ik niet, ik ben een beetje grieperigquote:Op maandag 23 maart 2015 23:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik ga zo dan ook een biertje halen.
Beetje lekker maken met bier.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik ga zo dan ook een biertje halen.
quote:Op maandag 23 maart 2015 23:15 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hoe vermoord een belg een vis?Wat slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
UI Made bij VanilleKwark.
Ik gelukkig niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik niet, ik ben een beetje grieperig
Ik heb er nog twee denk ik, ook eentje?quote:Op maandag 23 maart 2015 23:15 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Beetje lekker maken met bier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joden hebben 10 vingers.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:16 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
Een grapje van opa dan,
Waarom heeft een douchekop 11 gaatjes?
Zul je denk heel ver moeten gooien helaas.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:16 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet.
[..]
Ik heb er nog twee denk ik, ook eentje?
quote:Op maandag 23 maart 2015 23:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wie is de uitvinder van het koperdraad?Even gefixt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
Waar zou die heen moeten dan?quote:Op maandag 23 maart 2015 23:16 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Zul je denk heel ver moeten gooien helaas.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 maart 2015 23:17 schreef CrashO het volgende:
[..]
Waarom zet eeen dronken belg zijn bril af bij een alcohol controle?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Your loss.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:17 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
[..]
Ergens. Mijn schuilplaats mag niet verraden worden. Anders komen de Duitsers en opa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |