Ook dat vind je terug in Colombiaquote:
Het is zo, Colombia heeft een bar verleden wat ze nu graag van zich af willen schudden.quote:
Loopt mooi spul rond daar, dat weet ik. Colombia heeft dacht ik ook het vaakst de Miss-Universe geleverd.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor mij, wel kan ik uit ervaring vertellen dat daar de mooiste vrouwen ter wereld rondlopen.
Die kontjes, zo mooi rond
Meeste hoeren in Peru, Chili komen ook uit Colombiaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Loopt mooi spul rond daar, dat weet ik. Colombia heeft dacht ik ook het vaakst de Miss-Universe geleverd.
Zegt genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Voor verdere details over Colombia verwijs ik je door naar El_Matadorquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:09 schreef Remqo het volgende:
Nou vooruit, nog 1 keertje danWat vind je van de clubs daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I search for something I'm missing and disappear when I'm bored
Een gekkenhuis, in positieve zin dan.quote:
Ik mis zequote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een gekkenhuis, in positieve zin dan.
Men is erg uitbundig
Nou vooruit, nog 1 keertje danWelke heb je gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou vooruit, nog 1 keertje danGoeie chicks ouweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Morgenquote:
Dit is mij ook gelukt voor het eerst sinds vrijdagquote:
Goedemorgen!quote:
Nou vooruit, nog 1 keertje dangast, hoe lang is je arm¿ Die raakt helemaal die in het blauw links aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |