Het is wel duidelijk wie de beste papieren heeft ja. Hopen dat we het spannend kunnen maken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ben té nerveus, voornamelijk omdat ik denk dat we verliezen.
Necid moet gewoon even in zijn vorm zijn voor de winterstop, dan moeten de ballen ook aankomen bij hem....quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk wie de beste papieren heeft ja. Hopen dat we het spannend kunnen maken.
Ik ga er ook vanuit ja, kan het altijd nog meevallen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ben té nerveus, voornamelijk omdat ik denk dat we verliezen.
Uitwedstrijden zijn niet aan ons besteed. Ik geloof vanavond niet in een beker-verassing.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
In de beker weet je het nooit.
Al gaat je seizoen zo kut.
Je moet die beker ook niet verbranden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:00 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Uitwedstrijden zijn niet aan ons besteed. Ik geloof vanavond niet in een beker-verassing.
Ook thuis gaat het niet van een leien dakje de afgelopen weken. Uitzondering dan die 6-1.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:00 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Uitwedstrijden zijn niet aan ons besteed. Ik geloof vanavond niet in een beker-verassing.
Je kunt het ook gratis op het open kanaal van Fox bekijkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:01 schreef Sigaartje het volgende:
Het wordt een moeilijke wedstrijd.
Op radio 1 begint het om 20.00 uur, extra uitzending Langs de Lijn. Ik zit aan de radio gekluisterd, mijn oude stad Zwolle.
Ik kijk niet, ik luister.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:05 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Je kunt het ook gratis op het open kanaal van Fox bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |