Toen ik mijn abonnement verlengde naar het huidige kon ik voor dezelfde prijs 3000mb krijgen. Later kreeg ik 1000mb erbij van Hi (de reden weet ik niet eens meer). Doordat iedereen in het gezin KPN/Hi heeft en we ook internet/bellen/tv van KPN hebben, worden de mb's verdubbeld, dus toen zat ik al op 8000mb. En nu de 2000 erbij vanwege dit dusquote:
Dat is waar, ik vind het altijd knap hoeveel mensen kunnen gebruiken, ik heb thuis en op werk WiFi en maak nog geen 300MB op aan mobiele data per maandquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Thuis gebruik ik gewoon Wi-Fi. Met het vorige abonnement begon ik op 1000mb. Toen ik mijn abonnement verlengde naar het huidige kon ik voor dezelfde prijs 3000mb krijgen. Later kreeg ik 1000mb erbij van Hi (de reden weet ik niet eens meer). Doordat iedereen in het gezin KPN/Hi heeft en we ook internet/bellen/tv van KPN hebben, worden de mb's verdubbeld, dus toen zat ik al op 8000mb. En nu de 2000 erbij vanwege dit dus![]()
In principe heb ik er niks voor gedaan. Maar handig is het wel, ik kan nu rustig tv programma's terugkijken in de trein zonder gebruik te hoeven maken van de brakke Wi-Fi in de trein.
Ik vind het ook erg lastig hoor, ik krijg de mb's nooit op. Voor het eerst dat ik deze maand een sms kreeg met dat ik al op 75% zat.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is waar, ik vind het altijd knap hoeveel mensen kunnen gebruiken, ik heb thuis en op werk WiFi en maak nog geen 300MB op aan mobiele data per maand
Mensen die veel streamen (muziek of film) buiten de deur halen dat vrij makkelijk. Als jij dagelijks in de trein Netflix zit te kijken lukt het wel hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is waar, ik vind het altijd knap hoeveel mensen kunnen gebruiken, ik heb thuis en op werk WiFi en maak nog geen 300MB op aan mobiele data per maand
Mjah, films of series kijken op zo'n schermformaat vind ik sowieso armoe, en reis nooit met OV, meeste van m'n spotify playlists offline opgeslagen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:26 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Mensen die veel streamen (muziek of film) buiten de deur halen dat vrij makkelijk. Als jij dagelijks in de trein Netflix zit te kijken lukt het wel hoor.
Ik haal het ook nooit hoor (ook geen OV-reiziger en kijk ook geen films/series op zo'n schermpje), maar kan mij prima voorstellen dat er mensen zijn die het wel makkelijk halen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, films of series kijken op zo'n schermformaat vind ik sowieso armoe, en reis nooit met OV, meeste van m'n spotify playlists offline opgeslagen.
Dat is waar jaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:31 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik haal het ook nooit hoor (ook geen OV-reiziger en kijk ook geen films/series op zo'n schermpje), maar kan mij prima voorstellen dat er mensen zijn die het wel makkelijk halen.
Gelul, mensen houden hun huidige contract(sduur) en krijgen nog een 'cadeautje' erbij. Kostenreductie lijkt me niks mis mee, die mobiele markt is aardig verzadigd dus dat iedere provider tig merken heeft is een beetje onnodig.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:55 schreef Adolecens het volgende:
Niks meer dan een ordinaire prijsverhoging voor klanten en een kosten reductie voor KPN dit hele gelul
4G met fupquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:07 schreef Zspirit het volgende:
Ik vind het heel netjes van Hi.
Heb echt het beste abonnement ooit!
[ afbeelding ]
Ik gebruik mijn telefoon dan als hotspot he. TV kijken doe ik dan op de iPad.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, films of series kijken op zo'n schermformaat vind ik sowieso armoe, en reis nooit met OV, meeste van m'n spotify playlists offline opgeslagen.
DM maar ff je nummer, kijk ik het voor je na.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:34 schreef Sarasi het volgende:
Wat? Ik heb Hi, maar ik heb nergens bericht van gekregen?
Ik heb het al gevonden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
DM maar ff je nummer, kijk ik het voor je na.
Gelul?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gelul, mensen houden hun huidige contract(sduur) en krijgen nog een 'cadeautje' erbij. Kostenreductie lijkt me niks mis mee, die mobiele markt is aardig verzadigd dus dat iedere provider tig merken heeft is een beetje onnodig.
Wat heeft jouw nieuwe abo hiermee te maken dan? Dat is natuurlijk een intens non-argument. Bestaande abo's worden gewoon overgenomen en lees hier en op Tweakers alleen maar tevreden mensen, want vrijwel iedereen gaat er op vooruit. Dat een nieuw abo niet hetzelfde kost of biedt als een oud abo is niet iets van deze migratie, dat is helaas vaak zo. Je kan, als je niet verlengd, gewoon je oude abonnement onder de oude voorwaarden blijven gebruiken.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gelul?
Ik ben KPN Compleet en wil een nieuw abbo afsluiten. Ik verbruik niet veel data, dus aan 1 tot 1,5GB heb ik genoeg. Bellen doe ik nauwelijks, hooguit 5 minuten per maand, dus belminuten totaal irrelevant. Ik wil een éénjarig contract.
[ afbeelding ]
Bij KPN ga ik dus 42% meer betalen voor data. Ik betaal bij Hi gemiddeld ¤ 16,66 per maand het eerste jaar en bij KPN ¤ 19,16.
Maar als Hi blijft kan ik blijven kiezen voor een voordeliger Hi abbo, nu moet ik na 1 mei verplicht een duurder KPN abbo kiezen. omdat de migratie plaatsvindt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat heeft jouw nieuwe abo hiermee te maken dan? Dat is natuurlijk een intens non-argument. Bestaande abo's worden gewoon overgenomen en lees hier en op Tweakers alleen maar tevreden mensen, want vrijwel iedereen gaat er op vooruit. Dat een nieuw abo niet hetzelfde kost of biedt als een oud abo is niet iets van deze migratie, dat is helaas vaak zo. Je kan, als je niet verlengd, gewoon je oude abonnement onder de oude voorwaarden blijven gebruiken.
Najah snap ik, maar goed, het is niet dat je al klant was begrijp ik? Dus ja, dat is wel een dingetje zeg maarquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar als Hi blijft kan ik blijven kiezen voor een voordeliger Hi abbo, nu moet ik na 1 mei verplicht een duurder KPN abbo kiezen. omdat de migratie plaatsvindt.
Maar uit jouw reactie blijk ik al dat je niet vatbaar bent voor het onderliggende argument dat het goedkoopste KPN abbo veel duurder is dan het goedkoopste Hi abbo voor nieuwe klanten.
Ik ben klant ja. Mijn abbo duurt nog 3 maanden dan "moet" ik een nieuw abbo afsluiten. Ook dan is het onder de streep per mb duurder. Daarnaast had ik mijn dochters over willen zitten naar Hi.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Najah snap ik, maar goed, het is niet dat je al klant was begrijp ik? Dus ja, dat is wel een dingetje zeg maarHet is vervelend dat de mogelijkheid er straks niet meer is, maar dan zou ik eens kijken naar sim-only dingen als Simyo bv. (zit ook op KPN netwerk).
Ik snap niet helemaal waarom je dan 'moet' verlengen. Dat MOET nl. niet. Als je niks doet loopt gewoon je huidige contract met huidige voorwaarden door.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben klant ja. Mijn abbo duurt nog 3 maanden dan "moet" ik een nieuw abbo afsluiten. Ook dan is het onder de streep per mb duurder. Daarnaast had ik mijn dochters over willen zitten naar Hi.
Het KPN Compleet maakte dit interessant (gratis onderling bellen, verdubbeling bundel, 5 euro korting), dat is nu van tafel en verliest KPN potentiële klanten.
Vandaar de aanhalingstekensquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waarom je dan 'moet' verlengen. Dat MOET nl. niet. Als je niks doet loopt gewoon je huidige contract met huidige voorwaarden door.
Ik zit niet bij Hi, dus voor mij persoonlijk heeft t weinig invloed. Ik snap je hele situatie even niet hoor, maar dat zal aan mij liggen. Jij wil zélf een ander abo afsluiten, niet omdat het moet, en dan vervolgens valt een van de voordeligere opties weg, wat vervelend is, maar dan is dat allemaal de schuld van de KPN en stom en wordt duurder? Moet Hi dan bij zoiets met eventuele toekomstige mogelijke klanten ook al rekening houden? Ze lossen het volgens mij erg netjes op voor bestaande klanten, en das hoe ver je moet gaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vandaar de aanhalingstekens![]()
Feit blijft dat KPN voor nieuwe klanten 42% duurder is in dit rekenvoorbeeld voor data en het dus gewoon een prijsverhoging is onder het argument "naar elkaar gegroeid". Dat het voor jouw nu voordelig uitpakt is mooi meegenomen (en wettelijk verplicht).
Verkeerde smiley aan geklikt en slechte interpunctie, sorryquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
je vindt het niks? Of begrijp ik de PI verkeerd
Volgens het artikel op Tweakers blijft dat gewoon bestaan. Ik had dat 'ooit' ook, maar heb toen opgezegd omdat uiteindelijk SIM-only + Spotify 'los' samen goedkoper was dan m'n KPN aboquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:59 schreef Sarasi het volgende:
Hopelijk houd ik mijn spotify premium abonnement wel, anders zeg ik direct op (einde contract is een paar dagen voor de overname door KPN). Ik ga namelijk 27.53 betalen (veertig cent minder) voor 5GB en 150 minuten. Bij KPN zelf is die sim only met 200 minuten maar 25 euro.Momenteel heb ik er echter een gratis spotify premium account bij, wat het voor mij aantrekkelijk maakt. Ik heb ze er maar even over gemaild.
Volgens mij blijft dat ook gewoon, maar ik vraag het toch voor de zekerheid even na bij Hi.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens het artikel op Tweakers blijft dat gewoon bestaan. Ik had dat 'ooit' ook, maar heb toen opgezegd omdat uiteindelijk SIM-only + Spotify 'los' samen goedkoper was dan m'n KPN abo
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:18 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Wat als ik morgen naar de winkel ga en een abonnement bij Hi af wil sluiten? Kan dat nog tot 1 juli, of zullen ze zeggen dat ik nu al voor KPN moet gaan?
Die mocht ik van mijn ouders niet toevoegen op MSN omdat ze dachten dat het een pedo was die deed alsof hij Chatman was.quote:
man man manquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die mocht ik van mijn ouders niet toevoegen op MSN omdat ze dachten dat het een pedo was die deed alsof hij Chatman was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |