Thuis. Volgende week maar 'ns een ticket scoren.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waar op deze aardkloot begeef je je nu?
In Oostende?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Thuis. Volgende week maar 'ns een ticket scoren.
Yah Oostende.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
In Oostende?
In Azië worden ze ook net wakker.
Maar waar gaat de volgende trip heen?
Hou ons up to date met mooie verhalen en dito foto'squote:
Geen probleem. Zal posten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hou ons up to date met mooie verhalen en dito foto's
Ik vind dat leuk om te volgen.![]()
Ik kan Zuid Amerika aanbevelen
In de winter is zuid Amerika ideaalquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:25 schreef niels0 het volgende:
[..]
Geen probleem. Zal posten.
Ik ben aardig bereisd, maar Zuid-Amerika heb ik geen ervaring mee. Het is me vaker verteld daar eens heen te gaan. Schijnt mooie natuur te hebben.
Er zijn nog zo veel plekken waar ik heen wil, maar 's-zomers hoef ik Europa eigenlijk niet uit. Europa heeft veel te bieden.
Hoeveel heb je er geneukt toen? Ben het even kwijt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:34 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
In de winter is zuid Amerika ideaal
Oh en latinas![]()
![]()
![]()
Wie ben jijquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er geneukt toen? Ben het even kwijt.
Gekke feesten geven kennen ze wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:34 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Oh en latinas![]()
![]()
![]()
Gwn iemand die interesse toont in je wilde leven.quote:
Ze houden wel van gingers daarquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gekke feesten geven kennen ze wel.
Neuken in public, been there done that
Ik heb wel 'ns gehoord dat colombiaanse vrouwen rond hun 16e naar een cursus worden gestuurd hoe zich als vrouw te gedragen. Etiquette voor vrouwen zegmaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:34 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Oh en latinas![]()
![]()
![]()
Maar dat zijn zaken die ik niet met jan en alleman deelquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gwn iemand die interesse toont in je wilde leven.
Nee, wel van jonge blonde godenquote:
Dat zou me niet eens verbazenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:45 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb wel 'ns gehoord dat colombiaanse vrouwen rond hun 16e naar een cursus worden gestuurd hoe zich als vrouw te gedragen. Etiquette voor vrouwen zegmaar.
Ik weet niet of het waar is, maar lijkt me een prima plan om in Nederland verplicht te gaan stellen.
Dat is nieuw voor mij, wel kan ik uit ervaring vertellen dat daar de mooiste vrouwen ter wereld rondlopen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:45 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb wel 'ns gehoord dat colombiaanse vrouwen rond hun 16e naar een cursus worden gestuurd hoe zich als vrouw te gedragen. Etiquette voor vrouwen zegmaar.
Ik weet niet of het waar is, maar lijkt me een prima plan om in Nederland verplicht te gaan stellen.
Maar jij houdt van nicki minee reten tochquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor mij, wel kan ik uit ervaring vertellen dat daar de mooiste vrouwen ter wereld rondlopen.
Die kontjes, zo mooi rond
20 jaar terug ja, Colombia is uit een diep dal gekropen en veilig voor toeristen.quote:
Ik ook nergens.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
20 jaar terug ja, Colombia is uit een diep dal gekropen en veilig voor toeristen.
Ik heb me nergens onveilig gevoeld.
Ik hou van rondingen, kleine kontjes, dikke konten maakt me niets uit, het gaat om de rondingquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:49 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Maar jij houdt van nicki minee reten toch
klein en rond is bestequote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hou van rondingen, kleine kontjes, dikke konten maakt me niets uit, het gaat om de ronding
Oh echt? Beterquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
20 jaar terug ja, Colombia is uit een diep dal gekropen en veilig voor toeristen.
Ik heb me nergens onveilig gevoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |