Ja zo'n viesdik wijf wil je ookquote:
Inderdaad vind het best romantisch overkomenquote:
Onzeker over de rimpels rond hun kutje.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:42 schreef Catkiller het volgende:
Ik haat het als vrouwen van die foto's maken van zichzelf (zoals die in S&G net) en ze dan in zo'n klein kut formaat online zetten.
Misschien, wat hij verder privé uitvoert heb ik ook geen flikker (quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Dit kan je niet maken.
sorry maar dat boeit mij dus totaal niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:42 schreef Catkiller het volgende:
Ik haat het als vrouwen van die foto's maken van zichzelf (zoals die in S&G net) en ze dan in zo'n klein kut formaat online zetten.
Wordplay Five.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien, wat hij verder privé uitvoert heb ik ook geen flikker () mee te maken, dat zoekt hij lekker zelf uit.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:41 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ja zo'n viesdik wijf wil je ook
Waarom niet? Willen ze aandacht en dan komen ze met zo'n kneuzen formaat, waarschijnlijk om alle imperfecties die ze hebben of denken te hebben te verbergen. Jammer is dat.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
sorry maar dat boeit mij dus totaal niet.
Zoveel waarheid in 1 postquote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]Vies dik valt wel mee toch? Dat ze zelf fatty er bij zet is wel zo van 'zeg allemaal dat ik niet dik ben mensen!'. Mja, volgens mij zet 90% daarom zijn of haar semi naaktfoto's online, om complimenten te krijgen. De overige 10% zijn vieze sletjes en kerels die denken dat ze seks kunnen regelen met dickpics.
Meeste zijn toch walvissen in s&gquote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom niet? Willen ze aandacht en dan komen ze met zo'n kneuzen formaat, waarschijnlijk om alle imperfecties die ze hebben of denken te hebben te verbergen. Jammer is dat.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zoveel waarheid in 1 post
Heeft iemand een tegeltje?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oke nog wel wat lekkere chicks in sg zie ik toch nog
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:49 schreef Catkiller het volgende:
Waarom zijn er bepaalde merken die zich compleet focussen op het gebruiken van (half)naakte wijven op hun t-shirts? Wie koopt deze shit? Kijk allemaal leuk en aardig tetten hier en daar maar om nu overal en nergens te verschijnen met zo'n shirt zal niet gewaardeerd worden.
Dat moment wanneer de realiteit je in je kop schopt en je toch burgerlijker bent dan je zelf hoopte te zijn.
Ja hoor, hier wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |