Terwijl ze alleen maar pik wil.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Synopsis: stoere boi verliefd op verlegen meisje, stoere boi doet domme dingen, krijgt spijt, krijgt derhalve alsnog het meisje, dat op haar beurt stoer doet.
nu ik de plot ken, hoef ik hem ook niet meer te zienquote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Synopsis: stoere boi verliefd op verlegen meisje, stoere boi doet domme dingen, krijgt spijt, krijgt derhalve alsnog het meisje, dat op haar beurt stoer doet.
Of je kijkt Memento.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:22 schreef Remqo het volgende:
Ach ja, ik kan Saturday Night Fever nog kijken
Die heb ik op DVDquote:
quote:
Mij leken het meer nog niet uit de kast homo's a la Tom Cruise springend op een bank maar okay ..quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja die liedjes zijn gay maar die greasers zijn juist antihomo
..quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja die liedjes zijn gay maar die greasers zijn juist antihomo
Wat trap je nou in m'n troll boiquote:
Tribune godverdommequote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mij leken het meer nog niet uit de kast homo's a la Tom Cruise springend op een bank maar okay ..
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat trap je nou in m'n troll boi
Als je zeker bent van je geaardheid heb je geen problemen met homo'squote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:30 schreef Remqo het volgende:
Ik verdenk altijd mensen die altijd met "homo" schelden van homoseksualiteit
Waar de mond vol van is....
M'n gevoelensquote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 01:03 schreef SwitcheR het volgende:
[..]
Goddamn Pixxie, je ziet er echt heerlijk uit, een mooi cadeautje om zeer langzaam uit te pakken
Liever beoordeel ik mensen op gedrag dan geaardheid, afkomst of whatsoever.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:31 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Als je zeker bent van je geaardheid heb je geen problemen met homo's
Heb je het nu over vriend hoinkquote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Liever beoordeel ik mensen op gedrag dan geaardheid, afkomst of whatsoever.
Ik kan het prima hebben met de homosexuele medemens, vaak kan ik hard lachen met hun.
Maar ik ken een kereltje, die constant homo-grapjes maakt en beweert het bij hoog en laag niet te zijn. Dat is volgens mij een viespeukje die 's avonds de parkeerplaatjes afstreunt.
Wow wat een beest ;$quote:
Gwn jaloers op zijn hosselskillsquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:40 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Heb je het nu over vriend hoink
Denk het nietquote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kan het prima hebben met de homosexuele medemens, vaak kan ik hard lachen met hun.
Maar ik ken een kereltje, die constant homo-grapjes maakt en beweert het bij hoog en laag niet te zijn. Dat is volgens mij een viespeukje die 's avonds de parkeerplaatjes afstreunt.
Onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Dit kan je niet maken.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |